E3 2014 – tio spel vi saknade

Medlem
E3 2014 – tio spel vi saknade

Ni glömde Rockstar gör nytt spel till PS4 och Xbox One för 2015:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140514/33-miljoner-gta-v-...

Ville se "Left 4 Dead 3" under E3 men var inget, anledningen är kanske Utvecklaren Turtle Rock Studios är upptagen med Evolve.

Asså jag tror RD3 namnet kommer ändras till "Red Dead Rebellion"

Moderator | Testpilot

Final Fantasy 15 var jag riktigt sugen på att se. Så mycket fint gameplay man fick se från E3 förra året så trodde jag verkligen man skulle få se något nytt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Left 4 Dead 3, Half life 3, portal 3 och team fortress 3.. Aint gonna happen Gabe kan ej räkna till 3

Medlem

Metroid saknades helt klart.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

En tanke bara, borde inte dom komma med ett nytt western ip isf? Med tanke på avslutet av redemtion?

Medlem

Beyond good and evil 2!

Medlem

Hmmm Fallout 4 och Agent som görs av Rockstar hade jag också velat se

Medlem

Red dead hade vatt fint.

Medlem

Nya Hitman vill jag se mer av

Inaktiv
Skrivet av Smoo87:

En tanke bara, borde inte dom komma med ett nytt western ip isf? Med tanke på avslutet av redemtion?

Fast serien kallas väl bara Red Dead? Dom är ju inte direkta uppföljare, ungefär som GTA spelen. Första och andra spelen handlade ju om olika karaktärer, så jag skulle gissa på att även 3e Red Dead spelet kommer göra det.

Medlem

Vad hände med mitt Dawn of War 3?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av kanelbulle:
Skrivet av Smoo87:

En tanke bara, borde inte dom komma med ett nytt western ip isf? Med tanke på avslutet av redemtion?

Fast serien kallas väl bara Red Dead? Dom är ju inte direkta uppföljare, ungefär som GTA spelen. Första och andra spelen handlade ju om olika karaktärer, så jag skulle gissa på att även 3e Red Dead spelet kommer göra det.

Är inte redemtion samma huvudperson som i revolver? Fick för mig det iaf

Medlem

Majoras Mask 3DS? :'(

Medlem
Skrivet av Apansmiley:

Left 4 Dead 3, Half life 3, portal 3 och team fortress 3.. Aint gonna happen Gabe kan ej räkna till 3

Ja vilken tur att det finns nån som inte mjölkar serier sönder och samman, visst då?

Medlem

Fallout 4 hade jag inte sagt nej till.

Medlem

Personligen är jag mest nyfiken på Blizzards "Titan" projekt. Förhoppningsvis visar dem någonting på Blizzcon!

Medlem
Skrivet av Sully:

Personligen är jag mest nyfiken på Blizzards "Titan" projekt. Förhoppningsvis visar dem någonting på Blizzcon!

Kommer nog dröja länge till med tanke på rebooten

Medlem
Skrivet av Sully:

Personligen är jag mest nyfiken på Blizzards "Titan" projekt. Förhoppningsvis visar dem någonting på Blizzcon!

Dom slopade hela projektet så du vet. lär ta ett bra tag.

Fallouuuuut geeeeee miiiiiig :,(

Medlem

Jag saknade Mirrors edge 2, Star Wars Battlefront, Mass effect 4 och Halo 5.

(Jag räknade inte de där fjantiga "bakom-kulisserna" klippen till de tre först nämnda spelen.)

Medlem

Nytt red dead.

Medlem

Fallout 4 och Deus Ex.

Medlem

Gears of war 4 och The Hong Kong Massacre

Medlem

Saknade uppföljare till Dishonored.

Gran Turismo 7?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Helt klart och endast Fallout 4.

Medlem

Jag hade velat see lite mer av cdprojects cyberpunk 2077. Har varit väldigt tyst runt det. Antar att de är fokuserade på witcher 3

Medlem

Älskade L4D 1, så jäkla synd att de släppte tvåan bara 1 år senare och man fick antingen köpa det eller lägga ner eftersom hela communityn försvann. Jag valde det senare eftersom jag inte gillar en ny uppföljare varje år (host cod host). Vore trevligt med en trea dock, nu när det gått ett par år.

Medlem

Dax för en fortsättning på G-police nu. Har väntat alldeles för länge! Och Toshinden!


signatur

Styret upp och däcken ner

12
Skriv svar