Witcher-spelen är gratis på Steam i helgen

Medlem
Witcher-spelen är gratis på Steam i helgen

Grymt värt!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Rekommenderas varmt till er som ännu inte har spelat spelen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tveka inte! Längtar att få importera min Witcher sparfil in i Witcher 3.

Medlem

Få om ens något annat företag som ger deals som CD Projekt, känns som att det ofta är någon form av rea.

Medlem

Gratis? Nej.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Gratis? Nej.

Jo, hela helgen.

MFZ
Medlem

vadå gratis?
dom kostar 1,59€ för ettan och 3,99€ för tvåan.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Avstängd
Skrivet av MFZ:

vadå gratis?
dom kostar 1,59€ för ettan och 3,99€ för tvåan.

Tvåan är gratis under helgen-

MFZ
Medlem

kollade för 5 minuter sen, då kostade det 3,99 iaf.
och i min värld så räknas lördagar till helgen.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Kolla i eran spelkatalog. Det är inte gratis i shoppen...

Löjligt billigt. Vad väntar ni på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av REALIN:
Skrivet av MFZ:

vadå gratis?
dom kostar 1,59€ för ettan och 3,99€ för tvåan.

Tvåan är gratis under helgen-

Båda är "gratis" (trial är i mitt tycke ett bättre ord dock) men man får klicka på varje spel och välja att ladda ner det via en länk.

Edit:
steam://run/20920 (W 2)
steam://run/20900 (W 1)

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av REALIN:
Skrivet av MFZ:

vadå gratis?
dom kostar 1,59€ för ettan och 3,99€ för tvåan.

Tvåan är gratis under helgen-

Båda är "gratis" (trial är i mitt tycke ett bättre ord dock) men man får klicka på varje spel och välja att ladda ner det via en länk.

Edit:
steam://run/20920 (W 2)
steam://run/20900 (W 1)

Det har jag aldrig behövt göra. Varje helg brukar Steam köra något spel som fullversions-trial och varje helg dyker det upp i mitt spelbibliotek. Bara att klicka på installera. Sen försvinner det ur listan när trialperioden är slut (om jag inte köper det).

Skribent

Klicka på Steam-länkarna i artikeln och scrolla ner lite så ser ni en stor banner där det står FREE WEEKEND. Klicka och njut.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

MFZ
Medlem

ok, nu är jag med, trodde att man FICK spelet gratis, tydligen får man PROVA spelet gratis under helgen.

fint.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av REALIN:
Skrivet av MFZ:

vadå gratis?
dom kostar 1,59€ för ettan och 3,99€ för tvåan.

Tvåan är gratis under helgen-

Båda är "gratis" (trial är i mitt tycke ett bättre ord dock) men man får klicka på varje spel och välja att ladda ner det via en länk.

Edit:
steam://run/20920 (W 2)
steam://run/20900 (W 1)

Det har jag aldrig behövt göra. Varje helg brukar Steam köra något spel som fullversions-trial och varje helg dyker det upp i mitt spelbibliotek. Bara att klicka på installera. Sen försvinner det ur listan när trialperioden är slut (om jag inte köper det).

Jag tänkte inte på det, är så van vid hur GoG fungerar att jag helt glömde av att Steam lägger till dessa spel automatiskt i ens lista. Tack för rättelsen=).

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Klicka på Steam-länkarna i artikeln och scrolla ner lite så ser ni en stor banner där det står FREE WEEKEND. Klicka och njut.

Det finns även ett litet faktafel i er artikel:
"Vill man fortsätta spela efter tisdag den 18 februari får man betala 54 kronor (6 euro) får båda titlarna. "

Vill man fortsätta spela efter söndag så får man betala. Däremot gäller det låga priset fram till och med tisdag den 18.

Inaktiv

50,16 SEK för två spel som egentligen kostar 246,90 SEK och som har fått riktigt bra betyg? Öhm. Är det något man väntar på att köpa?

Skribent
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Mattias Frost:

Klicka på Steam-länkarna i artikeln och scrolla ner lite så ser ni en stor banner där det står FREE WEEKEND. Klicka och njut.

Det finns även ett litet faktafel i er artikel:
"Vill man fortsätta spela efter tisdag den 18 februari får man betala 54 kronor (6 euro) får båda titlarna. "

Vill man fortsätta spela efter söndag så får man betala. Däremot gäller det låga priset fram till och med tisdag den 18.

