Se de första bilderna från Tales from the Borderlands

Medlem
Se de första bilderna från Tales from the Borderlands

Kan bli bra, men det känns som ett märkligt IP för formatet.

Medlem

Helt obegripligt samarbete om ni frågar mig. Man börjar undra om Telltale verkligen är det nya svarta, eller om dom hade bra skjuts i Walking Dead bara.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Helt obegripligt samarbete om ni frågar mig. Man börjar undra om Telltale verkligen är det nya svarta, eller om dom hade bra skjuts i Walking Dead bara.

Wolf among us är ju riktigt bra också, så dom har ju inte misslyckats med att leverera.

Medlem

Nu får man ta och få arslet ur vagnen och spela igenom Borderlands 2. Fast iochförsig så lär jag ha gott om tid på mig med tanke på hur lång tid det tar för Telltale att punga ut episoderna


signatur

Game long and prosper

Medlem

Not enough Mr. Torgue! (Det kan aldrig bli för mycket Mr. Torgue!)

Medlem
Skrivet av Javas:

Nu får man ta och få arslet ur vagnen och spela igenom Borderlands 2. Fast iochförsig så lär jag ha gott om tid på mig med tanke på hur lång tid det tar för Telltale att punga ut episoderna

Hahaha säger detsamma, damn kör lite då och då och får framsteg, men lär hinna innan detta kommer ^^

Sen angående artikeln... SÄGS att man kommer träffa Zer0, någon som missat att det är han på bild nummer 3?

Medlem

Detta lär bli grymt bra!

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Preed:

Helt obegripligt samarbete om ni frågar mig. Man börjar undra om Telltale verkligen är det nya svarta, eller om dom hade bra skjuts i Walking Dead bara.

Wolf among us är ju riktigt bra också, så dom har ju inte misslyckats med att leverera.

Inte riktigt.


signatur

subterranean homesick alien

QRT
Medlem

Deras Monkey Island var dock inget vidare.

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Preed:

Helt obegripligt samarbete om ni frågar mig. Man börjar undra om Telltale verkligen är det nya svarta, eller om dom hade bra skjuts i Walking Dead bara.

Wolf among us är ju riktigt bra också, så dom har ju inte misslyckats med att leverera.

Inte riktigt.

Riktigt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Preed:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Preed:

Helt obegripligt samarbete om ni frågar mig. Man börjar undra om Telltale verkligen är det nya svarta, eller om dom hade bra skjuts i Walking Dead bara.

Wolf among us är ju riktigt bra också, så dom har ju inte misslyckats med att leverera.

Inte riktigt.

Varför svara över huvud taget om det där är det enda du har att komma med?

Medlem

Hoppas dom optimerar det lite bättre bara, kör Wolf Among Us på ps3 och det är as segt. Bra story dock... Bra spel? Går att diskutera om det är ett spel egentligen

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Varför svara över huvud taget om det där är det enda du har att komma med?

Va? Jag ville få in att jag inte höll med om att det var riktigt bra. Och att jag alltså ansåg att dom delvis misslyckats med att leverera. Högst relevant i frågan. Vad bidrog din kommentar med, dock?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Preed:

Helt obegripligt samarbete om ni frågar mig. Man börjar undra om Telltale verkligen är det nya svarta, eller om dom hade bra skjuts i Walking Dead bara.

Wolf among us är ju riktigt bra också, så dom har ju inte misslyckats med att leverera.

Inte riktigt.

Man kan i alla fall säga att de flesta som spelat Wolf Among Us verkar gilla det.

Själv har jag varken provat det eller Walking Dead.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Preed:

Helt obegripligt samarbete om ni frågar mig. Man börjar undra om Telltale verkligen är det nya svarta, eller om dom hade bra skjuts i Walking Dead bara.

Wolf among us är ju riktigt bra också, så dom har ju inte misslyckats med att leverera.

Inte riktigt.

Man kan i alla fall säga att de flesta som spelat Wolf Among Us verkar gilla det.

Själv har jag varken provat det eller Walking Dead.

Du borde testa Wolf Among Us! Sjuukt bra!

Medlem

Telltale borde vara med och sköta dialog/story i nästa Fallout..

1
Skriv svar