Imorgon återvänder Shadowrun – se releasetrailern

Robot
Imorgon återvänder Shadowrun – se releasetrailern

Kickstartade Shadowrun Returns släpps imorgon. Spana in releasetrailern.

#shadowrun-returns


Medlem
Imorgon återvänder Shadowrun – se releasetrailern

Er hosting för filmerna är tyvärr ruskigt seg. Hör till ovanligheterna att man ser en film som hinner med att buffra i takt med uppspelningen.

Den obligatoriska reklamen på 30 sekunder går dock utmärkt att se på.

För övrigt så ser jag något överjäkligt fram emot detta spel.

Medlem

Som gammal spelare av pappersvarianten så ser jag jäkligt mycket fram emot releasen.
Blir en mänsklig eller alvisk Street Samurai som första karaktär.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Sett förbannat bra ut i previews. Glad jag backade det och ser framemot imorgon så man får lira det.

Medlem

För mig fungerar filmerna bra. Angående spelet får det kanske bli ett köp, aldrig spelat originalet men det ser onekligen bra ut.

Medlem

inköpt och inväntar spänt morgondagen....

Minns att jag köpte orginalet på en marknad när jag var liten för 499:-, det var tider

Medlem

Jag visste inte vad Shadowrun var förrän jag såg det här spelet på Steam igår. Temat låter jäkligt intressant och jag kommer lätt skaffa spelet i framtiden när jag hunnit beta av alla inköp från Summer Sale.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Meh! Gav dem 70$ på kickstartern men trots att de fick massor av pengar så har de bara tagit bort saker från spelet.

Unlimited ammo och Tablet UI säger väl allt...

Och om inte det gör det så borde 12 timmars RPG säga det

Medlem

Varför kommer det inte på konsolerna? Lite synd

Medlem
Skrivet av ubn87:

Varför kommer det inte på konsolerna? Lite synd

Antagligen för att de inte vill behöva betala mängder med pengar för konsol licenser samt att de inte vill lägga ner 3 gånger så lång tid att utveckla spelet till PS3

Medlem

För konsoler är skit.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Ser fint ut, retro och nytt på samma gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av joonsson:

För mig fungerar filmerna bra. Angående spelet får det kanske bli ett köp, aldrig spelat originalet men det ser onekligen bra ut.

Gick in för att köpa spelet på Steam och såg du att jag visst redan gjort det. Tack för det mig.

Medlem

jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Medlem

Missade Kickstartern, men förköpte spelet på Steam efter att ha detaljstuderat deras alpha-demonstration som verkligen imponerade.

Medlem
Skrivet av ubn87:

Varför kommer det inte på konsolerna? Lite synd

Därför att spelet släpps med editor så att spelarna skall kunna utveckla egna "äventyr" och såna avancerade funktioner klarar inte konsolerna av

"With the Shadowrun Returns Editor, everyone is empowered to create and share their own stories and campaigns with the Steam Workshop community. You can even explore the entire Shadowrun Returns Seattle campaign in the Editor directly - see how it was built and borrow as much as you need to jump-start your own creations! No advanced coding or art skills are required to create content using the SRR Editor"

phi
Medlem

Känner på mig att det kommer bli väldigt många timmar med Shadowrun Returns framöver och mycket tack vare editorn.

Fan vad tiden går sakta idag.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av ubn87:

Varför kommer det inte på konsolerna? Lite synd

Antagligen för att de inte vill behöva betala mängder med pengar för konsol licenser samt att de inte vill lägga ner 3 gånger så lång tid att utveckla spelet till PS3

Några mängder handlar det inte om. Speciellt inte med tanke på alla pengar dom fick in.. Dessutom är nog PS3 den bästa indie-plattformen just nu.

Medlem
Skrivet av Emetic:

För konsoler är skit.

Haha. Jag ser att du iaf fick med dig tre stycken PC-elitister. Kanon!

Själv är jag en gamer, är spelet bra så kvittar formatet. Tycker jag då!

Skål!

Medlem
Skrivet av Emetic:

För konsoler är skit.

Då kan du inte ha spelat originalet?

Medlem
Skrivet av Vintersorg:
Skrivet av Emetic:

För konsoler är skit.

Haha. Jag ser att du iaf fick med dig tre stycken PC-elitister. Kanon!

Själv är jag en gamer, är spelet bra så kvittar formatet. Tycker jag då!

Skål!

Och du fick med dig 2 st konsol-fanboys
Grattis!
Kriget mellan konsol och PC upphör aldrig.

Själv njuter jag av Shadowrun på SNES-emulatorn på PC.
Det bästa av två världar.

Medlem
Skrivet av Vintersorg:
Skrivet av Cane:
Skrivet av ubn87:

Varför kommer det inte på konsolerna? Lite synd

Antagligen för att de inte vill behöva betala mängder med pengar för konsol licenser samt att de inte vill lägga ner 3 gånger så lång tid att utveckla spelet till PS3

Några mängder handlar det inte om. Speciellt inte med tanke på alla pengar dom fick in.. Dessutom är nog PS3 den bästa indie-plattformen just nu.

Driver du med mig? Deras pengar fick slut så de fick skära ner på saker i spelet. Skulle de lagt pengar på licenser så skulle de fått skära bort ännu mer.

Nej PS3 är inte bästa indieplatformen, PC är fortfarande överlägset den bästa. PS3 är fortfarande ett helvete att programmera till och att sätta ett gäng på det som inte gjort några PS3 spel tidigare skulle vara ett rent helvete.

Inaktiv
Skrivet av SID 6.7:

Som gammal spelare av pappersvarianten så ser jag jäkligt mycket fram emot releasen.
Blir en mänsklig eller alvisk Street Samurai som första karaktär.

De har precis släppt en 5:e utgåva av Shadowrun-rollspelet nu i sommar. Finns inte i tryck riktigt än, men PDF:en går att köpa. Hör ihop lite med omlanseringen av varumärket (kommer brädspel, figurspel, ett par datorspel etc).

Medlem

Kommer äga!!!!!!!!

Medlem

Har sett fram emot spelet mycket sedan jag gav pengar till kickstartern. Önskar dock att spelet hade släppts idag, så himla uttråkad denna kväll.

Medlem

Jag känner inte till Shadowrun sedan tidigare men känner direkt att det här måste jag bara ha!

Inaktiv

Spelade sönder super-nes spelet av Shadowrun när man var en liten skit och jag älskade varje sekund av den underbara svenska översättningen som man skrattade högt åt ibland och att spelet var helt fantastiskt.

Det är förmodligen det som fått mig att bryta mot min egen regel att inte förboka spel innan dom släppts men nu har jag gjort det och är det bara hälften så bra som orginalet så får jag vara nöjd. Är det inte det så får jag skylla mig själv och återgå till min princip att inte förboka spel, vilket jag heller inte förespråkar i normala fall. Denna gång så var det nostalgin som fick mig på fall om jag ska vara ärlig:)

Jag hoppas dock att det är riktigt bra.

Medlem

Nu när embargot har gått ut kan jag dela med mig av min första video:


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Fan nu är det ju den 25:e och det är fortfarande 11h kvar...

12
Skriv svar