The Witcher 3 försenat till 2015

Robot
The Witcher 3 försenat till 2015

CD Projekt ger sig själva mer tid att göra spelet så bra som möjligt.

#nyhetstips, #cd-projekt, #the-witcher-3-wild-hunt


Medlem
The Witcher 3 försenat till 2015

Men jag vill ha nu!

Medlem

*Fäller en liten tår*, men vad gör det om spelet vi alla väntar på med hjälp av ett par månaders extra finputsning blir ännu bättre!

Medlem

Seriöst, enda spelet jag ser fram emot börjar bli gammal?
Och jösses, jag är fortfarande kvar i 2012, tänkte ''Vaah, om 3år!?''


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Inte mig emot, när skulle det egentligen släppas?

YES!

Vänta lite nu, försenat? Wot? Förresten, det gör inget. Låt dem finputsa till nästa år så blir det så smärtfritt som möjligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nooooo....

Men bra att de vill putsa

Skrivet av Draug:

Inte mig emot, när skulle det egentligen släppas?

Mot slutet av 2014.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ase
Medlem

Bra beslut så vi slipper ett halvfärdigt spel. Borde dom vinna på i längden ,istället för att släppa ej färdiga spel som andra har en tendens att göra.

Medlem

Bra, då hinner jag spara ihop mer pengar under tiden så jag kan ta längre semester när spelet väl släpps.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Skulle inte förvåna mig om de släppte en gratis DLC till Witcher 2 i sommar >:)

Inaktiv

Noooooooooooooooo!

Medlem
Skrivet av dTexN:

Seriöst, enda spelet jag ser fram emot börjar bli gammal?
Och jösses, jag är fortfarande kvar i 2012, tänkte ''Vaah, om 3år!?''

Var ochså kvar i 2012-2013 när jag läste först xD


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Inaktiv

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".

Nu är ju spelen baserade på en bokserie med samma namn som handlar just om monster och magitrams....

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Men som sagt ovan bättre välslipad diamant än något utpushat skräp!

Medlem

Ok inget mig emot, bara bra att de tar sin tid för ett bugg fritt spel som möjligt, Annars nästa del i Dragon Age sagan kommer i slutet av 2014 så är det ju vettigt att de spelen inte krockar med varandra.

Inaktiv
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".

Nu är ju spelen baserade på en bokserie med samma namn som handlar just om monster och magitrams....

Vadådå. Spelen kan vara baserade på författarens uppenbarelser, en sk sann historia, om man så vill, men det gör dem inte bättre.

Vad är det som är bra? Man är inrutad i något hägn där man får springa runt lite. Var ligger storheten i det?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".

Nu är ju spelen baserade på en bokserie med samma namn som handlar just om monster och magitrams....

Vadådå. Spelen kan vara baserade på författarens uppenbarelser, en sk sann historia, om man så vill, men det gör dem inte bättre.

Vad är det som är bra? Man är inrutad i något hägn där man får springa runt lite. Var ligger storheten i det?

Det är, enligt mig, ett underhållande rpg med trevlig story i en mycket mysig fantasyvärld. Vari ligger storheten? Ja den ligger ju i betraktarens ögon. I Dota är man fast på samma bana i all oändlighet. Urtrist! Skämt å sido så är spelet precis som alla andra spel. Några gillar det och några gillar det inte. Om du personligen inte gillar det så betyder det inte att andra inte kan gilla det. Vissa gillar magitrams i sina fantasyberättelser medan andra inte gör det.

Medlem

I can respect this.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

k3m
Medlem

cpr får bara mer och mer respekt av mig annars är jag mållös, cpr måste vara den bästa utvecklaren i världen.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".

Det är dock Witcher 2 som vart spelet som de flesta tycker är riktigt bra, som dessutom skiljer sig rättså mycket från 1:an. Eller det är iaf 2:an som mig veterligen dragit till sig all uppmärksamheten.

Och varav det jag spelat från båda spelen (inte klarat någodera för tillfället) så verkar 2:an vara mycket bättre än 1:an. Så om du vill få en ordentlig uppfattning om varför folk uppskattar Witcher-serien så mycket och inte gillar 1:an bör du iaf testa 2:an en del.

Medlem

Man är lite trött på alla spel som släpps med så många problem att det helt enkelt kändes bra att någon hellre drar tillbaka och gör färdigt innan release, istället för efter.

Medlem

Ger mig tid att spela igenom witcher 2 har inte gjort det än. Saknade en öppen värld i tvåan ,du är låst till det området du är storyn. Jag kan vänta 1 år till för det med finputsningar

Medlem

Vilken tråkig nyhet, det spelet jag såg mest fram emot i år. Men så länge det blir det där perfekta spelet som jag ser framför mig så är det bra om de putsar lite extra.

Det blir väl att köra om tvåan ytterligare en gång, jag har väl en 10 stycken osedda slut kvar

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".

Ge inte upp på det! Det tog mig några försök innan jag trälade mig igenom första kapitelet. Det blir MYCKET bättre när handlingen sätter igång på allvar.

Medlem

Nooooooooooooooooo hela året är förstört


signatur

subterranean homesick alien

Detta är därför jag gillar cd project, de vågar skjuta upp på spelet istället för att släppa en halvfärdig produkt(*ger några arga blickar till EA*).

TIS WIL BE GUUD.

Medlem

Aww, årets höjdpunkt försvann där. Nåväl! Det kommer bli värt väntan! Då har man ytterligare anledning att se fram emot 2015.

Skrivet av Jakobinklubben:

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".

Som andra har sagt så är det Witcher 2 fokuset ligger på. Jag upplevde Witcher 1 som långtråkigt. Det är lite i stil av folk som säger att Baldur's Gate är så otroligt bra - men man syftar oftast på Baldur's Gate 2.

Medlem
Skrivet av RiddarKatig:
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag förstår inte alls vad som är så bra med Witcher.

Är några timmar in i Witcher 1, men det är ju bara att slåss mot allehanda dumma monster här och där + fetch quests. Samt dålig kvinnosyn.

Tycker det är synd att de underskattar publiken genom att lägga in en massa monster och magitrams. Det blir ungefär som Crysis med nordkoreaner och aliens som helt och hållet tar luften ur "storyn".

Ge inte upp på det! Det tog mig några försök innan jag trälade mig igenom första kapitelet. Det blir MYCKET bättre när handlingen sätter igång på allvar.

Jag gillade inte heller ettan och sluta spela ganska snabbt. Sen provade jag 2an och älskade det. Nu har jag spelat igenom 2an två gånger samt läst två av böckerna och älskar franchisen. Men har fortfarande inte, och kommer antagligen inte, att spela 1an. Hoppa över om du inte gillar. 2an funkar bra ändå.


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar