Warcraft-filmen – Colin Farrell blir skäggig dvärg?

Robot
Warcraft-filmen – Colin Farrell blir skäggig dvärg?
Medlem
Warcraft-filmen – Colin Farrell blir skäggig dvärg?

Längtar!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Kollin Färäll? Varför inte.


signatur

subterranean homesick alien

Skribent

De får vara försiktiga med kända ansikten känner jag rent spontant.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

vem säger nej till en bra roll i warcraft film, ja menar antingen slår det stort eller dåligt, och för en skådespelare som varit med top filmer redan och har rykte har man ju inte direkt något att förlora.

Detta är mitt tycke iaf

Medlem

Hur det än blir så kommer någon/alla vara missnöjd/a med vem som fick vad.
Så länge dom inte tummar på karaktärerna eller sabbar till rösterna så är jag nog nöjd. Jag hör t.ex. inte Colin som en Orc.


signatur

Nä men, annars då?

k3m
Medlem

neeej! jag avskyr Colin Farrell som skådespelare. Har även svårt att se filmerna han medverkar i. Colin Farrell (enligt mig) hör inte hemma på vita duken.

Skribent

Farrell funkar ju väldigt bra som human. Men som orc vill jag ha Perlman!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Perlman är fan Kung!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Ända sätter att inte falla i gråt av besvikelse vid lanseringen är nog att vara realistisk och inse att denna film nog inte blir så bra som man vill förvänta sig...

Medlem

Jag gillar inte att se för många kändisar i sånna här filmer, det brukar bara förstöra. Det var något jag gillade riktigt mycket med Sagan om Ringen-filmerna. Jag kände i princip bara igen Ian McKellen sen innan.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Haha, jag har aldrig funderat på det, men det är ju en helt perfekt matchning.

Medlem

Det skulle förvåna mig om Perlman inte har en roll som något barskt kreatur i filmen iallafall.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag är fortfarande paff över att det här inte är en CGI-rulle. Antingen måste det här bli filmen som sätter en ny standard för Practical Effects och Animatronics. Eller så måste det ju vara en Avatar-budget på plats.

Är det någon som känner till en fantasy-rulle som har lyckats fånga samma visuella stil som Warcrafts sekvenser/trailers? Jag lyckas inte måla upp en live-action version av Warcraft i mitt huvud.

Medlem

Ge Mila Kunis en roll!

Medlem

Så länge karaktärer inte har samma uppsyn som Colin Farrell själv gör det nog inte så mycket. Han har ju dialekten för en Warcraft-dvärg, men jag tål inte hans ansiktsuttryck alls.

(Hoppas inte det blir någon jävla Avatar-skit.)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Jag är fortfarande paff över att det här inte är en CGI-rulle. Antingen måste det här bli filmen som sätter en ny standard för Practical Effects och Animatronics. Eller så måste det ju vara en Avatar-budget på plats.

Är det någon som känner till en fantasy-rulle som har lyckats fånga samma visuella stil som Warcrafts sekvenser/trailers? Jag lyckas inte måla upp en live-action version av Warcraft i mitt huvud.

Jag blev förvånad när jag läste artikeln, trodde det skulle vara en CGI rulle


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ron är så sablans bra! Ron 4 Thrall!


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Farrell funkar ju väldigt bra som human. Men som orc vill jag ha Perlman!

Har haft den diskussionen fler än tre gånger på min WoW-realm, när det begav sig, då speciellt när ryktet om filmen inte ens hade börjat utan bara var nördars våta dröm. Och sånär alla höll med om att Perlman var den som hade sin roll från födseln. Han är en Orc, men gör också en väldigt bra faderlig roll. Måste vara något med rösten. Kan både vara lugn och benhård. Perfekt Thrall.

Glömde säga det för det började bli en självklarhet.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Jag är fortfarande paff över att det här inte är en CGI-rulle. Antingen måste det här bli filmen som sätter en ny standard för Practical Effects och Animatronics. Eller så måste det ju vara en Avatar-budget på plats.

