Lego Marvel Super Heroes

Robot
Lego Marvel Super Heroes

För femhundrade gången kommer ett spel med Lego i titeln, och för femhundrade gången handlar det lustmord på välkända figurer. Värm upp styrtummar och smilmuskler.

#tt-games, #lego-lord-of-the-rings, #lego-indiana-jones-the-original-adventure, #marvel-comics, #lego-marvel-super-heroes


Avstängd
Lego Marvel Super Heroes

Roligaste spelen jag lirat är nog lego star wars, lego indiana jones samt lego batman. Man behöver inte tänka så mycket i dom spelen sen det är lego. Bättre kan det inte bli ;D

Medlem

Mitt favvo är indiana jones

Medlem

Jag tycker det här är det bästa Lego-spelet. LotR är klar tvåa.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Tyckte det var riktigt nice. Har kört det sen US releasen (tack vare att steam gjorde bort sig). Har dock inte kört mer än demo på nåt av de tidigare lego spelen. Har inte kört nåt co-op, men skulle utan tvekan ge spelet en fyra.

Medlem

Inte för att vara en hipster, men minns nån de riktigt gamla LEGO spelen, som var "egna", alltså inte byggde på ett känt varumärke såsom Star Wars. Jag är säker att jag skulle gilla de nyare också, men LEGO Loco, LEGO Rock Raiders och LEGO Racers hade jag många, många timmar underhållning med! Tiden innan jag började spela spel med våld! Minnen!

Medlem

Perfekt spel för barn, min systerson älskar detta spel. Så dom har inte misslyckats på den fronten iallafall


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Haha.. bästa bild texten jag sett på ett tag.
"Spider-man får storhetsvansinne, satsar på world wide web. "

Medlem

Ungarna älskar legospelen och dom vill ofta att man är med och spelar.
Helt ok att spela med barnen men inget jag väljer om jag ska spela själv.
Otroligt upprepande och likadan som tidigare spel fast med annat skin typ

Men det är framgång att upprepa sig se bara på bf och cod


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ungarna älskar legospelen och dom vill ofta att man är med och spelar.
Helt ok att spela med barnen men inget jag väljer om jag ska spela själv.
Otroligt upprepande och likadan som tidigare spel fast med annat skin typ

Men det är framgång att upprepa sig se bara på bf och cod

Spela det här med ungarna? Skulle ju ragequita direkt med massa noobs i laget på det här!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vänta lite nu. Är väl ingen över 12 som spelar något lego-spel utan barn? Mina pojkar älskar tidigare spel och får påstå att dom är väldigt bra jämfört med andra "barnspel" som tar slut på 1timma. Tror minsann tomten dyker upp med det här spelet i år


signatur
1
Skriv svar