Path of Exile är ute!!

Medlem
Path of Exile är ute!!

Japp nu har path of exile gått ur från beta fasen. Ny spelbar karaktär Scion och utökade områden i act 3

Spelet är ett Free to play och finns att ladda ner från hemsidan! http://www.pathofexile.com/
Steam.


signatur
Medlem

Finns även på Steam

Medlem

bra någon tog initiativ!

Vad heter ni där?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

"Fladdermasken" är mitt profilnamn på hemsidan. Heter på karaktären jag spelar på nu i nemesis league "FladderSpecThrow"

Tycker att de är konstigt att de inte har kommit upp någon artikel om detta här på fz.. Säkert många som inte vet om de! Så tipsa ni också om detta så kanske de kommer upp en artike. Så kanske vi kommer kunna vara fler svenskar som spelar tillsammans


signatur
Medlem

Sjukt bra spel! Adda "Stubbaclot" om ni vill lira. Vi kanske skulle försöka fixa en guild?

Medlem

Lägger till dig i morgon när jag är inne igen! Ja en fz guild hade inte varit fel. Dock är jag nog inte rätt person för att styra upp de. Har inte så mycket fritid längre, och så är jag ganska så dålig på poe men kämpar mig fram i Hc sakta men säkert


signatur
Medlem

Spelar det någon större roll om man kör det genom Steam eller inte, någon som vet ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Spelar det någon större roll om man kör det genom Steam eller inte, någon som vet ?

Större? Tror inte, beror på om det är något specielt du är ute efter.

Medlem
Skrivet av Parzec:

Spelar det någon större roll om man kör det genom Steam eller inte, någon som vet ?

Är väl Steam-gemenskapen skulle jag tro, annars är det väl ingen större skillnad. Men är inte säker, kolla efter på det officiella forumet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Steam achievements, smidigare att spela med vänner, skönare att ha alla spel samlade på samma ställe. Är väl typ de!


signatur
Medlem

Får man ta och kolla in for sure!

Medlem

Slet hem det på Steam i går kväll och satt på tok för långt in på natten för en småbarnspappa Riktigt underbart spel!

Medlem
Skrivet av karatekex:

Får man ta och kolla in for sure!

Skrivet av Bojkott:

Slet hem det på Steam i går kväll och satt på tok för långt in på natten för en småbarnspappa Riktigt underbart spel!

Härligt att höra, detta spelet förtjänar mer uppmärksamhet, tycker att de är riktigt konstigt att de inte har stått något om detta på FZ igår eller idag.


signatur
Medlem

Jag skickade inte tips om detta, men har än så länge inte kommit något.

Spelat det ett par levels, tror jag hamnade på act 3 eller ngt. Verkar vara ritkigt bra, vet inte om jag skall starta om eller fortsätta dock. Nu har det ju ändrats mycket och det var ett tag sedan man var inne så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag skickade inte tips om detta, men har än så länge inte kommit något.

Spelat det ett par levels, tror jag hamnade på act 3 eller ngt. Verkar vara ritkigt bra, vet inte om jag skall starta om eller fortsätta dock. Nu har det ju ändrats mycket och det var ett tag sedan man var inne så.

Kör på en ny gubbe vet jag! Tänk ut eller kolla på hemsidan efter roliga builds. Tänk på att när du sätter dina passivsskills så fokusera ca 80% av dom på defensive skills. Damage å liknande fixar man med gearet och itemsen man hittar!


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Tänk på att när du sätter dina passivsskills så fokusera ca 80% av dom på defensive skills. Damage å liknande fixar man med gearet och itemsen man hittar!

Tack för tipset

Hade lust att köra något som liknar Paladin i Diablo 2.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Började spela en Marauder i Hardcore League idag. Jag brukar inte spela HC i vanliga fall, men det är faktiskt väldigt roligt! Det påverkar verkligen hur man spelar, samt att det känns betydligt mer spännande hela tiden.

Medlem

Jag började spela på en Witch och jag förstår typ ingenting av passive-trädet än så länge men kul har jag i alla fall


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Avstängd
Skrivet av Parzec:

Spelar det någon större roll om man kör det genom Steam eller inte, någon som vet ?

Nej det spelar ingen roll, bara att du kan ladda ner det via steam ifall du inte vill ha massa spel på skrivbordet. Du måste fortfarande registrera en användare på PoEs hemsida så om du skulle känna någon som inte spelar det via steam och du själv har det via steam så kan du spela med din kompis.

Medlem

Några som lirar PoE? Joinade spelet redan i februari 2013 och körde betan i typ en timme.
Installerade om det i helgen och har nu dragit upp en char till L10 och håller som bäst på att läsa in mig på allt.

Kör en Ranger på Standard. Hittat en AOE build jag tänkte prova med så här i börgan. Rätt knepigt med byggandet.

1
Skriv svar