Beyond ska bli mer intuitivt än Heavy Rain

Robot
Medlem
Beyond ska bli mer intuitivt än Heavy Rain

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Länk

ZF
Medlem

och vad är det för fel på en pil som pekar vart jag ska? det är ju så det fungerar i verkligheten numera.

Medlem

Detta ser riktigt mysigt ut, ser fram emot att lira det

Medlem
Skrivet av Mytos:

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet. Annars kommer säpo och tar dig!

EDIT: Hittade. Verkar bara vara en annan förpackning.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

FM-guru
F.d. Sisyr

You can even ride a hose!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

You can even ride a hose!

http://puu.sh/3JVdy.jpg

Everybody loves hoes!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Mytos:

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet. Annars kommer säpo och tar dig!

EDIT: Hittade. Verkar bara vara en annan förpackning.

Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet.

ZF
Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Sisyr:

You can even ride a hose!

http://puu.sh/3JVdy.jpg

Everybody loves hoes!

all hoes loves my hose!

. . . oh, wait a.. :/

Medlem

Jävlar vad jag ångrar mig att jag valde xbox360 istället för ps3:(.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Mytos:

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet. Annars kommer säpo och tar dig!

EDIT: Hittade. Verkar bara vara en annan förpackning.

Skillnaden är inte jättestor, men:

Premium steel book
Exclusive extra game scene
Game soundtrack
Dynamic themes
Avatar pack
Making Of Featurettes

Medlem

Kan spelskapare snälla sluta använda orden "immersive" och "intuitive" jämt och ständigt?

Medlem

Verkar som att dom har köpt hem en hel del nya skärmar till deras kontor. Alla kartonger är kvar

KoP
Medlem
Skrivet av Robez:

Jävlar vad jag ångrar mig att jag valde xbox360 istället för ps3:(.

Finns ju inget som hindrar dig från att ha båda två (förutom ekonomin möjligtvis).

Själv sitter man med båda. Bara dumt att begränsa sig och inte få ta del av bådas spelutbud. Men gillar man spel så.

Dessutom kostar ju PS3 tji och "ingenting" idag och om ett år ännu mindre. Så du har ju chansen att ta igen det du missat.

Medlem
Skrivet av Mytos:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Mytos:

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Det är lag på att ge länk till bra deals i forumet. Annars kommer säpo och tar dig!

EDIT: Hittade. Verkar bara vara en annan förpackning.

Skillnaden är inte jättestor, men:

Premium steel book
Exclusive extra game scene
Game soundtrack
Dynamic themes
Avatar pack
Making Of Featurettes

Aha trodde det bara var en steelbox. Tackar för info.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Mytos:

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Länk

Nej, men med £25 i frakt, så drar det iväg till 650kr ändå...

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Mytos:

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Länk

Nej, men med £25 i frakt, så drar det iväg till 650kr ändå...

Amazon UK har ett fraktfritt alternativ på beställningar över £25.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Mytos:

Förbokade mitt ex från Amazon för ett par dagar sen. Special Edition för 400 spänn går inte att säga nej till även om det tar några dar extra från uk :).

Länk

Nej, men med £25 i frakt, så drar det iväg till 650kr ändå...

Haha nej, fraktfritt. Sedan undrar jag vad du beställer där frakten kostar tjugofem pund, knappast på spel.

Medlem

Fransk-kanadensare...
Nåja, så länge rörelserna är mer naturliga än Heavy Rains stylt-gång så är jag nöjd. Ser framemot spelet, men får se huruvida jag köper det vid release eller väntar. Gött att David Cage ska skildra Ellen Page uppväxt från flicka till kvinna. Han känns väldigt lämpad för att göra det trovärdigt!


signatur
Medlem

Bah, sålde PS3 vid fel tillfälle. Missar detta och Last of Us

Medlem

inte direkt en bedrift....

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Fransk-kanadensare...
Nåja, så länge rörelserna är mer naturliga än Heavy Rains stylt-gång så är jag nöjd. Ser framemot spelet, men får se huruvida jag köper det vid release eller väntar. Gött att David Cage ska skildra Ellen Page uppväxt från flicka till kvinna. Han känns väldigt lämpad för att göra det trovärdigt!

Fransk-kanadensare?

1
Skriv svar