Nya utannonseringar till PS4 inom kort

Robot
Medlem
Nya utannonseringar till PS4 inom kort

Väckarklockan är redan på 05:00. Man måste ju gå till jobbet!

Får väl streama från mobilen om det blir något vettigt. Är mest intresserad av vad Naughty Dog ska presentera.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det kan vara värt att nämna att det har gått ganska så många färska rykten, och en hel del gamla att en uppföljare till Demon's Souls ska visas just den 14de. Och de har inte dykt upp en gång utan många ggr från olika källor. Men som alla Rykten, så är de rykten tills bevisade.

Medlem

Hell no att jag kommer va vaken kommer nog sitta på jobbet och plocka infon i efterhand. Kan man gissa på en 2 timmars sändning? Tänker en timma innan släpp och en timma efter. Dom börjar ju sända kl 23 i NYC.

Medlem

Det var någon hos Santa Monica som lade upp bilder på Journey och Unfinished Swan häromdagen tillsammans med de tidigare utannonserade PS4-versionerna av Flower, Flow och Escape Plan.

Förhoppningsvis så är även dessa två spel gratis om man äger PS3-versionen.

Medlem

Perfekt då man är ledig den Fredagen! Gäller att orka ta sig upp bara

Medlem

Last guardian blir release spel!!

Medlem

Man är ju föräldraledig den 15'e, bara kliva upp en timme tidigare
Det är bättre än eventen som går mitt i natten.

Inaktiv

Man är arbetslös så man är uppe jämt så det är nemas problemas.

För övrigt så undrar man om det är försent att boka en ps4, eller om man kan få tag i en ändå ?
För butiker tar ju emot bokningar, och får väl även då några icke bokade maskiner som säljs vanligt i butik, eller ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Gnällman:

Man är arbetslös så man är uppe jämt så det är nemas problemas.

För övrigt så undrar man om det är försent att boka en ps4, eller om man kan få tag i en ändå ?
För butiker tar ju emot bokningar, och får väl även då några icke bokade maskiner som säljs vanligt i butik, eller ?

Bokade du i augusti så var det redan försent hos butiker som Webhallen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

get your doritos ready!

Medlem

signatur

Ryzen 5 7600X | Powercolor Radeon RX 6800XT | 32 GB Kingston DDR5 Fury Beast

Medlem

HAHHA tänkte just skriva om DoritoGate.

Direkt jag ser den snubben vill jag trycka in alla chipps i munnen så han exploderar.

Ush vilken vidrig typ. Säkert han som skrev Rome 2 recensionen på FZ.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Det kan vara värt att nämna att det har gått ganska så många färska rykten, och en hel del gamla att en uppföljare till Demon's Souls ska visas just den 14de. Och de har inte dykt upp en gång utan många ggr från olika källor. Men som alla Rykten, så är de rykten tills bevisade.

Vad tjötar du om? Den uppföljaren hette Dark souls och dark souls 2 har redan visats så det blir ju inte direkt något nytt.

Bakom flötet eller?

Medlem

Uncharted 4!
Har förbokat Ps4 men det är ärligt talat inte ett enda spel som intresserar mig i nuläget.

Medlem

Hoppas man får se lite från MLB 14: The Show på PS4.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

LAST GUARDIAN

Givf me NAAAOOWWW

Skrivet av Salami:

Ush vilken vidrig typ. Säkert han som skrev Rome 2 recensionen på FZ.

ha ha ha xD


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Sabelsköld:

Vad tjötar du om? Den uppföljaren hette Dark souls och dark souls 2 har redan visats så det blir ju inte direkt något nytt.

Bakom flötet eller?

Tackar att du kallar mig bakom flötet. Och ja jag vet vad jag snackar om, vet du? Troligtvis inte. Sedan vet du att Dark Souls inte är en uppföljare till Demon Souls? Vet du t.ex. att Demon Souls IP ägs av Sony själva och är exklusiv till Sony's plattform. Dark Souls är en spirituell uppföljare till Demon Souls, men det är ingen uppföljare.

