Conan O'Brien tar sig an Amnesia och Outlast

Robot
Medlem
Conan O'Brien tar sig an Amnesia och Outlast

Jag godkänner detta.

Medlem

Slender... vilket pajasspel.

Medlem

roligt när han spela outlast

Medlem
Avstängd

en fördel ifall man kan se videon utan att man bara får se ljud men det är helt grått

Medlem

haha Conans reaktion när han spelade slender är i princip samma som min

Medlem

Haha gillar Clueless gamer. Men det var för lite från amnesia tyckte jag!

Medlem

*popcorn* Detta ska ses!

Edit: Håller fullständigt med Conan, outlast är lätt det läskigaste av de tre spelen.

Medlem

Synd att dom inte satt på han hörlurar. Ljudet i Amnesia gör, om inte allt men det mesta!

Medlem

svårt att bli rädd om man bara sitter och skämtar och snackar hela tiden

Medlem

8:12 var bra


signatur

Jäh!

Medlem

Alltså, det går inte att spela otäcka spel och tro att det ska funka när du sitter bredvid en snubbe som hela tiden småskrattar och spoilar handlingen. Fail-upplägg.

Medlem

Älskar Clueless Gamer Fler sidor borde använda sig av Conans betygsskala.

Inaktiv
Skrivet av joppe_k:

Alltså, det går inte att spela otäcka spel och tro att det ska funka när du sitter bredvid en snubbe som hela tiden småskrattar och spoilar handlingen. Fail-upplägg.

Håller med. Det känns verkligen som att Conan häcklar och nagelfarar våra fina spelminnen helt utan rim och reson, nästan som om han var helt ointresserad av seriös journalistik och bara ville fåna sig! Jag känner mig kränkt.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av joppe_k:

Alltså, det går inte att spela otäcka spel och tro att det ska funka när du sitter bredvid en snubbe som hela tiden småskrattar och spoilar handlingen. Fail-upplägg.

Håller med. Det känns verkligen som att Conan häcklar och nagelfarar våra fina spelminnen helt utan rim och reson, nästan som om han var helt ointresserad av seriös journalistik och bara ville fåna sig! Jag känner mig kränkt.

Ja, det är nästan som att det ska vara humor.. oh wait

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av joppe_k:

Alltså, det går inte att spela otäcka spel och tro att det ska funka när du sitter bredvid en snubbe som hela tiden småskrattar och spoilar handlingen. Fail-upplägg.

Håller med. Det känns verkligen som att Conan häcklar och nagelfarar våra fina spelminnen helt utan rim och reson, nästan som om han var helt ointresserad av seriös journalistik och bara ville fåna sig! Jag känner mig kränkt.

Hela idén med Clueless Gamer är att någon (Conan) som varken spelar, gillar eller förstår sig på spel ska recensera dom, därav namnet Clueless Gamer.

Personligen så gillar jag hans spelrecensioner. Han gör det med humor i stället för att känna pressen från tusentals läsare/tittare och kanske ge spelet ett bättre betyg än vad det förtjänar för att slippa flame war.

Den som ger BF, COD, Mario, Zelda, Halo och alla andra titlar med enorm fanbase ett dåligt betyg, även om spelet är dåligt, kommer bli så totalt jävla hatad att han/hon kommer ångra sig som inte gav ett mer ambitiöst betyg. Därför sätter många recensenter ett högre betyg än vad dom egentligen vill, bara för att behålla sin status.

Men inte Conan inte. Han ger så pass dumma betyg att tittarna får avgöra själva av det dom har sett. Sen recenserar han oftast spel som har fått bra betyg och som vi gamers redan vet är bra.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av joppe_k:

Alltså, det går inte att spela otäcka spel och tro att det ska funka när du sitter bredvid en snubbe som hela tiden småskrattar och spoilar handlingen. Fail-upplägg.

Håller med. Det känns verkligen som att Conan häcklar och nagelfarar våra fina spelminnen helt utan rim och reson, nästan som om han var helt ointresserad av seriös journalistik och bara ville fåna sig! Jag känner mig kränkt.

Haha! Touché!

Medlem

Conans humor är bästast! Därför min avatar har kollat på hans show i flera år, han är bättre än alla andra, jay leno, jimmy fallon, david letterman, jimmy kimmel.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Kan ingen svensk tv kanal köra Conans talkshow, David Letterman är väl ok, men Conan är kanon.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Gnällman:

Kan ingen svensk tv kanal köra Conans talkshow, David Letterman är väl ok, men Conan är kanon.

Tyvärr verkar de inte förstå hur mycket bättre han är, man får tanka hans show

Triumph the insult dog är ju från Conans show med. En av de bästa han gjort är ju när han hånar star wars fans
http://www.youtube.com/watch?v=7zWNJHS9PBE


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Avstängd
Skrivet av Gnällman:

Kan ingen svensk tv kanal köra Conans talkshow, David Letterman är väl ok, men Conan är kanon.

5:an brukade förr visa conan, det varierade mellan honom och han med hakan.

Medlem

Fan vilken underbar man! Få saker som får mig att skratta som det här

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Gnällman:

Kan ingen svensk tv kanal köra Conans talkshow, David Letterman är väl ok, men Conan är kanon.

Tyvärr verkar de inte förstå hur mycket bättre han är, man får tanka hans show

Triumph the insult dog är ju från Conans show med. En av de bästa han gjort är ju när han hånar star wars fans
http://www.youtube.com/watch?v=7zWNJHS9PBE

Hahaha, hade nästan glömt den. Så jäkla bra!

Medlem

Naken rumpa i Outlast! Nu kommer det bli liv


signatur

Game long and prosper

Medlem

Väl satt rubrik, Johan!

Slender är inte (i någon nuvarande inkarnation) alls värt att nämnas bredvid Outlast eller - särskilt - Amnesia: The Dark Descent.

Medlem

Vad fan är det här för jeffla skitspelare?

Medlem

Haha, han gör det igen. Conan är lätt bästa talkshowen av de stora.

Tror Conan O'Brien sändes på TV4+ senast jag brydde mig om att kolla på tv?
Letterman är gubbigt sömnpiller och Jay Leno är bara tråkig äcklig fördomsfull gubbe.

Tycker FZ ska anlita Conan för en artikelserie här på FZ

Inaktiv

Hmm, bara jag som inte skrattade värst mycket? Såg flera på Youtube dessutom.

Inaktiv

Tänk om typ Netflix kunnat erbjuda streaming av pratshower, tv bolagen tillåter nog inte streaming samtidigt som dom sänder på typ TBS där Conan är för då lär det bli mindre reklamintäkter,
men showen kunde vart tillgänglig för streaming några dagar efter.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

12
Skriv svar