Totalbiscuit drabbad av svår cancer

Robot
Totalbiscuit drabbad av svår cancer

John Bain berättar att han drabbad av tjocktarmscancer, men prognosen ser bra ut.

#nyhetstips


Medlem
Totalbiscuit drabbad av svår cancer

För jävligt


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tråkigt, som tur är så behöver cancer inte vara ett dödsbesked längre utan de flesta kan bli friska.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Tråkigt som tusan, sjukt vanligt med cancer tyvärr i alla former.
har folk runt omkring mig som åkt på både ovan och testikelcancer men klarat sig som tur var.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kämpa på John! Fuck Cancer!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Att det ska drabba en av de bästa youtubarna som finns?

Medlem

Sjukt vilken otur vissa har i lotteriet. Tjocktarmscancer är ju ovanligt som tusan i hans ålder så jag förstår att han väntade med att åka in till doktorn. Hoppas han tillfrisknar.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Tur han bor i England där det är billigare med sjukvård än vad det är för oss till och med! Om detvhadw varit i USA hade John antagilen fått börja koka meth vid detta laget.

Cancer är en jävel..


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Tur han bor i England där det är billigare med sjukvård än vad det är för oss till och med! Om detvhadw varit i USA hade John antagilen fått börja koka meth vid detta laget.

Cancer är en jävel..

Han bor inte i england längre han flyttade till USA för något år sen har jag för mig

Medlem
Skrivet av Davwve:

Tur han bor i England där det är billigare med sjukvård än vad det är för oss till och med! Om detvhadw varit i USA hade John antagilen fått börja koka meth vid detta laget.

Cancer är en jävel..

Tyvärr så bor han i USA, men förhoppningsvis har Youtube klippen dragit in pengar så att att pengarna inte är ett problem! Håller tummarna

Medlem
Skrivet av carlstolt:

Att det ska drabba en av de bästa youtubarna som finns?

Cancer är lika tråkigt vem det än drabbar.

Medlem

Han bor och är Amerikansk medborgare har jag för mig...
Hoppeligen har han dubbelt medborgarskap, så då har också rätt till vård i England

Gen
Medlem

Fyfan vad läskigt. Fick lite ont i magen där.

Medlem

Jag som haft Crohns i sedan 12 års ålder lider väldigt stor risk av att få någon slags cancer i tarmarna vid högre ålder.... En nästan garanti....

Fy fan... Detta får en att bli orolig... Får hoppas tekniken är helt super fantastisk när det är min tur...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Medlem

Hoppas han blir bättre! Cancer är hemskt.

Medlem
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Och nobelpriset i medicin 2015 går till random snubbe på Internet.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

MEG
Medlem

Skit, tragiskt när unga människor drabbas


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Dumheter.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

MEG
Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Och nobelpriset i medicin 2015 går till random snubbe på Internet.

Tror att han är inne på vad en känd föreläsare Nisse Simonson (han är hjärnkirurg) brukar ta upp, att socker kan öka på utvecklingen av cancer.


signatur

Death is only the beginning

Killmonday Games
Skrivet av MEG:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Och nobelpriset i medicin 2015 går till random snubbe på Internet.

Tror att han är inne på vad en känd föreläsare Nisse Simonson (han är hjärnkirurg) brukar ta upp, att socker kan öka på utvecklingen av cancer.

Allt onyttigt man äter verkar bidra till ökad risk av cancer verkar det som.. hälsosamt diet och lite motion skadar inte.


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Dumheter.

"Healthy cells can use other forms of ´food´ like fats, as precursors. Cancer cells cannot. They can only derive energy from glycolysis in the cytoplasm."

http://www.canceractive.com/cancer-active-page-link.aspx?n=30...

Men du och sockerindustrin vet väl bättre än cancerforskarna antar jag?

Medlem
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Ketaminer som i den hallucinogena drogen Ketamin? Vad är det du dillar om?

Medlem
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Jag läser på Sahlgrenska, and I disagree.
Btw så står det i "artikeln" du länkade att cellerna inte dör, de kanske slutar växa bara.

Medlem
Skrivet av Securion:
Skrivet av Jakobinklubben:
Skrivet av Securion:

Sluta ät kolhydrater. Cancer cellers mitokondrie kan inte omsätta ketaminer till energi, och dör därför ut om du slutar äta kolhydrater.

Dumheter.

"Healthy cells can use other forms of ´food´ like fats, as precursors. Cancer cells cannot. They can only derive energy from glycolysis in the cytoplasm."

http://www.canceractive.com/cancer-active-page-link.aspx?n=30...

Men du och sockerindustrin vet väl bättre än cancerforskarna antar jag?

Antar att du läst de underliggande artiklarna? Om man googlar så har inte cancer active jättebra rykte för att ha korrekt information, lite som aftonbladet för cancer.

Faktiskt om man bara söker på "cancer active website" är alla utom första posten som är hemsidan, kritiska.

Medlem

För helvete, jag som älskar Pepsi Max och salta pinnar...

Medlem

Här är det mest ledsna kommentarer och att cancer är skit.
Men spela online i något spel(Call of Duty exempelvis) i 10 minuter och någon utbrister helt utan ånger, "Get cancer you idiot!"

Medlem

I USA äter man friterad ost till frukost. Man friterar det mesta och äter mycket bacon till allt, för att det ska bli gott. Amerikanskt mat som finns att köpa är i princip rent gift.

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Han bor och är Amerikansk medborgare har jag för mig...
Hoppeligen har han dubbelt medborgarskap, så då har också rätt till vård i England

Han är ju ganska välställd och har förmodligen en försäkring som täcker behandlingen, systemet må vara skit men det pissar huvudsakligen på fattigt folk och TB hamnar inte i den kategorin


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av nils45:

I USA äter man friterad ost till frukost. Man friterar det mesta och äter mycket bacon till allt, för att det ska bli gott. Amerikanskt mat som finns att köpa är i princip rent gift.

Relevans.....?

Inte jättefan av hans videor men bannemig inte kul med sjukdom för det! Get better, get stronger! Best of luck!

123
Skriv svar