Spana in 14 kort från Hearthstone-expansionen

Robot
Medlem
Spana in 14 kort från Hearthstone-expansionen

Kommer man kunna köpa denna expansion med ingame guld eller gäller endast rl cash? (dvs för naxx delarna)

Medlem
Skrivet av wastaah:

Kommer man kunna köpa denna expansion med ingame guld eller gäller endast rl cash? (dvs för naxx delarna)

Första vingen är gratis, de andra kostar guld. Ganska saftigt med guld, men priset går ned med 100 för varje boss du tar i tidigare vinge.

Medlem

Men orka raida naxx en gång till


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av wastaah:

Kommer man kunna köpa denna expansion med ingame guld eller gäller endast rl cash? (dvs för naxx delarna)

Yes det går bra med både in-game guld och cash.

Källa: http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/13665269/beware-the-...

"The Arachnid Quarter, will be available free for all Hearthstone players. If you wish to venture further into Naxxramas to collect all of the new cards for your collection, each wing besides the Arachnid Quarter can be purchased with in-game gold or real money, whichever you prefer."

Medlem
Skrivet av Whyrus:
Skrivet av wastaah:

Kommer man kunna köpa denna expansion med ingame guld eller gäller endast rl cash? (dvs för naxx delarna)

Första vingen är gratis, de andra kostar guld. Ganska saftigt med guld, men priset går ned med 100 för varje boss du tar i tidigare vinge.

Det finns inga prisuppgifter just nu. Allt är spekulation och rykten.

Medlem

dark cultis vilken class är det?

Medlem
Skrivet av fluffmajster:

dark cultis vilken class är det?

Priest

Medlem

Bilden överst, var hittade ni den?

Jag ser att det är WoW, men vart i WoW hittade ni den?

Medlem

Har sparat ihop strax över 4k än så länge...det här borde bli bra

Medlem
Skrivet av Greatsaviola:

Bilden överst, var hittade ni den?

Jag ser att det är WoW, men vart i WoW hittade ni den?

Dom sitter utanför staden i pandaria och spelar

Medlem

Alltid trevligt att läsa om Hearthstone. Faktum är att jag PRECIS (och då menar jag det) kom hem från en polare efter att ha spelat Hearthstone med/mot honom sedan... 16:00-17:00 igår kväll. Älskar't <3

Medlem
Skrivet av Greatsaviola:

Bilden överst, var hittade ni den?

Jag ser att det är WoW, men vart i WoW hittade ni den?

http://i.imgur.com/sSGVyRa.jpg

1
Skriv svar