Kantas The Witcher 3-utvecklingen av problem?

Robot
Kantas The Witcher 3-utvecklingen av problem?

Anonym tipsare menar att marknadsföringen och verkligheten inte stämmer överrens.

#the-witcher-3


Medlem
Kantas The Witcher 3-utvecklingen av problem?

BLASPHEMY!

Medlem

Aww shit har en NeoGaffare sagt det?

Fyfan, måste maila forbes om det här.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av lolBEEF:

Aww shit har en NeoGaffare sagt det?

Fyfan, måste maila forbes om det här.

Ingen sprite-eld utan polygoneld?


signatur
Medlem

Jag tror på det jag sett i videor och hittills tycker jag om det som visats oavsett vad som skrivits om spelet.

Medlem

Oj vilken trött kille som skrivit den texten

Medlem

Jaaa, varför inte? Allt är inte guld som glimmar.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Det är oundvikligt att något sådant händer. Många viljor på ett och samma ställe medger nog bråk.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av kebbe:

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

Vad? Håller du inte med?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av kebbe:

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

Vad? Håller du inte med?

Grammatiken.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av kebbe:

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

Vad? Håller du inte med?

Uppenbarligen grammatiken???

Medlem

Så random dude som är arg på det orättvisa livet iom att han aldrig får ligga, har tröttnat på all goodwill mot CDPR och skriver random shit på ett forum utan att på något sätt kunna verifiera att han har insyn i företaget eller kommer med bevis för vad han påstår...

Så jävla kvällstidningsreportage över den här artikeln att jag kräktes lite i munnen.

Dessutom påstår han att spelet inte existerar i sin uppvisade form, vilket känns väldigt orimligt med tanke på hur mycket gameplay dom visat upp, och dessutom inte ett knyst från en enda speljournalist som fått en förhandstitt om att spelet skulle ha oroväckande brister i jämförelse med vad som visats/lovats.

Medlem

FZ borde skaffa någon sorts nyhetsremsa som rullar på hemsidan för rykten eller dylikt. Där skulle den här "nyheten" fått plats, och där hade man kunnat lägga andra mindre nyheter, men det här är inte värdigt en egen artikel. Förstår inte grejen, någon har sagt något på ett forum, helt utan källor eller ens tidigare track-record? Vill inte basha FZ men förstår inte vad detta har att göra här eller varför ni inte upprätthåller någon sorts kriterium på källkritik.

Medlem

Verkade värdelöst att försöka skriva något på det där forumet som länkas i artikeln så jag ska bara glädja alla med att bilderna är från en annan plattform eller med hårgrafik avstängd.

I denna video - mot slutet 28:29 - kan man se fina vargar med päls o allt. Visst, det är inte jättetydligt, men jag såg dem. Hursomhelst... Om spelet ser ut så här på PC så är det inga problem.

Kolla här och säg sen om ni är oroliga:

https://www.youtube.com/watch?v=N4ony2r0QFs

Fortfarande lite osäkra? OK, såhär är det: alla smaskiga grafikdetaljer som päls och hår är för PC endast. Läs en >riktig< artikel med spelmotorns programmerare, Balazs Torok, från CPR:

http://gamingbolt.com/the-witcher-3-tech-interview-ps4xbox-on...

PS: CD Projekt var tydliga med att meddela i en intervju för ett bra tag sedan att de ville ta lite mer tid med spelet men att det inte skulle bli försenat igen.

Jag litar på CPR


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Vi får väl se

Medlem

kanske blir nått i den här stilen?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av kebbe:

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

Vad? Håller du inte med?

Grammatiken.

Skrivet av GarfieldPower:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av kebbe:

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

Vad? Håller du inte med?

Uppenbarligen grammatiken???

Sedär, min hjärna läste meningen som den borde stått per automatik.

Medlem
Skrivet av Deli:

Så random dude som är arg på det orättvisa livet iom att han aldrig får ligga, har tröttnat på all goodwill mot CDPR och skriver random shit på ett forum utan att på något sätt kunna verifiera att han har insyn i företaget eller kommer med bevis för vad han påstår...

Så jävla kvällstidningsreportage över den här artikeln att jag kräktes lite i munnen.

Dessutom påstår han att spelet inte existerar i sin uppvisade form, vilket känns väldigt orimligt med tanke på hur mycket gameplay dom visat upp, och dessutom inte ett knyst från en enda speljournalist som fått en förhandstitt om att spelet skulle ha oroväckande brister i jämförelse med vad som visats/lovats.

För att om det är något vi gamers har fått lära oss under de senaste åren så är det att PR-bilder och videos från från osläppta och hypade spel aldrig ljuger.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ender:

För att om det är något vi gamers har fått lära oss under de senaste åren så är det att PR-bilder och videos från från osläppta och hypade spel aldrig ljuger.

Beror väl helt på vilket företag det gäller. Kan inte påstå att jag noterat att CD Projekt är ett av företagen som för sig på det viset.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av kebbe:

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

Vad? Håller du inte med?

Grammatiken.

Skrivet av GarfieldPower:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av kebbe:

"The Witcher 3 blir utan tvekan den mest titeln ambitiösa i serien"

Eh?

Vad? Håller du inte med?

Uppenbarligen grammatiken???

Sedär, min hjärna läste meningen som den borde stått per automatik.

