Hearthstone: Heroes of Warcraft

Herr rygg
Skrivet av Carrrl:

Jag förstår inte. Är det släppt än eller är det fortfarande i beta?

Och om det är släppt, hur får jag hem det? Hittar inte någon länk för nedladdning på bnet.

Är det jag som är dum i huvet?

Bara beta än så länge. Tror att du fortfarande kan anmäla dig på blizzards hemsida(?).


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Closed beta och det var väl sagt att open beta skulle börja i december men blir väl inget av det(?). Du kan markera Hearthstone i en lista på bnet för beta test, sen får du hoppas att du får en nyckel.

Skrivet av Carrrl:

Jag förstår inte. Är det släppt än eller är det fortfarande i beta?

Och om det är släppt, hur får jag hem det? Hittar inte någon länk för nedladdning på bnet.

Är det jag som är dum i huvet?

Medlem
Skrivet av Alx_83:
Skrivet av Carrrl:

Jag förstår inte. Är det släppt än eller är det fortfarande i beta?

Och om det är släppt, hur får jag hem det? Hittar inte någon länk för nedladdning på bnet.

Är det jag som är dum i huvet?

Bara beta än så länge. Tror att du fortfarande kan anmäla dig på blizzards hemsida(?).

Ok, tack!

Då kanske det är idé att FZ ändrar

"Releasedatum: 2013-12-17"

Medlem

Bättre än MTG inom vissa aspekter, t.ex att man inte behöver lägga pengar på kort och att det inte finns mana/land problem(screw eller flood).
Snabba matcher är också ett plus för vissa. Dessutom är spelklienten ljusår bättre än MTGs klienter.
Just nu är Hearthstone mycket bättre än MTG på den digitala fronten.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jo det är väl som Moortis säger. Inte riktigt lika avancerat i grund som vissa, men jag skulle vilja säga att Blizz fortfarande är toppklass på att sätta en ny spin på något gammalt koncept när de väl försöker. Tyvärr tar det ibland en expansion eller så, men inte alltid.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Är de bara jag som tycker att det är en förenklad version av magic?

Inte lika mycket som det är en kopia av Shadow Era. Enda märkvärda skillnaden är att i Shadow Era discardar du kort varje runda för att få manan att spela kort. Därav blir card draw viktigare.

Det sagt så, FY HELVETE vad awesome det här spelet är. Fast jag är ju CCG fantast så.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Spelet i sig är okej men de olidligt långsamma motståndarna gör att jag aldrig mer tänker röra det tills det kommer en patch som kortar ner rundornas tider.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Decubal:

Kan bara hålla med resten av skaran. Svor verkligen när dom presenterade ett kortspel. men ojojoj vad jag har fått bita i det.

Köpte faktiskt en Ipad mini retina endast för detta spel och har lirar nästan lite för mycket.

Det märkliga är att även ifall jag inte är en elite spelare och faktiskt förlorar en hel del. Så är det bannemig roligt fortfarande!

Hmm, du får det att låta som att du spelat det på din nya iPad mini, men då det mig veterligen inte släppts till IOS än så antar jag att jag missförstår?
Längtar så det svider lite tills detta kommer ut till IOS, kommer att bli så fulländat! Finns mycket som talar emot ett surfabonnemang till en ny platta (priset om inte annat), men HS skulle kunna göra det värt det

Det har inte släppts till iOS än, men jag väntar tappert

12
Skriv svar