Ja, det har du helt rätt i. Ändrar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Var det bara jag som läste vinterspelen är gratis på steam ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Herre jävlar vad giriga vissa personer tycks vara. Ja, det är gratis hela helgen, ni måste betala hela 30kr för Witcher 2 som är ett utmärkt spel. För i helvete, lägg ner. Spela det och om ni gillar ni det lägg då 30~40kr, det är pengar t.om en fattig student har råd med!

Medlem

Underbart, har väntat på att få köpa dessa spel!

Medlem

Två klockrena spel för mindre kostnad än en sunkig pizza. Fasen, Witcher 1 + 2 priset är värt det även om ni BARA lyssnar på det otroliga soundtracket till ettan! Go go go!

Medlem

Köpte första Witcher efter att ha läst hur utvecklarna gav mervärde till sitt spel i form av gratis material (som andra utvecklare/utgivare utan tvekan hade tagit betalt för).

Witcher 3 blir kanske ett dag ett köp, beror på om jag spelat klart de första två innan dess. Jag tvivlar inte på att det kommer bli ett bra spel, personligen är jag dock mer intresserad av deras andra spel som jag utan tvekan kommer skaffa vid lansering om det blir ens hälften så bra som det ser ut att bli, kan inte vänta tills de visar mer från Cyberpunk 2077=).

Medlem

Ni som spelat igenom hela Witcher 1: Blir striderna mer varierade senare i spelet? Jag ville verkligen gilla spelet (jag tycker om single player RPG-spelen med fokus på story), men stridssystemet i Witcher 1 föll mig inte alls i smaken så jag tröttnade efter några timmar. Vilket är synd, för världen, storyn och karaktärerna verkar så coola.

Har Witcher 2 bättre/roligare strider. eller är de snarlika striderna i ettan?

Medlem
Skrivet av drakon64:

Ni som spelat igenom hela Witcher 1: Blir striderna mer varierade senare i spelet? Jag ville verkligen gilla spelet (jag tycker om single player RPG-spelen med fokus på story), men stridssystemet i Witcher 1 föll mig inte alls i smaken så jag tröttnade efter några timmar. Vilket är synd, för världen, storyn och karaktärerna verkar så coola.

Har Witcher 2 bättre/roligare strider. eller är de snarlika striderna i ettan?

Många verkar anse att striderna i första spelet är betydligt mycket sämre än de i det andra. Vissa rekommenderar att man helt slopar del ett och enbart kör del två. Jag har inte heller kört första spelet men håller med, jag gillar inte stridssystemet men spelet i sig är intressant och annorlunda mot andra RPG som jag spelat. Hade skaffat första spelet, om jag inte redan ägde det, och spelat klart det innan jag började på del två (den främsta anledningen till att jag inte slått till på någon av alla reor där Witcher 2 funnits med) på grund av storyn även om Witcher 2 verkar gå att spela utan att ha kört första spelet.

Medlem
Skrivet av drakon64:

Ni som spelat igenom hela Witcher 1: Blir striderna mer varierade senare i spelet? Jag ville verkligen gilla spelet (jag tycker om single player RPG-spelen med fokus på story), men stridssystemet i Witcher 1 föll mig inte alls i smaken så jag tröttnade efter några timmar. Vilket är synd, för världen, storyn och karaktärerna verkar så coola.

Har Witcher 2 bättre/roligare strider. eller är de snarlika striderna i ettan?

Nja, du har lite mer abilities kanske, men annars är det väldigt mycket 'samma'.

Witchers 2 strider är som natt och dag jämfört med Witcher 1. Ett helt omarbetat system hur du använder svärdet och är helt suveräna


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Nja, du har lite mer abilities kanske, men annars är det väldigt mycket 'samma'.

Witchers 2 strider är som natt och dag jämfört med Witcher 1. Ett helt omarbetat system hur du använder svärdet och är helt suveräna[/quote]

Okej, då laddar jag hem 2:an och testar i kväll medan det är gratis.

Medlem

funderar på att spela om 2an faktiskt men vet bara inte om jag orkar! ett av de bästa spelet lätt

12
Skriv svar