Hm, tror jag råkade läsa ditt inlägg som "Vad håller du inte med om?" - därför mitt svar. Ursäkta! Får ta och läsa en extra gång innan jag svarar nästa gång.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Deli:

Så random dude som är arg på det orättvisa livet iom att han aldrig får ligga, har tröttnat på all goodwill mot CDPR och skriver random shit på ett forum utan att på något sätt kunna verifiera att han har insyn i företaget eller kommer med bevis för vad han påstår...

Så jävla kvällstidningsreportage över den här artikeln att jag kräktes lite i munnen.

Dessutom påstår han att spelet inte existerar i sin uppvisade form, vilket känns väldigt orimligt med tanke på hur mycket gameplay dom visat upp, och dessutom inte ett knyst från en enda speljournalist som fått en förhandstitt om att spelet skulle ha oroväckande brister i jämförelse med vad som visats/lovats.

För att om det är något vi gamers har fått lära oss under de senaste åren så är det att PR-bilder och videos från från osläppta och hypade spel aldrig ljuger.

http://makeameme.org/media/created/Or-is-it.jpg

Och CD Projekt Red är inte Ubisoft.

Hur som helst så är det sjukt att detta blev en nyhet ändå. Killen som skrev skiten har noll uppbackning, noll källförteckning. Det är en random person på internet som kastar skit. Kan lika gärna vara en konkurrent.

Att du är villig att tro denna källa är otroligt. Det betyder inte att de inte har problem i utvecklingen! Men jag säger att källan för att ge en sådan teori bör vara mer än random nobody i ett internetforum.

Medlem

Är väl inge konstigt att dom får jobba över. Der är väl för att dom vill kunna få ut det och inte behöva försena igen. Hoppas bara dom får betald övertid.

Medlem

Skulle vart konstigt att det inte var problem och en massa övertid med ett så stort projekt. Sen pr får man alltid ta med en nypa salt eller 5
CD Projekt har rätt bra rep, så tar nog personligen och litar på att dom kommer släppa ett bra spel tills jag ser bevis på motsatsen

k3m
Medlem
Skrivet av Castor.T:

Jaaa, varför inte? Allt är inte guld som glimmar.

Och du tror på personen bara så där!? Jag kan lugnt försäkra dig om att, högst troligen, så är inte fallet med CPR. Se bara på CPR meriter och referenser. Allt CPR är talar emot den här personen som försöker smutskasta CPR. Jag skulle tippa på att den här personen som försöker smutskasta CPR är ett Dragon Age fan som vill försöka få osäkra köpare att köpa den skiten i stället för Witcher 3.

Medlem

Tror FZ trampade på en öm tå med denna artikel. Ve den som vågar ifrågasätta eller sprida vidare ifrågasättanden av CD Project.

Nu säger jag varken bu eller bä till dessa påståenden om spelet men alla bör nog ha klart för sig att det fanns en tid när även EA, Activision, Ubisoft mfl hade bra rykte.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Deli:

Så random dude som är arg på det orättvisa livet iom att han aldrig får ligga, har tröttnat på all goodwill mot CDPR och skriver random shit på ett forum utan att på något sätt kunna verifiera att han har insyn i företaget eller kommer med bevis för vad han påstår...

Så jävla kvällstidningsreportage över den här artikeln att jag kräktes lite i munnen.

Dessutom påstår han att spelet inte existerar i sin uppvisade form, vilket känns väldigt orimligt med tanke på hur mycket gameplay dom visat upp, och dessutom inte ett knyst från en enda speljournalist som fått en förhandstitt om att spelet skulle ha oroväckande brister i jämförelse med vad som visats/lovats.

Skrivet av Mox+:

FZ borde skaffa någon sorts nyhetsremsa som rullar på hemsidan för rykten eller dylikt. Där skulle den här "nyheten" fått plats, och där hade man kunnat lägga andra mindre nyheter, men det här är inte värdigt en egen artikel. Förstår inte grejen, någon har sagt något på ett forum, helt utan källor eller ens tidigare track-record? Vill inte basha FZ men förstår inte vad detta har att göra här eller varför ni inte upprätthåller någon sorts kriterium på källkritik.

Personen ifråga blev senare verifierad av admins på forumet att ha anknytning till CDP. Det är också intressant hur en utvecklares credd spelar in. Hade vi skrivit samma sak om till exempel Gearbox innan och efter Colonial Marines-debaklet hade reaktionerna varit väldigt annorlunda. Men visst, kräks lite i munnen men läs gärna på om vertical slices i spelsammanhang efteråt.

Jag vill inte på något sätt säga att uppgifterna är 100 % sanna men samtidigt finns det anledning till vara kritisk innan spelet är släppt. Material till förhandstittar och videos visar såklart upp spelet från dess alla bästa sida. Och det är oberoende om utvecklaren heter Gearbox eller CD Projekt.


signatur
Medlem

Lite lustigt hur folk försvarar företagen som om det var goda vänner. För ett par år sedan var det samma reaktion om någon sa något negativ om dice..går vi ännu längre tillbaka lät det samma om EA osv.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Och CD Projekt Red är inte Ubisoft.

eller Sega med Alien Isolation
eller Blizzard med Diablo 3
eller 2K Games med Duke Nukém Forever
eller Valve med Left 4 Dead
eller Id Software med Rage

listan kan göras hur lång som helst och det är bara att inse att i stort sett alla spelutvecklare eller utgivare kommer hypa och ljuga för sina spelare för att tjäna pengar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Enorma nördar som sitter och påpekar grammatik i varenda artikel. Lägg av man blir ju less, Hur orkar ni?

123
Skriv svar