Sony demonterar en Playstation 4

Robot
Medlem
Sony demonterar en Playstation 4

De blottar så mycket att det nästan borde vara barnförbjudet!

Medlem

Det var en rejäl "unboxing"

Medlem

Läste först "dementerar" och tänkte att "What, var hela konsolen påhittad?".


signatur

Videomupp

Medlem

Sony tar verkligen tillvara på uppmärksamheten de får.

MEG
Medlem

Hehehe riktigt rolig unboxing och en riktigt bra flört med sina fans. Nu kan jag ha fel eller missat det men jag trr inte Microsoft har eller kommer med något liknande.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Medlem

Kommer Sony släppa en billig IKEA-variant? Där vi som konsument måste montera ihop allt, med hjälp av en obegriplig ritning?

Medlem

Intressant att de lyckats göra moderkortet så pass enkelt, såg inte ut att vara direkt många komponenter på det.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Läste först "dementerar" och tänkte att "What, var hela konsolen påhittad?".

Ja dom dementerar EN PS4. Bara just den på filmen, som inte finns på riktigt. Just den är påhittad. Filmen också, någon hittade på den.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Har gått från meh, till kanske, till mjoo jag borde, till jag ska aboslut köpa - Vet inte om det är marknadsföring eller bara en bra produkt.

Medlem

Mkt bra video, får se om MS vågar matcha, tror jag inte.

Medlem

Det är imponerande hur liten maskinen är, speciellt om man tänker på att powersupplien är inbyggd.. No more jätte kloss som är ful! yaay

Medlem

Härligt med inbyggd psu, avskyr att ha en stor svart plastklump bredvid konsolen.

k3m
Medlem

hehe, häftigt!

Medlem

Gör om det här ni microsoft!

Medlem
Skrivet av MEG:

Hehehe riktigt rolig unboxing och en riktigt bra flört med sina fans. Nu kan jag ha fel eller missat det men jag trr inte Microsoft har eller kommer med något liknande.

Inget dylikt än, nej.

Det närmsta de har är en EXTREMT forcerad unboxing av Major Nelson (Larry Hryb), en unboxing som innehåller starka drag av ADHD. Inget fel med ADHD förstås, utan det är bara en observation.

Medlem

Om man verkligen kan koppla in vilken sorts hdd som helst i den så kan detta bli riktigt trevligt.

Medlem

Bra. Nintendo var först med detta med sin Wii U. Kul att Sony också visar hur de gjort.

Medlem
Skrivet av MEG:

Hehehe riktigt rolig unboxing och en riktigt bra flört med sina fans. Nu kan jag ha fel eller missat det men jag trr inte Microsoft har eller kommer med något liknande.

http://www.youtube.com/watch?v=lbrmAsxJPv4

Är väl det närmsta de kommit.

Medlem

Den är så fin!


signatur

Meep!

Inaktiv

Positiva svar än så länge. *Fick lite damm i ögat*

Medlem

de är faktiskt rätt sjukt hur litet allt är i jämförelse med en riktigt dator. och att det innehåller den kraften!! det är ett moderkort... med en fläkt lixom! IMPONERAD!

ELF
Medlem

Alltid trevligt med en teknisk video

trots att det är en konsol det handlar om

.

Skrivet av Kerrai:

Det är imponerande hur liten maskinen är, speciellt om man tänker på att powersupplien är inbyggd.. No more jätte kloss som är ful! yaay

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=783359#extra


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av MEG:

Hehehe riktigt rolig unboxing och en riktigt bra flört med sina fans. Nu kan jag ha fel eller missat det men jag trr inte Microsoft har eller kommer med något liknande.

Ganska säker att xbox 360 var designad så att om du inte gjorde precis rätt när du öppna den knäcktes moderkortet.

Medlem
Skrivet av ELF:

Alltid trevligt med en teknisk video

trots att det är en konsol det handlar om

.

Skrivet av Kerrai:

Det är imponerande hur liten maskinen är, speciellt om man tänker på att powersupplien är inbyggd.. No more jätte kloss som är ful! yaay

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=783359#extra

Den har inte inbyggd PSU

Medlem
Skrivet av Kogster:

Ganska säker att xbox 360 var designad så att om du inte gjorde precis rätt när du öppna den knäcktes moderkortet.

Nej, den var ju ganska lätt att ta isär. Blev lite jobbigare när de gjorde den mindre dock.

Medlem

Hade för mig att någon PS4 nyhet sa att det INTE gick att byta HDD!

Medlem
Skrivet av Holmann:

Hade för mig att någon PS4 nyhet sa att det INTE gick att byta HDD!

Det går. http://blog.us.playstation.com/2013/10/30/ps4-the-ultimate-fa...
Det sades väl från första början?

Medlem

riktigt trevligt


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

12
Skriv svar