Battlefield 4 uppdateras imorgon

Robot
Medlem
Battlefield 4 uppdateras imorgon

signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Sedan ska väl China Rising också anlända till modermodemet, inte sant?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Sedan ska väl China Rising också anlända till modermodemet, inte sant?

Japp imogon kommer de!


signatur

Ouch, den var taskig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Medlem

Så jävla bra!!!

Medlem

Min BF4 upplevelse på Operation Locker ;

Ingen fix för Minnes läckan än dock? :<


signatur

Nämen!

Medlem

Patchen kommer 00:00 svensk tid.
China Rising kommer 01:00 svensk tid.

Om jag nu inte fått det hela om bakfoten.

EDIT: Vilket inte verkar stämma.
"The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC."
10 AM UTC = 11:00 (Patch)
11 AM UTC = 12:00 (DLC)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag hoppas dom fixar sina jäkla plugin updates! De senaste två uppdateringarna orsakade insta disconnects på spelet, så fick ominstallera hela spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ouch, den var taskig.

Inget taskigt med att påpeka att spelet är trasigt. Spelet borde inte ha släppts från första början med det antal buggar och problem som fortfarande finns kvar.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Skrivet av 4liv3:
Skrivet av walter_iego:

Ouch, den var taskig.

Inget taskigt med att påpeka att spelet är trasigt. Spelet borde inte ha släppts från första början med det antal buggar och problem som fortfarande finns kvar.

Jag har haft max fyra krascher i BF3 och har ändå spelat över 100 timmar, märkligt att det skiljer sig så från person till person (dator till dator).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fungerade relativt bra för mig för några dagar sedan.. nu kraschar skiten konstant.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av walter_iego:

Ouch, den var taskig.

Inget taskigt med att påpeka att spelet är trasigt. Spelet borde inte ha släppts från första början med det antal buggar och problem som fortfarande finns kvar.

Jag har haft max fyra krascher i BF3 och har ändå spelat över 100 timmar, märkligt att det skiljer sig så från person till person (dator till dator).

Jag hade inga problem nästan förutom när servrarna krascha till en början i BF4, samt att jag kunde ladda maps sjujävla mycket fortare än vad jag kan nu.

Sen ca 2 veckor sedan kan jag knappt "connecta" till servers, banor tar jättelång tid att ladda. Jag har haft tur med krascherna men det är verkligen långt ifrån alla som har, all kritik DiCE/EA får är sannerligen välförtjänt.

Inaktiv

Bäst..så bäst!

edit: wait, så ljudbuggen och krascherna är fortfarande kvar? Var det inte nu i helgen dom körde dubbelxp för att försöka kompensera lite? Man kompenserar väl _efter_ det att problemet är löst, inte innan?

ELF
Medlem

Jag skulle vilja ha en bic video med den EA videon


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Så fortfarande inte spelbart för dem som får freze och ljudlopp buggen uträtat ?


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av walter_iego:

Ouch, den var taskig.

Inget taskigt med att påpeka att spelet är trasigt. Spelet borde inte ha släppts från första början med det antal buggar och problem som fortfarande finns kvar.

Jag har haft max fyra krascher i BF3 och har ändå spelat över 100 timmar, märkligt att det skiljer sig så från person till person (dator till dator).

ha.. haha...HAHAHAHAHAHA


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av walter_iego:

Ouch, den var taskig.

Inget taskigt med att påpeka att spelet är trasigt. Spelet borde inte ha släppts från första början med det antal buggar och problem som fortfarande finns kvar.

Jag har haft max fyra krascher i BF3 och har ändå spelat över 100 timmar, märkligt att det skiljer sig så från person till person (dator till dator).

Ja men BF3 har ju varit ute ett tag nu. Och först nu är det spelbart. Men prova BF4 ska du få se på buggar och krasher.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Så fortfarande inte spelbart för dem som får freze och ljudlopp buggen uträtat ?

Jag hade det problemet innan, men det försvann för nån vecka sedan. Med det sagt, vet jag fortfarande folk som har problem med att dom blir disconnectade / att spelet kraschar :-/

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Patchen kommer 00:00 svensk tid.
China Rising kommer 01:00 svensk tid.

Om jag nu inte fått det hela om bakfoten.

EDIT: Vilket inte verkar stämma.
"The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC."
10 AM UTC = 11:00 (Patch)
11 AM UTC = 12:00 (DLC)

Patch klockan 10.00. China Ris klockan 11.00.

Står att China Ris kommer klockan 11.00 i mitt Origin i alla fall.

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av Puscifer:

Patchen kommer 00:00 svensk tid.
China Rising kommer 01:00 svensk tid.

Om jag nu inte fått det hela om bakfoten.

EDIT: Vilket inte verkar stämma.
"The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC."
10 AM UTC = 11:00 (Patch)
11 AM UTC = 12:00 (DLC)

Patch klockan 10.00. China Ris klockan 11.00.

Står att China Ris kommer klockan 11.00 i mitt Origin i alla fall.

Ja, det står 11:00 för mig också. Spännande - detta kan ju sluta lite hursomhelst!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fick hem BF4 idag. Rörigt värre...

Medlem

Ta bort XP-boosts tack

Medlem

Fler som ofta råkar ut för Microstutter och fps-drops? Man tycker att en rigg med i7 2600k, 8 gb ram och Saphire Radon R9 290x 4gb, win 7 64-bitars borde räcka. Hoppas spelet flyter på bättre efter patchen!


signatur
Medlem

köpte mitt nu under black friday riktigt värt glad att jag väntade lite så jag slapp det värsta men funkade hur bra som helst under betan så får hoppas det är ännu bättre nu!

Inaktiv

En sammanfattning av min BFupplevelse emellanåt

Har slutat kraschat nu faktiskt efter de senaste Nvidia-drivrutierna så pröva dem om ni har gjort.

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:

Ta bort XP-boosts tack

För att?

Medlem

Sen kan dom fixa så att man kan spela, tar mig nämligen inte in på någon server, så fort man joinar eller håller på att joina så stängs spelet ner utan error kod... Någon annan med detta problem??

Inaktiv

Dagens bästa! Tack så mycket Eisenhart73 för videon!

Nämnvärt är att jag inte har några planer på att återvända till Battlefield 4.

12
Skriv svar