Forza Horizon 2 avtäckt

Robot
Forza Horizon 2 avtäckt

Höstens Forza är en open world-racer som släpps till både Xbox One och 360.

#microsoft, #forza-horizon-2, #forza-horizon, #playground-games, #turn-10, #forza-motorsport-5


Medlem
Forza Horizon 2 avtäckt

Det här ser jag fram emot!
Första spelet till Xbone som får mig att vilja springa och köpa den.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag har faktiskt inte spelat det första Horizon men jag har aldrig gillat open world i racingspel.

Medlem

Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!

Medlem

Horizon har jag haft riktigt kul med, riktigt bra nyhet. Speciellt med tanke på att jag nyss införskaffat XBOX One också.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

KoP
Medlem

Gillade ettan så lär bli ett köp av tvåan också. Hoppas soundtracket blir lika bra. Mången timme har man glidit runt lyssnandes på Teslaboy.

Medlem
Skrivet av Arizato:

Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!

Fanns ju inte en enda vettig låt i hela spelet?

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Arizato:

Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!

Fanns ju inte en enda vettig låt i hela spelet?

och glöm inte de fantastiska programledarna! På svenska! woo...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Arizato:

Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!

Fanns ju inte en enda vettig låt i hela spelet?

Fanns ju en massa bra musik i olika genrer, ett bra exempel är Porter Robinsons Language, mysigare elektronisk musik från man leta efter.

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Arizato:

Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!

Fanns ju inte en enda vettig låt i hela spelet?

Fanns ju en massa bra musik i olika genrer, ett bra exempel är Porter Robinsons Language, mysigare elektronisk musik från man leta efter.

https://www.youtube.com/embed/Vsy1URDYK88

"musik"

Medlem
Skrivet av kebbe:

"musik"

To each his own, live and let live.

KoP
Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Arizato:

Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!

Fanns ju inte en enda vettig låt i hela spelet?

och glöm inte de fantastiska programledarna! På svenska! woo...

Oh shit.. dom svenska programledarna hade man ju förträngt. Hoppas dom inte gör sig besväret att dubba 2:an.

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Arizato:

Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!

Fanns ju inte en enda vettig låt i hela spelet?

Fanns ju en massa bra musik i olika genrer, ett bra exempel är Porter Robinsons Language, mysigare elektronisk musik från man leta efter.

- Då föredrar jag musiken av Tangerine Dream i GTA5.


signatur

autograph

Medlem

Nätack, jag gillar mina bilspel (Forza i synnerhet) i 60 fps, inte under 30 som Forza Horizon 1 var.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag gillade inte Forza Horizon. Kändes inte så "Forza" över spelet. Kändes mer som ett förbättrad Need For Speed.

Medlem

Grymt!

Är egentligen ett större fan av "vanliga" Forza och spelar även en hel del race-sim. Men jag gillar ändå Horizon, det är riktigt roligt att bara glida runt i!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nätack, jag gillar mina bilspel (Forza i synnerhet) i 60 fps, inte under 30 som Forza Horizon 1 var.

Föredrar också bilspel i 60fps, men Forza Horizon är känt för sin stabila bilduppdatering och ligger limmat på 30fps, inte under som du påstår.

"frame-rate is absolutely rock solid at the target 30 frames per second. There are no dropped frames and there's absolutely no screen-tear. This in itself is a remarkable achievement."

1
Skriv svar