Glödheta Dragon Age: Inquisition fångat på bild

Robot
Glödheta Dragon Age: Inquisition fångat på bild

Tio bilder från tredje Dragon Age kittlar rollspelsnerverna.

#dragon-age-inquisition, #dragon-age-ii, #bioware


Medlem
Glödheta Dragon Age: Inquisition fångat på bild

Redan vikt ifrån Origins stilen, not looking good


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Inaktiv

Ser snyggt ut däremot tror jag inte det blir lika bra som fantastiska Dragon Age (1) men jag hoppas jag har fel.

Medlem

Nice ser snyggt ut men samtidigt annorlunda, men det får man nog vara beredd på när det är en helt ny motor mot de tidigare spelen. 1an var fantastiskt, tvåan helt ok. 3an eller Inquisition ser ut eller jag tror kommer stå på egna ben och driva serien till nya höjder.

Medlem

Har lite svårt för färgpaletten. Lite väl kulörta färger.

MEG
Medlem

Bilden med killen i blå tröja och armborsten påminner utseendemässigt om Mel Gibson


signatur

Death is only the beginning

Medlem

på ett sätt är det ju härligt att witcher försenades för då har vi detta tills dess och inte 2 st samtidigt.

Ase
Medlem

ska bli intressant & se om dom lyckas med Dice motorn ,inget RPG med fps motor har varit nåt att ha föru,t men håller tummarna
1an var super 2an för ensidig 3an ?

Medlem

Varför släpper de så suddiga och low-res screens? käns som något är fuffens...käns inte bra.

Medlem
Skrivet av MEG:

Bilden med killen i blå tröja och armborsten påminner utseendemässigt om Mel Gibson

Haha, verkligen. Man ser att de försökt få honom att se ut som Varric, men det blev en dvärgMel istället.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Bilden där draken flyger in i muren, det ser nästan ut som en av karaktärerna har en ljussabel...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av maniac:

Bilden där draken flyger in i muren, det ser nästan ut som en av karaktärerna har en ljussabel...

ja och kolla svansen på draken...ser lite märkligt ut.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av maniac:

Bilden där draken flyger in i muren, det ser nästan ut som en av karaktärerna har en ljussabel...

Hmm, kan det vara det att han håller en stav och ska skjuta iväg en spell mot draken?

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av maniac:

Bilden där draken flyger in i muren, det ser nästan ut som en av karaktärerna har en ljussabel...

ja och kolla svansen på draken...ser lite märkligt ut.

Ja, väldigt bred och platt

Skrivet av Falckiee:
Skrivet av maniac:

Bilden där draken flyger in i muren, det ser nästan ut som en av karaktärerna har en ljussabel...

Hmm, kan det vara det att han håller en stav och ska skjuta iväg en spell mot draken?

Självklart är det så, men vid första anblick så tänkte jag direkt på en ljussabel


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Ja man är skeptisk som vanligt.
Hoppas dock att man blir motbevisad i slutändan. Vill så gärna att DAO får en värdig uppföljare, lirade det spelet mycket mer än mina andra spel, det säger allt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Finns ingen skepticism alls. Kommer med största sannolikhet bli ett episkt äventyr med skön story. Get Hyped!

Medlem

Tror dom satsar rejalt på slow paced action combat, och varje strid skall kännas episk.¨

Drakarna kommer nog ha stor betydelse i detta spel också.

Damn, nu blev jag överhyped igen.

Medlem

Samma här.. Har svårt för färgpaletten och den grafiska profilen. Damn.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av MEG:

Bilden med killen i blå tröja och armborsten påminner utseendemässigt om Mel Gibson

Du har tusan rätt =P

QRT
Medlem

Efter Dragon Age 2 bryr jag mig inte längre om Biowares spel, efter att länge varit en trogen fan. Ser mycket mer fram emot Pillars of Eternity, Wasteland 2 och Torment: Tides of Numenera.

Medlem

Älskar färgpaletten! Kul med lite kulörta färger.

Medlem
Skrivet av maniac:

Självklart är det så, men vid första anblick så tänkte jag direkt på en ljussabel

Obviously hint om Kotor 3

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jaes:

Har lite svårt för färgpaletten. Lite väl kulörta färger.

Själv tycker jag färgsättningen ser helt fantastisk ut.

1
Skriv svar