NHL 15 är avtäckt – spana in den nya teasern

Robot
Medlem
NHL 15 är avtäckt – spana in den nya teasern

Vill ha, nu!

Medlem

Ännu ett NHL som inte kommer till PC....

FU EA..


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

Nu får dom ta o fixa till HUT till NHL annars blir det första gången jag inte köper en utgåva av NHL till xbox sen 07... Hur Ultimate Team kan vara så sjukt mycket sämre än till exempelvis FIFA är beyond me.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Blev tvungen att ta och leta reda på vilket år det var jag sist spelade NHL seriöst. Det var visst år 2000, någon som kommer ihåg denna intro?

Mitt favo lag var Dallas Stars och jag minns Paul Kariya och Jere Lehtinen var i top

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Blev tvungen att ta och leta reda på vilket år det var jag sist spelade NHL seriöst. Det var visst år 2000, någon som kommer ihåg denna intro?

https://www.youtube.com/embed/rnCPVrKJiwc

Mitt favo lag var Dallas Stars och jag minns Paul Kariya och Jere Lehtinen var i top

Var det sista nhl spelet jag spelade med vore kul å lira ett igen men.. pc...

Medlem

Blade of Steel! OIOoouh... Var tvungen att logga in bara för att pipa som en liten kattunge över minnen från det spelet...


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Wow, puckfysik omgjord?!
Från grunden också.
lulz

Undrar om jag kommer att känna att jag spelar ett "nytt" spel, eller om det bara känns som NHL 14 v1.1?

Inaktiv

Kanske kan bli ett köp, var flera år sedan jag köpte ett NHL. Har blivit FIFA och NBA2K senaste åren...

Medlem

Jag har inte köpt eller spelat ett NHL sedan tidigt 2000-talet, minns inte vilket år, 2001 kanske? Men jag är jävligt sugen på ett nytt till PS4, för mig kommer det nog vara en rejäl uppdatering

Äntligen!

Vilka vapen är med den här gången?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Äntligen!

Vilka vapen är med den här gången?

Henrik Lundqvist med en Head & Shoulders-flaska! Som DLC då.

Medlem

Det senaste NHL jag körde var NHL 95 till Sega mega drive :D, those were the days indeed.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Blev tvungen att ta och leta reda på vilket år det var jag sist spelade NHL seriöst. Det var visst år 2000, någon som kommer ihåg denna intro?

https://www.youtube.com/embed/rnCPVrKJiwc

Mitt favo lag var Dallas Stars och jag minns Paul Kariya och Jere Lehtinen var i top

Tror NHL 2000 var mitt första och sista NHL jag la ner många timmar på, kommer ihåg hur brorsan vann över mig med ratt....

Skrivet av SithSon:

Wow, puckfysik omgjord?!
Från grunden också.
lulz

Undrar om jag kommer att känna att jag spelar ett "nytt" spel, eller om det bara känns som NHL 14 v1.1?

Eller NHL 13 v1,2...eller NHL 12 v1.3

Fattar inte varför dom inte tar ett break i alla sportspel på 2-3 år och gör om så mycket mer, än och stressa ut spel varje år


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jaja jag vet, "if you don't like it don't play it" men...
Årets nya HOCKESPEL! Där du spelar HOCKEY! Precis som.. alla andra..hockeyspel... genom..tiderna... *Zzzzzz*

"Jag tycker hockey är tråkigt" är väl vad jag ville ha sagt med det här.
Det var allt.
Tack.

Medlem

Vi hoppade över NHL 14 för det kändes meningslöst. Vi får se när dom släpper mer matnyttig info på hur dom förbättrat serien. Vi har haft väldigt roligt. Jag är inte intresserad av sport men gillar att sammarbeta och kämpa sig till seger.

Medlem

Blir inte ett köp i år,orkar inte bli besviken längre.NHL 2000 var det bästa nhl,på den tiden dög det inte att släppa samma spel med minimala förändringar år efter år efter år.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Blev tvungen att ta och leta reda på vilket år det var jag sist spelade NHL seriöst. Det var visst år 2000, någon som kommer ihåg denna intro?

https://www.youtube.com/embed/rnCPVrKJiwc

Mitt favo lag var Dallas Stars och jag minns Paul Kariya och Jere Lehtinen var i top

Så grymt. Favoritintrot är dock i NHL 99! NHL 2001 kör jag fortfarande igenom en säsong nån gång vartannat år eller så.

Blir nästan gråtfärdig:

Skribent
Skrivet av gryzor:

Blade of Steel! OIOoouh... Var tvungen att logga in bara för att pipa som en liten kattunge över minnen från det spelet...

Ja, fy farao vilka minnen man har till det fantastiska spelet. Kärlek i åtta bitar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ea pc FFS. Finns ingen anledning att skippa pc nu när konsollerna är x86.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Detta var NHL spelet jag lade ner många timmar på

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av SithSon:

Wow, puckfysik omgjord?!
Från grunden också.
lulz

Undrar om jag kommer att känna att jag spelar ett "nytt" spel, eller om det bara känns som NHL 14 v1.1?

Eller NHL 13 v1,2...eller NHL 12 v1.3

Fattar inte varför dom inte tar ett break i alla sportspel på 2-3 år och gör om så mycket mer, än och stressa ut spel varje år

Verkligen.......
Det hade inte känts lika krystat heller.
1 spel per år........

Nä. Polera ett spel till perfektion under några år istället, som Blizzard och andra gör, inte som BF, CoD, AC och många flera.
Det är inte så att motorn ändras varje år och kräver massa mer hårdvara.

Medlem

Är emot mjölkning av spel men NHL och Fifa är undantag.
Dom köps varje år och även om det är små skillnader så är det ändå förbättringar varje gång.
Drog igång NHL13 och det kändes fattigt i jämförelse med 14, så nog är det skillnad.
Men det är ju så inne att hata EA......
Jag lägger hellre 600:- varje år och får ut sjukt mycket speltid för pengarna än att vänta 2-3 år på nya utgåvor.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Sportspel är svårt att göra bra. Det ligger i sakens natur att de blir lättare ju längre man kommer. Det roliga med sport är ju att man aldrig vet vad som ska hända, och att ju mer man lär sig desto mer inser man hur mycket man inte kan. Sportspel är ofta precis tvärtom.

Medlem
Skrivet av Stich:

Detta var NHL spelet jag lade ner många timmar på

https://www.youtube.com/embed/0coHTq32Iso

Pfft.

https://www.youtube.com/watch?v=J0TWOWjpEnI

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av walter_iego:

Äntligen!

Vilka vapen är med den här gången?

Henrik Lundqvist med en Head & Shoulders-flaska! Som DLC då.

http://www.youtube.com/watch?v=OmXVsXRvW_A

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Det senaste NHL jag körde var NHL 95 till Sega mega drive :D, those were the days indeed.

Det bästa spelet i serien, plockar fortfarande fram det och lirar ibland.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem

NHL-serien... puckade spel.

12
Skriv svar