Här har du senaste läckan om mitt påstående.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=88242705&postcount...

Här har du lite artiklar om ämnet
http://www.gamefront.com/demon-souls-2-may-be-announced-at-so...
http://www.neoseeker.com/news/24071-rumor-demons-souls-succes...

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Sabelsköld:

Vad tjötar du om? Den uppföljaren hette Dark souls och dark souls 2 har redan visats så det blir ju inte direkt något nytt.

Bakom flötet eller?

Tackar att du kallar mig bakom flötet. Och ja jag vet vad jag snackar om, vet du? Troligtvis inte. Sedan vet du att Dark Souls inte är en uppföljare till Demon Souls? Vet du t.ex. att Demon Souls IP ägs av Sony själva och är exklusiv till Sony's plattform. Dark Souls är en spirituell uppföljare till Demon Souls, men det är ingen uppföljare.

Här har du senaste läckan om mitt påstående.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=88242705&postcount...

Här har du lite artiklar om ämnet
http://www.gamefront.com/demon-souls-2-may-be-announced-at-so...
http://www.neoseeker.com/news/24071-rumor-demons-souls-succes...

De kommer inte visa något Demon's souls lilla gubben. Dark souls II har inte ens släppts än. Tror nog de väntar tills det har kommit i mars.

Medlem
Skrivet av Sabelsköld:

De kommer inte visa något Demon's souls lilla gubben. Dark souls II har inte ens släppts än. Tror nog de väntar tills det har kommit i mars.

Du har väldigt svårt att förstå eller hur?

#1 Det är ett ryktem jag har redan nämnt detta, vilket du också inte fattat.
#2 IP't ägs av Sony
#3 IP't ägs inte av From Software
#4 Vilket bolag som helst som Sony begärt kan utveckla uppföljaren.
#5 Åter igen som jag nämt ett rykte är ett rykte.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Sabelsköld:

De kommer inte visa något Demon's souls lilla gubben. Dark souls II har inte ens släppts än. Tror nog de väntar tills det har kommit i mars.

Du har väldigt svårt att förstå eller hur?

#1 Det är ett ryktem jag har redan nämnt detta, vilket du också inte fattat.
#2 IP't ägs av Sony
#3 IP't ägs inte av From Software
#4 Vilket bolag som helst som Sony begärt kan utveckla uppföljaren.
#5 Åter igen som jag nämt ett rykte är ett rykte.

Det du inte förstår är att man utannonserar inte ett nytt Demon's souls när Dark souls II inte ens kommit ut än.

Medlem
Skrivet av Sabelsköld:

Det du inte förstår är att man utannonserar inte ett nytt Demon's souls när Dark souls II inte ens kommit ut än.

Om det är ett Demon's Souls 2 på gång så är det ju inte säkert att From Software ens är inblandade så det är inget som Sony i så fall behöver bry sig om. Speciellt inte då Dark Souls 2 bara är utannonserat till den "förra" generationen och ett eventuellt Demon's Souls 2 med största sannolikhet är till PS4.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Sabelsköld:

Det du inte förstår är att man utannonserar inte ett nytt Demon's souls när Dark souls II inte ens kommit ut än.

Om det är ett Demon's Souls 2 på gång så är det ju inte säkert att From Software ens är inblandade så det är inget som Sony i så fall behöver bry sig om. Speciellt inte då Dark Souls 2 bara är utannonserat till den "förra" generationen och ett eventuellt Demon's Souls 2 med största sannolikhet är till PS4.

Man utannonserar ändå inte Demon's souls 2 förrän Dark souls 2 har släppts. Bad for business. Så gör man helt enkelt inte.

Denna Mugimugi verkar inte riktigt förstå och envisas med att pusha fram rykten. Inte du heller, tydligen.

1
Skriv svar