Är det någon som känner till en fantasy-rulle som har lyckats fånga samma visuella stil som Warcrafts sekvenser/trailers? Jag lyckas inte måla upp en live-action version av Warcraft i mitt huvud.

budgeten är riktigt stor ju så lär bli en flashing sagan om ringen ett exempel, avatar möter sagan om ringen.

Sen angående ferrell han kmr ju vara human eller dwarf jag ser han mest som dwarf dock.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Chiefen:

Jag är fortfarande paff över att det här inte är en CGI-rulle. Antingen måste det här bli filmen som sätter en ny standard för Practical Effects och Animatronics. Eller så måste det ju vara en Avatar-budget på plats.

Är det någon som känner till en fantasy-rulle som har lyckats fånga samma visuella stil som Warcrafts sekvenser/trailers? Jag lyckas inte måla upp en live-action version av Warcraft i mitt huvud.

budgeten är riktigt stor ju så lär bli en flashing sagan om ringen ett exempel, avatar möter sagan om ringen.

Sen angående ferrell han kmr ju vara human eller dwarf jag ser han mest som dwarf dock.

Någon skippade svenskan i skolan ser jag.

Medlem
Skrivet av riflE:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Chiefen:

Jag är fortfarande paff över att det här inte är en CGI-rulle. Antingen måste det här bli filmen som sätter en ny standard för Practical Effects och Animatronics. Eller så måste det ju vara en Avatar-budget på plats.

Är det någon som känner till en fantasy-rulle som har lyckats fånga samma visuella stil som Warcrafts sekvenser/trailers? Jag lyckas inte måla upp en live-action version av Warcraft i mitt huvud.

budgeten är riktigt stor ju så lär bli en flashing sagan om ringen ett exempel, avatar möter sagan om ringen.

Sen angående ferrell han kmr ju vara human eller dwarf jag ser han mest som dwarf dock.

Någon skippade svenskan i skolan ser jag.

Ursäkta att jag inte håller din standard i skriftligt stil ers majestät. jag ska försöka skriva bättre nästa gång för er skull så jag inte förpestar din vardag med min dyselexi.

Medlem
Skrivet av Preed:

Det skulle förvåna mig om Perlman inte har en roll som något barskt kreatur i filmen iallafall.

ja han går ju bara att använa till vissa roller pågrund av den oskrivna regeln att han måste dö i alla filmer han är med i xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag skulle faktiskt allra helst vilja se att Blizzard gör denna animerad som alla deras cinematic-trailers.

Medlem

Filmen kommer handla om att samla blommor, farma sköldpaddor och campa AH.

Medlem

Perlman. Tänker bara på kultfilmen I Rosens Namn

Medlem
Skrivet av riflE:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Chiefen:

Jag är fortfarande paff över att det här inte är en CGI-rulle. Antingen måste det här bli filmen som sätter en ny standard för Practical Effects och Animatronics. Eller så måste det ju vara en Avatar-budget på plats.

Är det någon som känner till en fantasy-rulle som har lyckats fånga samma visuella stil som Warcrafts sekvenser/trailers? Jag lyckas inte måla upp en live-action version av Warcraft i mitt huvud.

budgeten är riktigt stor ju så lär bli en flashing sagan om ringen ett exempel, avatar möter sagan om ringen.

Sen angående ferrell han kmr ju vara human eller dwarf jag ser han mest som dwarf dock.

Någon skippade svenskan i skolan ser jag.

Och du är en idiot. Snälla avlägsna dig från internet.

Medlem

Kan ju hoppas på Sagan om Ringen kvalite. Så det blir till att slå ett get öga iallafall på denna film. Är ingen Wow älskare men har lirat det lite gran för att kunna hänga med hyvvsat bra vad som kan tänkas bli till film. Älskar Blizzards videos till deras spel Osv. Önskar att dom släpper lös Peter Jackson på att göra en WarHammer 40.K film.

1
Skriv svar