Divinity: Original Sin Steam Gift (BORTA)

Vym
Medlem

Schyst! Jag skulle verkligen uppskatta det.

Medlem

Jag är definitivt i lottningen! Har längtat efter detta spel länge, härligt med lottning:))


signatur

//monster

Medlem

Sign me up! Väldigt nyfiken på spelet!

Medlem

Jag är gärna med. Tack för chansen.

Medlem
Medlem

Då var lottningen avgjord!

Den gick till så att alla som visat intresse fick en siffra beroende på i vilken ordning dom skrivit (Rwaat nummer 1 och Power_Metal nummer 27). Därefter slumpade jag fram vinnaren i en nummergenerator genom att klicka just 27 gånger. Filmade av hela processen som går att se här om man vill se hur det gick till!

På sista klicket dök siffran 3 upp vilket innebär att Zalcore drog hem vinsten! (PM:ar dig!)

Givetvis hade jag velat ge en kopia till er alla som visat intresse, men nu fick slumpen avgöra, nästa gång är det kanske din tur?
Jag vill återigen säga att jag verkligen tycker att spelet är värt ett köp för alla som är intresserade av RPGs; ni kommer inte ångra er!

Slutligen vill jag bara tacka för alla lyckönskningar inför plugget till hösten! Om det är fler som börjar på Uppsala i höst så ses vi kanske där!

Ha det bra allihopa!

Inaktiv

Väldigt snällt av dig Mimer, grattis till vinnaren!

Kommer själv köpa spelet ikväll, efter några timmars 'testande' så känner jag mig säker på att det är en fin investering.

så vem vann?


signatur

New life, New hope

12
Skriv svar