Fler open beta nycklar till Champions Online.

Medlem
Fler open beta nycklar till Champions Online.

Ni som missade FZ.se utdelning av nycklar till Champions Online open beta kan knalla på http://www.canardpc.com/concours/champions/
och hämta en därifrån. Tror inte det spelar nån roll vilket alternativ man tar. (Annars tog jag nr 2).

Jag lyckades få en nyckel kl 13.00 den 17e aug.
Lycka till

Medlem

jag tänkte precis länka den där sidan, jag tog alternativ 1 och fick också en nyckel. välj nått och skriv in mailen bara så får du en key.

Vi ses ikväll inne i spelet !


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jao, fick min key där nu också. Tack för länken

Inaktiv

vet nån vilken tid servern kommer igång? är det vid kl 18.00 eller 21.00?


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

nån som vet var man kan ladda hem klienten? har en key men vägrar prenumerera på fileplanet..


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Inaktiv

du kan gå in på champions online hemsida o logga in där o skriv in beta koden sen skickar dom en länk till dig var du laddar ner det. om jag nu inte har fel förstås.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

klienten är bara ca 2gig sen ska man patcha o ca 3gig o det är segt nu

jag skulle nog inte räkna med att spela ikväll om man inte vill skippa sömn helt o hållet inatt

Ska testa fallen earth o se om jag kommer in i det snabbare


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

när kommer servern igång? någon som vet?xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

borde vara öppen redan nu


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

sånt skit det har vissat sig det var vista som blockade sen när jag fixa det så hade champions hemsida krashat xD så inget lir ikväll :S


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

sidan plus launcher hör ihop på nått sätt krashar både höger o vänster så bäst bet är ju att försöka imorgon igen grr


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem
Medlem

Tackar, spelet ser mysigt ut på något sätt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Man kan undra om folk lägger ner mer än 5-10 minuter på sina dräkter...

Inaktiv

jag har sett de mest detaljarade dräkterna o sen de som inte har gjort ett skit xD roligaste är dom som har gjort char som påminner om superman,arnold osv
Hur som helst så är mitt account namn blackoutmind min char heter echoblast så det är bara adda mig på friendlisten bara lvl 10 atm xD


signatur

Psn name:Demodemo222

soi
Medlem

Någon som har en nyckel eller konto som inte används?

Är själv sugen på testa spelet så skicka ett pm med info om du har ett konto eller nyckel!

Medlem

I dag den 24/8 så är det typ final event.
staden blir attackerad av en av bossarna i spelet och hans minions. Man får bonus saker , som man får ha kvar efter betan.
kolla in själva på hemsidan champions-online.com

1
Skriv svar