Offlineläget i Simcity är snart här

Avstängd
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Puscifer:

Jag trodde ett offline-läge var en omöjlighet?

Detta bevisar ju bara hur snabbt spelutvecklingen går framåt. Vem hade kunnat tro att offline-läge skulle vara möjligt redan 2014?

Offline är det nya online!

Medlem

Slutade huvudsakligen för att spelet var trasigt från början, t.ex RCI:n fungerade inte, servicefunktionerna förstörde städerna (ambulanser försvann, brandbilar, sopbilar osv for runt som förvirrade hönor).
För att inte tala om trafikproblemen.

Detta hade ett offline-läge ändå inte fixat, frågan är om dessa buggar är fixade än?

Medlem

Bra att de fixar spelet. Allt de behöver göra nu är att uppfinna en tidsmaskin så köper jag spelet om -12 månader.

Medlem

Förstår att de vill få ut den här patchen snart. Det kostar kulor att ligga ute med bollplanksservrar också.

Nej, för de av er som vill ha en riktig "småstadssimulator" så rekommenderar jag varmt Banished:

Intressant att en ensam utvecklare lyckas gör ett proffsigare, roligare och mer utmanande spel än alla EA:s miljoner. Good for him!

Medlem

säg till mig när det även finns STORA kartor, så skall jag installera om det efter de 3 dagarna jag försökte spela vid lanseringen.

12
Skriv svar