Forza Horizon 2-demo ute

Robot
Forza Horizon 2-demo ute

Xbox One-ägare kan nu testa Playgrounds sydeuropeiska open world-racer.

#forza-horizon-2, #playground-games


Medlem
Forza Horizon 2-demo ute

Det är helt klart ett lyft från föregångaren åtminstone! Dock är det riktigt fett att rejsa lite med dom här rumble-triggersen i Xbox One. Så jävla ball känsla!


signatur
Medlem

Spelade klart det innan och kan säga att man inte märker att det är 30 fps överhuvudtaget. Ritkigt smooth imo.

Medlem

Var inte speciellt intresserad innan, men efter att ha testat demot blir det ett givet köp.

Kan knappt slita mig, grymt kul!

Ser bra ut också, och även om det "bara" är 30fps, så är det stabila 30fps utan något dropp överhuvudtaget.

KoP
Medlem

Satte demot på nedladdning till Xbonen via smartglass appen på luren då man satt på jobbet igår. Var bara börja lira då man kom hem. Smutt. Riktigt skoj och som någon sa "ett lyft från föregångaren". Blir köp.

Medlem

Jag brukar ogilla 30 fps, speciellt i racingspel. Men i Forza Horizon 1 så störde det mig inte alls, så jag förutsätter att tvåan inte är sämre på den punkten.
Om folk inte visste om det skulle nog många tro att det handlar om 60 fps

Medlem
Skrivet av Bizzy:

Jag brukar ogilla 30 fps, speciellt i racingspel. Men i Forza Horizon 1 så störde det mig inte alls, så jag förutsätter att tvåan inte är sämre på den punkten.

Du kan vara lugn.

"Forza Horizon 2 holds a solid 30fps throughout the demo without ever dropping a single frame during gameplay, no matter how carelessly we ploughed through the scenery and collided with other vehicles - driving feels smooth and responsive in a variety of weather and road conditions."

Digital Foundry

Medlem

Spelade det nyss, jag tyckte det var väldigt vackra miljöer och bilkänslan var tip top. Detta blir ett givet köp

Medlem

Testade igår, och tyckte dom fick till offroad känslan bra svårt o säga om det var bättre än förra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Gillar det skarpt, någon som vet om man får välja hur man ska se ut?

Redaktör

Kan vara skit bakom spakarna, men det krånglar för mig.

- Det sparas inte, jag får se (det alldeles för långa) introt varje start, och måste köra (det alldeles för långa) förstaracet varje gång.
- Kommentatorerna hörs inte.

Fler som har dessa problem?


signatur
Medlem

Var kul och testa Xbox One och detta spel i några timmar, har dock haft problem med "coil whine"... ett jäkla elektriskt oväsen ifrån komponenterna så jag har bytt in två stycken. Sen hade dom inga mer i lager så blir Xbox-lös ett tag till Schysst konsol annars, förutom att den är 30-40% STÖRRE än PS4, och då räknar jag inte ens med den stora och äckliga power-supply klumpen som dom av nån anledning inte lyckats klämma in i huvudenheten...

Medlem
Skrivet av Tompa:

Kan vara skit bakom spakarna, men det krånglar för mig.

- Det sparas inte, jag får se (det alldeles för långa) introt varje start, och måste köra (det alldeles för långa) förstaracet varje gång.
- Kommentatorerna hörs inte.

Fler som har dessa problem?

Ta en öl så känns de bättre

Medlem
Skrivet av Tompa:

Kan vara skit bakom spakarna, men det krånglar för mig.

- Det sparas inte, jag får se (det alldeles för långa) introt varje start, och måste köra (det alldeles för långa) förstaracet varje gång.
- Kommentatorerna hörs inte.

Fler som har dessa problem?

Det är inget fel, det är så för alla, att man inte kan spara gör inte mig något, däremot hade jag gärna haft möjligheten att hoppa över introt, det räcker att se det en gång, sen blir det bara drygt.

Redaktör
Skrivet av Spit:
Skrivet av Tompa:

Kan vara skit bakom spakarna, men det krånglar för mig.

- Det sparas inte, jag får se (det alldeles för långa) introt varje start, och måste köra (det alldeles för långa) förstaracet varje gång.
- Kommentatorerna hörs inte.

Fler som har dessa problem?

Det är inget fel, det är så för alla, att man inte kan spara gör inte mig något, däremot hade jag gärna haft möjligheten att hoppa över introt, det räcker att se det en gång, sen blir det bara drygt.

Tvingas kolla 3 minuter intro och köra ett poänglöst 3-minuterslopp - jo, det är fel.

Tack för svaret!

Skrivet av HaxXt:

Ta en öl så känns de bättre

Du hade rätt. Tipstack!


signatur
1
Skriv svar