Fallout 4-skojaren förklarar sig

Robot
Fallout 4-skojaren förklarar sig

"Jag är ett svin" blev den enkla förklaringen bakom fejksajten som fått oss att hoppas på ett stundande Fallout 4.

#bethesda-softworks, #fallout-new-vegas


Medlem
Fallout 4-skojaren förklarar sig

Wierd dude.

Medlem

Some men just want to see the world burn!

Medlem

Vilken tomte. Att hålla på sådär lär ju inte vara bästa sättet att få bethesda att titta på hans manus. Om det nu ens finns något.

Skrivet av KaptenKanel:

Vilken tomte. Att hålla på sådär lär ju inte vara bästa sättet att få bethesda att titta på hans manus. Om det nu ens finns något.

Bättre att bara posta och sedan hoppas ?

Synd men kul, tråkigt men fånigt. finns mycket att tycka och säga.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Tycker det var ett ganska roligt skämt

skön snubbe,

Inaktiv

"Jag är en av de där rika jävlarna med för mycket pengar"
"kostade dryga 6 000 kronor"
"men utan egna utvecklingsresurser evolverade planerna. "

Underbart trollat dock, riktigt bra gjort. Hoppas det kommer något nytt Fallout snart :/

Medlem

Årets troll? I like it!

Medlem

TUNNELSNAKES RULE!

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Vilken tomte. Att hålla på sådär lär ju inte vara bästa sättet att få bethesda att titta på hans manus. Om det nu ens finns något.

Kanske inte det bästa sättet, men helt klart bättre än att vara en anonym nobody som gör ett långt manus-inlägg på deras forum.

Bethesda är väl ändå ganska så tacksamma för att han har hypat upp deras spelserie, vilket är varför dom inte någon kommentar som kunde stoppa det hela när det pågick. En massa gratis reklam säger man inte nej till.

Medlem

Han är ju ärlig med vad han är åtminstone

Medlem

För bra för att jag ska kunna bli arg. Blir ledsen istället, vilket är mycket värre.

Medlem

Det måste finnas en särskild cirkel i helvetet för såna som han!
*Hytter med näven i luften*

Jk. Well played.

Medlem

Hahahaha, underbart!

Medlem

Jag hoppas att Bethesda inte ignorerar rösterna av sina fans åtminstone. Kanske är det redan något på gång med Fallout 4 - hoppas bara inte det är allt för långt borta.

vill se hans nättrafik


signatur

New life, New hope

MEG
Medlem

Hmm besviken på att det inte var sant och kan tycka att det är lite konstigt att Bethesda inte gick ut och förnekade. Men det var ett bra genomfört skämt, det kan man inte ta ifrån honom.


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Har kommit på en trolig förklaring om varför inte de gick ut och dementerade detta. De måste först kolla så de verkligen inte låg bakom sidan


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv

snygg bild han hade gjort .. har talang.

Medlem
Skrivet av B0urne:

Some men just want to see the world burn!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av KaptenKanel:

Vilken tomte. Att hålla på sådär lär ju inte vara bästa sättet att få bethesda att titta på hans manus. Om det nu ens finns något.

Kanske inte det bästa sättet, men helt klart bättre än att vara en anonym nobody som gör ett långt manus-inlägg på deras forum.

Bethesda är väl ändå ganska så tacksamma för att han har hypat upp deras spelserie, vilket är varför dom inte någon kommentar som kunde stoppa det hela när det pågick. En massa gratis reklam säger man inte nej till.

Valid point

alla vet väl att bethsedas adokater härstammar från dom djupaste hålen av helvetet..behöver jag ens säga notch scrolls...


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar