rome fail 2 total war

Medlem
rome fail 2 total war

snart en vecka efter att den senaste patchen släpptes, snart en vecka som spelet inte har fungerat, har testat allt från reparationer till att helt formetera datorn och ominstalera steam men rome 2 vägrar att installeras, den kör hela processen och efteråt har inget lagts till, och när det väl funkar så försöker den ladda ner 1-2 filer som aldrig blir nerladdade =_= funkat fint innan fredagens patch (förutom dom horribla buggar som redan fanns).

Kommer aldrig nånsin förboka ett pc spel igen, minst ett halvårs väntetid innan jag köper verkar vara det ända rätta


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Kan inte annat än att hålla med, förbokningar är det slut med sedan ett tag tillbaka. Svider lite extra när till och med stora titlar som Rome 2 faktiskt har så sjukt stora buggar som det kom med, det borde inte släppts över huvud taget. Kan ju bara hoppas på att de fixar till spelet för långt där inne, bakom allt nonsens, kan ett riktigt bra spel skönjas.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Skribent

För mig har det mesta fungerat den senaste tiden, men fiendens AI är under all kritik.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

AIns tur går sjukt fort nu. Fortare än i något annnat TW spel, men Ain's uppförande är fortfarande skit....
Men nu är det spelbart för mig iallafall

Medlem
Skrivet av totte1015:

AIns tur går sjukt fort nu. Fortare än i något annnat TW spel, men Ain's uppförande är fortfarande skit....
Men nu är det spelbart för mig iallafall

fast ett fiende kavalleri anfall som stannar helt tvärt framför ens misiltrupper är ju ganska humoristiskt ibland xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av totte1015:

AIns tur går sjukt fort nu. Fortare än i något annnat TW spel, men Ain's uppförande är fortfarande skit....
Men nu är det spelbart för mig iallafall

fast ett fiende kavalleri anfall som stannar helt tvärt framför ens misiltrupper är ju ganska humoristiskt ibland xD

Ja det där med AI som vänder om två meter från ens trupper är ju löjligt. Vända ryggen till ens javelinare och dylikt... Nej något är snett där

Inaktiv

Patch 7 Beta verkar ha fixat prestandan .. nu är det spelbart iaf. Inget mer lagg när man zoomar in .:)

1
Skriv svar