Medlem

Jag tkr det va grymt kul att lira, speciellt med polarna. Älskade hall pvp så det här känns riktigt najs. Spec i framtiden när mer vinter kommer in då blir de nog riktigt najs

Medlem

Nu har jag inte spelat spelet, men utifrån vad jag läste här så vet jag inte ens om det var värt en trea. En repetiv korritorshooter som inte tillför något nämnvärt nytt, som definierar "svårt" som "tar längre tid" och kass AI.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bungies vision verkar vara att hur gör man 30 sek spelinslag så roligt att det går att återanvända dessa 30 sek om och om igen. Längesen jag spelat ett så repetivt spel. Såg fram emot att levla upp alla karaktärer. Här trodde jag att jag hade ett spel med flera 100 timmars underhållning. Men jag tröttnade efter 10, tvingade mig igenom till slutet.

Kommer kanske spela lite online ett tag men troligen hamnar detta i hyllan om 1 månad och stannar där.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Minst en 4 av 5! Skärp er!

Håller med dig!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av zaphiren:

Minst en 4 av 5! Skärp er!

Håller med dig!

Ok, förlåt! Jag ändrar bums!


signatur
Medlem

Gillar inte multiplayer så mycket på konsol så blir nog ett köp när spelet får nersatt pris, Vill ändå gärna spela igenom storyn och uppleva miljöerna.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av InfiniteTias:

Helt rätt! Skiten förtjänar inte högre!

Du kallar spelet för "skit" men tycker att en trea är helt rätt betyg? Wat?

Inaktiv
Skrivet av Magadovski:

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

Spelet har PvP så vitt jag vet som capture

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av zaphiren:

Minst en 4 av 5! Skärp er!

Håller med dig!

Ok, förlåt! Jag ändrar bums!

Ånej, lagt kort ligger annars kommer folk manipulera dig i alla tester


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Blir tveksam inför köp nu. Får lägga dessa hundralappar på Uno och varmkorv istället.

Redaktör
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av zaphiren:

Minst en 4 av 5! Skärp er!

Håller med dig!

Ok, förlåt! Jag ändrar bums!

Ånej, lagt kort ligger annars kommer folk manipulera dig i alla tester

Nu gör du det jobbigt för Calle.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av zaphiren:

Minst en 4 av 5! Skärp er!

Håller med dig!

Ok, förlåt! Jag ändrar bums!

60/100 ser väl bättre ut?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Magadovski:

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

Skrivet av Magadovski:

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

Jorå, deathmatch (6 och 12) spelare, control points, tdm.


signatur
Medlem
Skrivet av Untamed:

Blir tveksam inför köp nu. Får lägga dessa hundralappar på Uno och varmkorv istället.

Uno?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Måste säga att jag är glad att jag köpte spelet innan recensionen kom (eller att ni var sena med den) för jag har stor tilltro på FZ och hade jag läst detta hade jag nog inte köpt spelet. Visst är 3/5 inte ett dåligt betyg men jag känner mig själv och jag hade nog tvekat då

Är nöjd med köpet dock, tycker både pvp och pve är riktigt kul. Visst man kanske inte spelar detta i två års tid men det har redan nu gett valuta för mina pengar tycker jag.

Medlem

"Vykorten värda att dö för" är igenkänningshumor på hög nivå

Och underhållande recension i övrigt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag och min vän har hur kul som helst tillsammans när vi spelar, tycker allt är så fruktansvärt välpolerat.

Satt och tittade på FZ:s stream och Calle verkade inte speciellt road när han sprang runt ensam och utförde quests.

Coop gör allt x2 roligare jag ser fram emot endgame när jag kommit upp i level.

Medlem

Coop höjer spelet rejält måste jag säga, var en 3:a från mig tills jag spelade det ordetligt med polarna. Stark 4 direkt. Ett bra spel som har alla möjligheter i världen att bli riktigt stort.

Medlem

Rättvis betyg. Ett G+ spel. Men man blir lätt beroende av det. Tiden flyger iväg, för mig iaf. Satt och lirade igår, tänkte köra nån timme innan jobbet. För första gången i mitt liv kom jag 20 min sent till jobbet. Så som nån här skrev, inte ett skitspel och inte heller toppklass

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Untamed:

Blir tveksam inför köp nu. Får lägga dessa hundralappar på Uno och varmkorv istället.

Uno?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Uno.jpg

Japp. Vid nätverksproblem eller när datorspelen inte duger - då kan du lita på Uno.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zuliman:

Jag och min vän har hur kul som helst tillsammans när vi spelar, tycker allt är så fruktansvärt välpolerat.

Satt och tittade på FZ:s stream och Calle verkade inte speciellt road när han sprang runt ensam och utförde quests.

Coop gör allt x2 roligare jag ser fram emot endgame när jag kommit upp i level.

Coop gör det helt klart bättre, spelade många av de sista uppdragen med voice chat.


signatur
Medlem

Det skulle vara intressant att se spelet recenserat efter typ 3 perioder, början, mitten och sen slutet, då ser man var spelet har sina styrkor och svagheter. Sen delar man betygen på 3 och får ut ett snittbetyg.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sapiens:

Dem spendera 500miljoner dollar på den här skiten?

Tycker inte att det är skit, bara inte toppklass.

Toppklass snoppklass, vad betyder det ordet ens idag?

Inte direkt som att det finns någon vettig konkurrens att jämföra med längre i den här genren.

Kanske inte vore så heller om utgivarna investera i flera projekt, istället för att lägga alla sina ägg i en korg...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Magadovski:

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

Skrivet av Magadovski:

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

Jorå, deathmatch (6 och 12) spelare, control points, tdm.

Nämner inte MP i recensionen alls dock? Borde ni inte skrivit något om det? Även om ni räknat med det i betyget så (antar jag) så vill säkert folk som inte köpt spelet än veta lite mer om det också ^^

Själv tycker jag spelet är riktigt roligt i pvp när man väl kommer in i det!

Medlem

Lite små besviken men va lite som jag misstänkte när jag lirade betan "känns det inte lite väl repetitivt?" Har visserligen bara kommit till lvl 11 än men har lite med att göra att det är infernaliskt trist att lira själv så blir bara när ngn polare är inne, som borderlands skit kul me ett par kompisar men inte så möe att sitta o mysa med ensam. Tror det kommer att få sammla damm när the division kommer.

Medlem

Bra recension Calle, håller med om det mesta. Hade förväntat mig mycket mer av ett spel i den här klassen. Men det var i alla fall värt 500kr


signatur

Trust is for fools...

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:

Det är Borderlands taget seriöst.

Borderlands är ju taget av Maze War buuhhhh.

Inaktiv
Skrivet av Untamed:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Untamed:

Blir tveksam inför köp nu. Får lägga dessa hundralappar på Uno och varmkorv istället.

Uno?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Uno.jpg

Japp. Vid nätverksproblem eller när datorspelen inte duger - då kan du lita på Uno.

Jag slutade spela Uno när det blev så mycket rysshackers...

MEG
Medlem

Om man tycker om öl med smak och lite eller mycket fyllighet så dricker man gärna inte Schlitz, precis som det är med Destiny


signatur

Death is only the beginning

123
Skriv svar