Forza Horizon 2-demo släpps inom kort

Robot
Forza Horizon 2-demo släpps inom kort

Xbox One-ägare får provköra Forza-seriens nästa del två veckor innan spelet har premiär.

#forza-motorsport-5, #forza-horizon-2, #playground-games, #forza-horizon, #sumo-digital


Medlem
Forza Horizon 2-demo släpps inom kort

lär komma dlc:s till det här också. Det har funnits sen FM2...det är vel inget fel på mer bilar. Det som irriterar är att det var så få bilar och banor i fm5 från start. Dock har de bjudit på nya banor...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Racing i 30FPS bör aldrig någonsin få "de riktigt höga betygen".

Medlem

Forza är den enda anledningen till att jag vill köpa ett Xbox One, men det känns väldigt ovärt att lägga så mycket pengar på ett spel.

Varför måste spel vara exklusiva?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Racing i 30FPS bör aldrig någonsin få "de riktigt höga betygen".

30 fps var? De har satsat på 60fps sedan FM2.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Nightswipe:

Racing i 30FPS bör aldrig någonsin få "de riktigt höga betygen".

30 fps var? De har satsat på 60fps sedan FM2.

Horizon 2 verkar vara 30 dock, tydligen på grund av att det är open world: http://www.google.se/?q=forza+horizon+2+fps#q=forza+horizon+2...

Medlem

Ser nu Forza Horizot som en lillebror till The Crew efter att testat Betan.


signatur

Det var detta...

Medlem

Nej. Är fortfarande förbannad för slakten av innehållet i Fm5. Microsoft som inte ens släppt Xbone i Sverige kan dra åt

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Nightswipe:

Racing i 30FPS bör aldrig någonsin få "de riktigt höga betygen".

30 fps var? De har satsat på 60fps sedan FM2.

FH1 var även det i 30fps.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Nightswipe:

Racing i 30FPS bör aldrig någonsin få "de riktigt höga betygen".

30 fps var? De har satsat på 60fps sedan FM2.

FH1 var även det i 30fps.

Precis. När Turn10 gör de riktiga FM så är de alltid i 60. Horizon funkade fint i 30


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Nightswipe:

Racing i 30FPS bör aldrig någonsin få "de riktigt höga betygen".

Då bör inte Driveclub få höga betyg heller eftersom det också körs i 30 FPS.

Inaktiv
Skrivet av Pijt:

Nej. Är fortfarande förbannad för slakten av innehållet i Fm5. Microsoft som inte ens släppt Xbone i Sverige kan dra åt

Det har gått att köpa xbox 1 i Sverige hela tiden, köpte min på Gamestop samma dag som den släpptes i England.

Folk har tydligen glömt vad Sony gjorde mot Sverige när ps3 släpptes, det tog 1 år innan ps3 släpptes i Sverige efter den kom ut i andra utvalda länder.

Medlem
Skrivet av Mela Lis:
Skrivet av Pijt:

Nej. Är fortfarande förbannad för slakten av innehållet i Fm5. Microsoft som inte ens släppt Xbone i Sverige kan dra åt

Det har gått att köpa xbox 1 i Sverige hela tiden, köpte min på Gamestop samma dag som den släpptes i England.

Folk har tydligen glömt vad Sony gjorde mot Sverige när ps3 släpptes, det tog 1 år innan ps3 släpptes i Sverige efter den kom ut i andra utvalda länder.

Så vad menar du, för att Sony gjorde samma sak gör det inget att MS gör det också?
Är väl medveten om att det har gått att importera från dag 1. Men väljer MS att inte satsa på den svenska marknaden kan jag satsa mina pengar någon annanstans också.

Inaktiv
Skrivet av Pijt:
Skrivet av Mela Lis:
Skrivet av Pijt:

Nej. Är fortfarande förbannad för slakten av innehållet i Fm5. Microsoft som inte ens släppt Xbone i Sverige kan dra åt

Det har gått att köpa xbox 1 i Sverige hela tiden, köpte min på Gamestop samma dag som den släpptes i England.

Folk har tydligen glömt vad Sony gjorde mot Sverige när ps3 släpptes, det tog 1 år innan ps3 släpptes i Sverige efter den kom ut i andra utvalda länder.

Så vad menar du, för att Sony gjorde samma sak gör det inget att MS gör det också?
Är väl medveten om att det har gått att importera från dag 1. Men väljer MS att inte satsa på den svenska marknaden kan jag satsa mina pengar någon annanstans också.

Satsa på ps4 då
alla spel jag köpt digitalt på mitt engelska xboxkonto hänger med när man byter till Sverige som land nu i september.
Av vilken anleding så många länder fått vänta så länge på xbone är obegripligt.
Som väl är så är ju inte maskinen och spelen regionslåsta så vill man så kan man och jag har kunnat sen dag 1 och är helnöjd,
att vara utan svenska bokstäver som å ä och ö ett tag är inget jag stör mig på.

Medlem
Skrivet av Mela Lis:
Skrivet av Pijt:
Skrivet av Mela Lis:
Skrivet av Pijt:

Nej. Är fortfarande förbannad för slakten av innehållet i Fm5. Microsoft som inte ens släppt Xbone i Sverige kan dra åt

Det har gått att köpa xbox 1 i Sverige hela tiden, köpte min på Gamestop samma dag som den släpptes i England.

Folk har tydligen glömt vad Sony gjorde mot Sverige när ps3 släpptes, det tog 1 år innan ps3 släpptes i Sverige efter den kom ut i andra utvalda länder.

Så vad menar du, för att Sony gjorde samma sak gör det inget att MS gör det också?
Är väl medveten om att det har gått att importera från dag 1. Men väljer MS att inte satsa på den svenska marknaden kan jag satsa mina pengar någon annanstans också.

Satsa på ps4 då
alla spel jag köpt digitalt på mitt engelska xboxkonto hänger med när man byter till Sverige som land nu i september.
Av vilken anleding så många länder fått vänta så länge på xbone är obegripligt.
Som väl är så är ju inte maskinen och spelen regionslåsta så vill man så kan man och jag har kunnat sen dag 1 och är helnöjd,
att vara utan svenska bokstäver som å ä och ö ett tag är inget jag stör mig på.

Nej, jag sitter nog ut den här konsolgenerationen. Så klart svårt att säga något definitivt 6-7år fram i tiden men som det känns nu iaf. ^^
Jag älskade Fm-serien, även om det varit mycket Dlc innan också. Men nu blev det för mycket bara. Fm5 tillsammans med att Microsoft skjuter upp lanseringen ~1år utan ett "vi är ledsna, ni får lite plåster på såren när det släpps hos er istället" har gjort det till en principsak.

Bra att det fungerar så pass smärtfritt med dom importerade lådorna i alla fall, hoppas du får vara fortsatt nöjd.

1
Skriv svar