Tetris blir episk science fiction-film

Robot
Medlem
Tetris blir episk science fiction-film

Ja nog krävs det talang för att få en film om Tetrisklossar intressant. Den som lever får se...

Inaktiv

Men vafan! Har idioterna fått hjärnsläpp, eller vadå?

Tacka vetja förr: nya och spännande filmer, så som Gremlings, Back to the Future, Indiana Jones, Hellraiser och många fler.

Nu är det antingen uppföljare på uppföljare (ta Star Wars som ett bra exempel), eller så är det spel som blir film, så som World of Warcraft (eller har det lagts ner?) och nu Tetris. Skandal och äckligt dålig stil! Idioterna borde skämmas!

ZF
Medlem
Medlem

1 oktober FZ, inte 1 april!

Men det här kan ju bli precis hur ballt som helst


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

coolt


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Får ju erkänna att jag hade sjukt låga förväntningar när Battleship-filmen kom, så kanske just därför tyckte jag att den var.. erhm... inte sååååå dåligt, till och med lite underhållande.
...men det här känns som tidigt första april-skämt. Varför lägga pengar på en licens för att göra en film som kunde flörtat med tetris utan att lägga licenspengar på det?
...men wtf... Scifi har vi för lite av ändå, så kör på.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Men vafan! Har idioterna fått hjärnsläpp, eller vadå?

Tacka vetja förr: nya och spännande filmer, så som Gremlings, Back to the Future, Indiana Jones, Hellraiser och många fler.

Nu är det antingen uppföljare på uppföljare (ta Star Wars som ett bra exempel), eller så är det spel som blir film, så som World of Warcraft (eller har det lagts ner?) och nu Tetris. Skandal och äckligt dålig stil! Idioterna borde skämmas!

Du glömde remakes/reboots av gamla filmer

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Men vafan! Har idioterna fått hjärnsläpp, eller vadå?

Tacka vetja förr: nya och spännande filmer, så som Gremlings, Back to the Future, Indiana Jones, Hellraiser och många fler.

Nu är det antingen uppföljare på uppföljare (ta Star Wars som ett bra exempel), eller så är det spel som blir film, så som World of Warcraft (eller har det lagts ner?) och nu Tetris. Skandal och äckligt dålig stil! Idioterna borde skämmas!

Gremlins..inte GremlinGs

Men vad är det igentligen för fel på att göra film som är baserat på spel?
Hellraiser är baserad på en bok så varför skulle det inte gå att basera på ett spel?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av edgren:

Men vafan! Har idioterna fått hjärnsläpp, eller vadå?

Tacka vetja förr: nya och spännande filmer, så som Gremlings, Back to the Future, Indiana Jones, Hellraiser och många fler.

Nu är det antingen uppföljare på uppföljare (ta Star Wars som ett bra exempel), eller så är det spel som blir film, så som World of Warcraft (eller har det lagts ner?) och nu Tetris. Skandal och äckligt dålig stil! Idioterna borde skämmas!

Gremlins..inte GremlinGs

Men vad är det igentligen för fel på att göra film som är baserat på spel?
Hellraiser är baserad på en bok så varför skulle det inte gå att basera på ett spel?

Ja, sedär! Alla kan göra fel någon gång

För att de ska tjäna pengar på det de gör! De har brist på idéer och tar därför inspiration från spel. Galet och idiotiskt, om du frågar mig

Medlem

Tack o lov har ingen bestämt sig för att göra film av stiftelsetrilogin ännu. Tetris... Tja om rätt bricka hamnar på rätt plats får vi väl se (ursäkta den dåliga ordvitsen men bästa jag kunde komma på).

Medlem

Hoppas att den handlar om någon som bara vill passa in


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Tack o lov har ingen bestämt sig för att göra film av stiftelsetrilogin ännu. Tetris... Tja om rätt bricka hamnar på rätt plats får vi väl se (ursäkta den dåliga ordvitsen men bästa jag kunde komma på).

"om alla bitar faller på plats kan det ju kanske bli bra!" hade du kunnat skriva istället!

Medlem

Bilden är inte från tetris filmen. Hoppas på ett bra tvist i storryn tetris är ju som alla vet det enda ricktiga dator spelet. Efter tetris så gick allt utför ha ha

Medlem

Hoppas att bitarna kommer att vara en del utav ett kosmiskt pussel för att kunna hoppa imellan dimensioner, eller nått annat 80-tals knarkigt ^_^


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av anon_276063:

Men vafan! Har idioterna fått hjärnsläpp, eller vadå?

Tacka vetja förr: nya och spännande filmer, så som Gremlings, Back to the Future, Indiana Jones, Hellraiser och många fler.

Nu är det antingen uppföljare på uppföljare (ta Star Wars som ett bra exempel), eller så är det spel som blir film, så som World of Warcraft (eller har det lagts ner?) och nu Tetris. Skandal och äckligt dålig stil! Idioterna borde skämmas!

Gremlins..inte GremlinGs

Men vad är det igentligen för fel på att göra film som är baserat på spel?
Hellraiser är baserad på en bok så varför skulle det inte gå att basera på ett spel?

Ja, sedär! Alla kan göra fel någon gång

För att de ska tjäna pengar på det de gör! De har brist på idéer och tar därför inspiration från spel. Galet och idiotiskt, om du frågar mig

Men alla de som filmatiserat böcker då? Har de också brist på idéer? Spelen har rätt ofta bra stories som borde kunna användas


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Tack o lov har ingen bestämt sig för att göra film av stiftelsetrilogin ännu. Tetris... Tja om rätt bricka hamnar på rätt plats får vi väl se (ursäkta den dåliga ordvitsen men bästa jag kunde komma på).

Om vi bortser från 2:an och 3:an av stiftelsen så är jag rätt tveksam om ettan hade kunnat göras till film faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Dom kunde ha valt DR Mario i stället, lite mer innehållsrikt

MEG
Medlem

Jaha nu har jag hört allt....*PANG*


signatur

Death is only the beginning

Medlem

*facepalm* Nåja, kunde de göra en film löst baserat på sänka skepp så..

Ärligt talat, det här kan bli så dåligt att det blir den bästa filmen någonsin.

Medlem
Skrivet av Blom:

Dom kunde ha valt DR Mario i stället, lite mer innehållsrikt

"A deadly virus threatens to wipe out all mankind, and there is only one person on the planet that can save us, Dr Mario!"

USAs president (för att det alltid konstigt nog är USA) sliter sitt hår i bästa disneystil, vad ska han göra? Vem kan rädda mänskligheten? Plötsligt ringer telefonen. Presidenten lyfter upp luren. "Hello? Who is this?" "It's a me, mario!"

Inaktiv

Var det inte tal om en film Baserad pa Monopol ocksa ?

Får mig bara och tänka på The Simpsons Tic-Tac-Toe X v. O trailer xD

1
Skriv svar