När livet går vidare

Skribent
När livet går vidare

Som alla har sett så har det varit stilla från min front på FZ. En av förklaringarna var givetvis nytillskottet i familjen och tanken var att börja blogga så snart jag kunde. Dock så kastar livet lite curve balls på en ibland och läget är nu så att jag blev erbjuden att bli redaktionsskribent på Loading. Jag ska försöka hålla denna blogg i liv också, men av förståliga själ så kommer det långt ifrån bli lika frekvent. Jag vill givetvis inte ta läsare från FZ då denna sida är riktigt trevlig med bra community. Men för alla som är intresserad av att läsa mer från mig kommer jag att rekommendera besöka redaktionsbloggarna på Loading. Inledningsvis kommer jag också att använda en del av mina tidigare blogginlägg här på Loading också. Lite omskrivna, men ämnena kommer kvarstå med genus i centrum.

Till sist så vill jag tacka FZ för det trevliga mottagandet och min tid här. Men jag försvinner som sagt inte helt bara jag måste fördela tiden på ett annat vis.

#blogg


signatur

"Writer and Fighter"

När livet går vidare

Lycka till med nya jobbet


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Vad kul! Alltid trevligt att läsa när det går bra för andra. Stort grattis och lycka till med det nya jobbet!

Inaktiv
Skribent

Tack alla, värmer att få lyckoönskningar!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Lycka till, kanske spanar in dina skrifter på Loading med.

1
Skriv svar