Ny chans – få en betanyckel till Wildstar!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Talar nog för de flesta(kanske alla) när jag säger att Wildstar är en riktigt stor besvikelse. Allt från grafiken till spelstilen är skräp.

Du talar nog för en minoritet. Jag har knappt hört något negativt om spelet överhuvudtaget.
Det enda negativa jag har stött på är hur alla kvinnliga karaktärer ser ut som karikatyrer av porrstjärnor, med löjligt smala midjor.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theo B:

Jag tror jag fick min betanyckel men sedan råkade jag stänga fönstret. Nu kan jag inte komma in på den sidan längre.. "du har redan fått din betanyckel". Så jag är körd alltså?

Den kommer i mailen


signatur
Medlem

var det bara jag som hade riktigt dålig fps?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skribent
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kleptoman:

Talar nog för de flesta(kanske alla) när jag säger att Wildstar är en riktigt stor besvikelse. Allt från grafiken till spelstilen är skräp.

Du talar nog för en minoritet. Jag har knappt hört något negativt om spelet överhuvudtaget.
Det enda negativa jag har stött på är hur alla kvinnliga karaktärer ser ut som karikatyrer av porrstjärnor, med löjligt smala midjor.

De förminskade åtminstone brösten på vissa vissa raser.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tack så mycket. Svårt att hålla sig ifrån ett så lovande spel som Wildstar! även om det är lite surt att bara spela lite på helgen, även om lite är över 10 timmar om dagen, så vill jag ändå få testa det vid varje chans jag får.


signatur
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Talar nog för de flesta(kanske alla) när jag säger att Wildstar är en riktigt stor besvikelse. Allt från grafiken till spelstilen är skräp.

Som tur är talar du för en minoritet. Finns inte mycket negativt som jag har hört om Wildstar och då hänger man varje dag på /r/Wildstar & andra communities.

Medlem

Javillha, javillha!

Medlem

Oj slut klockan 18:00. Förra veckan kollade jag någon timme senare och fick nyckel trots allt. Hann dock inte spela nämnvärt så synd att jhag blev utan nu. Grattis till er som fick.

Medlem

Men vafan, ingen nyckel denna gång heller :(...

Medlem

Sweet! Fick en nyckel genom Supporter forumet istället! Bockar och bugar FZ!

Medlem

Gillar hur dessa beta give aways är över precis då man kommit hem från jobbet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

1 timme och redan slut, awesome!

Medlem

Stod att jag skulle få ett meddelande med nyckel i men jag har inte fått något än, kanske tar lite tid..

Medlem

Fick en key för någon vecka sen som jag nog aldrig kommer aktivera, så först till kvarn
2SKL-H2WJ-Z3ZX-97K8-HENK

Medlem

Serial code has expired tyvärr bavver :). Snällt av dig ändå!

Medlem

Har dom börjat skicka ut nycklarna än?

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

var det bara jag som hade riktigt dålig fps?

Hade riktig risig fps tills jag pillade i grafikmenyn lite. Minns inte vad jag gjorde men lyckades få det att smida perfekt så är nån inställning som var skev i betan.

Medlem

Oh jag glömde bort detta helt och hållet, var upptagen med annat, oh well.

Medlem
Skrivet av neocon:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kleptoman:

Talar nog för de flesta(kanske alla) när jag säger att Wildstar är en riktigt stor besvikelse. Allt från grafiken till spelstilen är skräp.

Du talar nog för en minoritet. Jag har knappt hört något negativt om spelet överhuvudtaget.

Då har du inte läst igenom kommentarerna på MMO-relaterade nyheter här på FZ

Jag gick precis tillbaka och läste igenom de senaste 8-10 artiklarna till Wildstar på FZ för att se om folk rynkade på näsan åt spelet, och vad de isf klagade på.
Det enda negativa jag såg var kommentarerna som påstod att Wildstar är en WoW-klon, men ingen verkade kunna utveckla påståendet längre än så.

Jag har dessutom följt spelet av och till under nästan ett års tid på mestadels Reddit och Flashback utan att ha sett särskilt mycket negativt kring spelet.

Vad är det folk klagar på?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av neocon:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kleptoman:

Talar nog för de flesta(kanske alla) när jag säger att Wildstar är en riktigt stor besvikelse. Allt från grafiken till spelstilen är skräp.

Du talar nog för en minoritet. Jag har knappt hört något negativt om spelet överhuvudtaget.

Då har du inte läst igenom kommentarerna på MMO-relaterade nyheter här på FZ

Jag gick precis tillbaka och läste igenom de senaste 8-10 artiklarna till Wildstar på FZ för att se om folk rynkade på näsan åt spelet, och vad de isf klagade på.
Det enda negativa jag såg var kommentarerna som påstod att Wildstar är en WoW-klon, men ingen verkade kunna utveckla påståendet längre än så.

Jag har dessutom följt spelet av och till under nästan ett års tid på mestadels Reddit och Flashback utan att ha sett särskilt mycket negativt kring spelet.

Vad är det folk klagar på?

Grafiken skriker alldeles för mycket WoW.

Designen på karaktärerna kommer dessutom att vara betydligt fulare än i WoW när WoD kommer ut.

WoW är äldre än jesus snart......

Pisstråkiga quests.

Verkar vara extremt gear dependent vilket aldrig är ett bra tecken...

Musiken i spelet passar inte in i ett MMO-spel. Musiken är en väldigt viktig del för mig i MMO-spel iaf. Nu har jag bara hört ca 5-6 låtar iofs men de var verkligen inte något vidare.

Medlem

Stod att jag paxat en nyckel, men fick inget PM och inget i mailen ännu heller. När skickas de ut?

Medlem

Min fråga står kvar. Har dom skickat ut nycklar till folk som hann med denna fantastiska give-away?

Medlem
Skrivet av neocon:
Skrivet av Puscifer:

Det enda negativa jag såg var kommentarerna som påstod att Wildstar är en WoW-klon, men ingen verkade kunna utveckla påståendet längre än så.

Jag skrev visserligen "MMO-relaterade nyheter". Inte endast Wildstar-relaterade.
Postar här om du är intresserad av att läsa negativa omdömen så slipper du leta.
Är glad för dom som har kul i Wildstar. Verkar vara splittrade åsikter.

Wow, du förtjänar en eloge för ditt mycket givande svar.
Jag tackar och bockar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Såg nu att det blir ESO beta i helgen, så WS får nog gå åt sidan, får köra 20% WS och resten ESO för att nå level tio och bege mig in i PVPn!!!!

Medlem

Till alla som undrar när ni får eran kod, Är ganska säker på att det stod att du får koden den 27 feb (eller innan den 27, kommer inte riktigt ihåg).

Medlem

Gaaaah. Lite mer framförhållning och förvarning, tack, FZ

Medlem

Ingen som vill byta en Wildstar nyckel emot en ESO beta nyckel? Jag har ESO nyckeln...

Medlem

När är det meningen att man ska få sin nyckel? Har fortfarande inte fått min

Medlem

Level 50 spellslinger här, kan säga att spelet är fantastiskt! Buggar överallt som det alltid är i MMO-betor men spelet är sjukt skoj. Till er som inte blivit hög level än vänta bara, lvl 20 dungeon är knappt ett försmak på hur svårt det är i Veteran Dungeons. LFR Hjältarnas mardröm

Medlem
Skrivet av Smoo87:

När är det meningen att man ska få sin nyckel? Har fortfarande inte fått min

Same

123
Skriv svar