Battlefield 4 – kriga på den officiella FZ-servern

Medlem

Jag blir nog sen

Skall ju hämta ut skiten också..
Spara några Battlepacks till mig?

Medlem

Fram för fler FZ servrar.
Nostalgi för mig är kvällarna på Fragzones QW och Q2CTF servrar.

Medlem

Kanske kan börja med en standard server och om det visar sig vara populärt nog öppna en till Hardcore server? Jag drar igenom Single Player först och främst i alla fall.

Medlem

blir det hardcore server later ???

Medlem

Fick granatsplitter i mig på Caspian border,men är nog återställd till imorgon och då blir det knife hunting,så då får ni ta er i akt,speciellt ni på FZ redaktionen:D

Medlem

Kommer in om 2½ timme!

Inaktiv

Går det inte sätta lösenord på servern? Eller det kanske blir för få lirare från just FZ då?

Medlem

La servern ner??

Medlem

Btw, vore sköj och veta vad alla har för nick så man känner igen lite folk från Fz! Skapa ny tråd eller nått?

Mitt iaf : Cuztom.

Cya on the Battlefield Soldiers! Hooah!


signatur

Nämen!

Medlem

Förhandsbokade det nu precis, kunde tamejfan inte hålla mig! Ses in-game, mina vänner!

Medlem

Vi ses på slagfältet!

Medlem

Visst körde ni med inställningen att man tappar skotten i magasinet när man laddar om?

Jag gillar det skarpt iaf LIte mer BF2/2142 känsla då.
Men varför bara 58 spelare?

Let the games begin


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Försvann servern?


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

mmm...den är uppe igen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av slander:

Då ses vi på slagfältet när timmen är slagen.

Vi ses på lördag kväll. Då jäklar ska här dödas.

Watch your back, Johan!

Ingen vill väl döda lilla mig?

Inte om du är i min squad.

Hur lägger man till servern som favorit, kan inte se den möjligheten någonstans?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hur lägger man till servern som favorit, kan inte se den möjligheten någonstans?

Det går bara om du ser servern i listan och då trycker du på stjärnan till vänster om namnet.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Skrivet av nisp88:
Skrivet av walter_iego:

Hur lägger man till servern som favorit, kan inte se den möjligheten någonstans?

Det går bara om du ser servern i listan och då trycker du på stjärnan till vänster om namnet.

Om man följer FZ-länken här:

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/da3a911e...

- kommer man till en annan variant på Battlelog än den som man får upp när man loggar in på Origin. Här är ju servern på en egen unik lista, och går inte att sätta som favorit vad jag kan se.

Jag försökte hitta servern inifrån Origins Battlelog-variant, men får inte upp den där tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Har lagt den i favoriter

Medlem

Någon annan som har upplevt att spelet är dåligt optimerat?? Jag smålaggar med allt på low och ljudet försvinner då och då


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Har de en Hardcore server?

Medlem

Antar att den gör en hoppklack lite då och då som alla andra servrar?

Medlem

om inte en hardcore server finns så ere ju värdelöst

Inaktiv

Kan jag lägga till en server i favoriter ifrån battlelogen, eller måste jag vara ingame?

Har FZs server i browsern, men kan inte joina då det är fullt, inte sätta mig i kö, och inte lägga till som favvo för att tesa senare.

Inaktiv

Kan ni inte slänga upp en hardcore defuse-server? Så ska jag skicka julkort till redaktionen!

Skrivet av Aresz:

Kan jag lägga till en server i favoriter ifrån battlelogen, eller måste jag vara ingame?

Har FZs server i browsern, men kan inte joina då det är fullt, inte sätta mig i kö, och inte lägga till som favvo för att tesa senare.

Samma problem här, kan inte lägga till den i favoriter heller.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Aresz:

Kan jag lägga till en server i favoriter ifrån battlelogen, eller måste jag vara ingame?

Har FZs server i browsern, men kan inte joina då det är fullt, inte sätta mig i kö, och inte lägga till som favvo för att tesa senare.

Samma problem här, kan inte lägga till den i favoriter heller.

Verkar inte som att det endast går att lägga till favoriter ifrån "main" serverbrowsern, alltså den man ser på första sidan. Har sökt med rent filter efter både FZ och PC Gamer men hittar nada.

Medlem
Skrivet av Gandy:

Någon annan som har upplevt att spelet är dåligt optimerat?? Jag smålaggar med allt på low och ljudet försvinner då och då

Jag har samma problem med att ljudet försvinner och kommer tillbaka. Däremot flyter det på helt okej för mig med allt på high.

Inaktiv

Är det fel på min dator eller gick servern ner precis?

123
Skriv svar