Ditt bästa spelfynd?

Medlem
Ditt bästa spelfynd?

Vad är erat bästa spelfynd? Någon gång hittat en raritet bland hyllorna i spelbutiken? Jag väntar väl fortfarande på mitt "bästa" spelfynd, dock så hittade jag Tales of symphonia: Dawn of of the new world för en billig peng i helgen. Har varit intresserad av köpa det ett längre tag, men haft svårt att hitta det någonstans förutom på tradera där priserna lätt sticker iväg

Vad är erat bästa spelfynd?

#blogg

Ditt bästa spelfynd?

Mitt måste nog vara, såhär långt, (Rune Factory Frontier: A Fantasy Harvest Moon, Wii)

Harvest Moon med fantasy och dungeon crawling. uber mysigt men inte utan problem, men ändå är det ett spel jag kan koppla av med.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Steam Summer and Winter sales.. All you need.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Jag blev glad för originalboxen till Call of Duty


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Warrior Kings, strategi snubbe från dagis så att detta passa perfekt! ^^

Flakmonkey

Utan tvekan när jag hittade System Shock 2 och Deus Ex i originalförpackning för 50 kr st

Medlem

Lyckades komma över God Hand till PS2 för 75 kr, då blev jag extatisk.

Skrivet av Nosnos:

Utan tvekan när jag hittade System Shock 2 och Deus Ex i originalförpackning för 50 kr st

Du får 52:- för dem


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Köpte Tales Of Symphonia Dawn of the New World precis som du, men under konkursrean för OnOff. Betalade 78kr.

Medlem
Skrivet av Tolla:

Köpte Tales Of Symphonia Dawn of the New World precis som du, men under konkursrean för OnOff. Betalade 78kr.

Det var ett riktigt bra pris! Jag som tyckte att jag gjorde ett kap när jag hittade det för 199:-

1
Skriv svar