Nya bilder från Mount & Blade II: Bannerlord

Robot
Medlem
Nya bilder från Mount & Blade II: Bannerlord

Grafiken är inget speciellt, men man får hoppas att den gamla goda spel känslan en finns kvar .

Medlem
Medlem

Hoppas framförallt att animationerna känns lite mer naturliga och mjuka den här gången, annars hoppas jag bara att det är som förut fast.. bättre. Ser fram emot det.

Medlem

Tycker det påminner rätt mycket om Oblivion av någon anledning.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hmm... mer fokus på rollspel denna gång kanske? Det var ju inga strids bilder direkt. Vore verkligen kul om man kunde investera enormt med tid med att bygga sitt eget kungadöme från att vara en enkel bonde själv... vilket är typ vad man redan gör, fast med mycket mer detalj och.... mer av allt annat än striderna helt enkelt, så de finns mer mening till det hela!

Medlem

Ingen fantastisk grafik denna gången heller, men M&B är verkligen en serie där gameplay bygger spelet. Jag tror det kan bli bra

Medlem

Tycker verkligen om Mount & Blade konceptet, man kan sitta flertalet timmar och bara köra utan att det blir tråkigt!

Medlem

Så jäkla najs! Fan vad jag längtar

Medlem

fanns för många moddar. man satt o gröta igenom typ 10 mods. dom får banna mods!!!!!!!!! speciellt dom som gör att spelet blir bättre när man kört native i 100 timmar och känner sig som en jävla dödsväntare.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Mount & Blade handlar inte om snygg grafik, man offrar mycket av den grafiska kvaliteten för att istället kunna rendera episka slag med hundratals soldater, inte mig emot:)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Min favorit spel serie hoppas det blir som warband men mer.

Medlem
Medlem

Möjlighet att spela två personer i äventyrsläget vore förträffligt!


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem
Skrivet av CitizenKane:

Möjlighet att spela två personer i äventyrsläget vore förträffligt!

Co-op med polare vore vansinnigt coolt!

Medlem
Skrivet av Coffesnale:

Grafiken är inget speciellt, men man får hoppas att den gamla goda spel känslan en finns kvar .

Det kanske inte är så jätte BF4/Crysis blablabla grafiskt fint. Men det har en estetik som får mig att svimma!

Det är just så här jag vill att det ska se ut, magnifikt. Längtar som slatan och allt annat

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av CitizenKane:

Möjlighet att spela två personer i äventyrsläget vore förträffligt!

Co-op med polare vore vansinnigt coolt!

Tyvärr så är det inget dem kommer att ha med i spelet

Medlem

åhh, längtar

Medlem

Hoppas det är ultrablodigt och våldsamt bara !!!!

k3m
Medlem

blir att införskaffa detta oxå då jag redan äger 1o2an.

Medlem

Hoppas på en jävligt bra Game of Thrones-modd till M&B II

"Banner... lord"... OK.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lite bättre grafik kunde de allt ha :/

Medlem

Ser för jävligt ut, men det gjorde ettan också och det var likt förbaskat ett helt förträffligt spel. Ge mig ett ordentligt urval av vapen och rustningar den här gången bara så är jag på.

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Ser för jävligt ut, men det gjorde ettan också och det var likt förbaskat ett helt förträffligt spel. Ge mig ett ordentligt urval av vapen och rustningar den här gången bara så är jag på.

Annars finns det ju en förträfflig modscene till M&B


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av melachi:

fanns för många moddar. man satt o gröta igenom typ 10 mods. dom får banna mods!!!!!!!!! speciellt dom som gör att spelet blir bättre när man kört native i 100 timmar och känner sig som en jävla dödsväntare.

Kan aldrig finnas för många mods.

Medlem

Som jag ska snöa in på detta!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Hoppas på en jävligt bra Game of Thrones-modd till M&B II

Jag vill se din min när du kommer till slagfältet med dina bepansrade ryttare och fienden har en drake.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skribent
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av KatOne:

Hoppas på en jävligt bra Game of Thrones-modd till M&B II

Jag vill se din min när du kommer till slagfältet med dina bepansrade ryttare och fienden har en drake.

Finns en GoT-modd till M&B: Warband, men problemet jag hade med alla moddar var att de sög ut allt grafikminne. Det var rätt irriterande, för att uttrycka det milt.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Trevligt. MnB är en skön serie

12
Skriv svar