GTA V är online

Robot
GTA V är online

Multiplayertillägget GTA Online släpptes nyss.

#rockstar, #gta-v-2, #max-payne-3


Medlem
GTA V är online

Ha så kul säger PC-Spelare!

Medlem

Jag hörde att man kommer kunna spela 1 miljon på samma server på PC-verren sedan!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Blir till att testa senare ikväll. Nu känns det som att servarna är överbelastade till max.

Medlem

Kommer bli asgrymt att co-opa och leka hollywood!

Medlem

GTA V är inte särskilt online än så länge, och det lär inte bli bättre när majoriteten av spelarna kommer hem från jobbet/skolan heller. Blir nog att vänta ett tag tills Rockstar har serverkapaciteten under kontroll!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Snuten i hollywood-scenen från början när de rånar juvelbutiken *gahh dräggel*
ONE MINUTE!
Thirty seconds
TIME!
*skjuta ner kristallkronan o dra därifrån*
:D:D gonna be epic!

Medlem

Kunde skapa min karaktär på ps3an nyss. På första försöket hängde sig konsolen men andra gick det hur bra som helst.

Problemet är att komma in på spel servrar för det varkar vara omöjligt för alla.

Medlem

Den som väntar på något gott....säger vi pc spelare
Have fun bois n görls


signatur

Game long and prosper

Medlem

Väntar tills PC, men jääävlar vad sugen man är

Medlem

har skapat karaktär men inte kommit så mycket längre än så. får bli att testa ikväll igen. dock inte förvånad med tanke på hur mycket det sålde.


signatur

God is dead

Medlem

Kommer köra det på PC sen också, orka vänta lol

Have a nice time!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

På väntan av release på en annan plattform eller ej, ha så kul alla GTAV ägare!

(Jag försöker undvika allt angående GTAV tills dess... det är ganska svårt.)

Medlem

Åt mig är det offline iaf


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Morlizer:

Kommer köra det på PC sen också, orka vänta lol

Spelar ingen roll om du kör på Pc eller konsol. Första dagen får alltid problem med belastningen.

Medlem

Kunde skapa gubbe men kunde inte gå och spela om jag inte tog solo session...

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Morlizer:

Kommer köra det på PC sen också, orka vänta lol

Spelar ingen roll om du kör på Pc eller konsol. Första dagen får alltid problem med belastningen.

Syftade inte på det, var mer ett svar till alla whiner PC användare som väljer att vänta på PC versionen.

Medlem

Karakt'r skapad och är lvl 5 nästan 6 nu iaf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Hur är det med mikrotransaktionerna då.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Hur är det med mikrotransaktionerna då.

180kr för 1.25 miljoner dollar, dyraste lägenheten just nu är på 400k och då får du 10 garageplatser. Dyraste transportmedlet kostar 2 mille. (Transportplan tror jag)


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gjorde en karaktär och skulle börja spela, men kom inte in. Får väl anta att det är en del som vill spela

Ish
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag hörde att man kommer kunna spela 1 miljon på samma server på PC-verren sedan!

Det tror jag inte på, rockstar skulle aldrig lägga ner så mycket tid på att optimera en PC version.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Dags att åka hem och prova!
Får väl se hur dänna hära intärnet funkar

Inaktiv
Skrivet av Ish:
Skrivet av Hipshot:

Jag hörde att man kommer kunna spela 1 miljon på samma server på PC-verren sedan!

Det tror jag inte på, rockstar skulle aldrig lägga ner så mycket tid på att optimera en PC version.

Det är just det som är så dåligt. Utvecklare som inte bryr sig om optimering/patch etc efter spelet är släppt.

CDProject "The Witcher" verkar vara de enda större som bryr sig.

Medlem

Nu har även deras supportsida blivit överbelastad och krashad. Så om ni ser fram emot lir efter jobbet, hoppas inte för mycket.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Många rapporterar om att dem inte kan ansluta online (inte ens i Solo Session) på ps3. Lyckas man göra sin karaktär och komma "in" i online delen så krashar man tydligen vid första racet.

Kortfattat så kan många/alla(?) inte ta sig ur tutorialet? Har inte hört något om 360 spelare ännu, men om ingen har rapporterat ett fel på 360 så antar jag att detta bara är ps3 fel.

Efter allt, betan för online testades endast på 360 tydligen och rörde inte ens ps3 ;p


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

det är hopplöst.............................

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Hipshot:

Jag hörde att man kommer kunna spela 1 miljon på samma server på PC-verren sedan!

Det tror jag inte på, rockstar skulle aldrig lägga ner så mycket tid på att optimera en PC version.

Det är just det som är så dåligt. Utvecklare som inte bryr sig om optimering/patch etc efter spelet är släppt.

CDProject "The Witcher" verkar vara de enda större som bryr sig.

Så det faktum att Rockstar har lovat att hålla spelet uppdaterat och levande, samt att byta ut de minst populära uppdragen mot helt nya uppdrag räknas alltså inte?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Hipshot:

Jag hörde att man kommer kunna spela 1 miljon på samma server på PC-verren sedan!

Det tror jag inte på, rockstar skulle aldrig lägga ner så mycket tid på att optimera en PC version.

Det är just det som är så dåligt. Utvecklare som inte bryr sig om optimering/patch etc efter spelet är släppt.

CDProject "The Witcher" verkar vara de enda större som bryr sig.

Så det faktum att Rockstar har lovat att hålla spelet uppdaterat och levande, samt att byta ut de minst populära uppdragen mot helt nya uppdrag räknas alltså inte?

Jo det räknas om de håller vad de lovar. Bethesda tex lovade också mycket och körde Skyrim i botten för PS3 och även andra spel.

12
Skriv svar