Det här är Deus Ex: Human Revolution Director's Cut

Robot
Medlem
Det här är Deus Ex: Human Revolution Director's Cut

I never asked for this.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Kort sammanfattning:

Medlem
Inaktiv

Deus Ex Human Revolution: The Missing Link (dlc) var ingen höjdare.

Medlem

dude.. man kan kasta tillbaka granater!!!!!!!!!!!!!!! måste bara köpa detta... först ska jag köpa ett wii u

Medlem

Wii U titeln intresserar mig inte. Jag är dock beredd att betala mer pengar för en "polerad" PC utgåva som fixar de problem som orginalet drogs med. *host* bossfighterna *host* Det är svårt att få för mycket Deus Ex.

"Throw grenade"... Fniss. Det var rätt kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av joppe_k:

Wii U titeln intresserar mig inte. Jag är dock beredd att betala mer pengar för en "polerad" PC utgåva som fixar de problem som orginalet drogs med. *host* bossfighterna *host* Det är svårt att få för mycket Deus Ex.

Även Bossfighterna har fixats så de kan nu tas om hand via stealth och utan att döda dem själv. det ska även komma till PC. Sist jag hörde något iaf

Skrivet av Typhor:
Skrivet av joppe_k:

Wii U titeln intresserar mig inte. Jag är dock beredd att betala mer pengar för en "polerad" PC utgåva som fixar de problem som orginalet drogs med. *host* bossfighterna *host* Det är svårt att få för mycket Deus Ex.

Även Bossfighterna har fixats så de kan nu tas om hand via stealth och utan att döda dem själv. det ska även komma till PC. Sist jag hörde något iaf

Visst kommer det till PC; det är bekräftat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar