Spelen för Playstation Plus i augusti

Robot
Spelen för Playstation Plus i augusti

Spec Ops: The Line och Lego The Lord of The Rings är två av titlarna för Playstation Plus i augusti.

#need-for-speed-most-wanted, #mafia-ii, #spec-ops-the-line, #lego-lord-of-the-rings, #when-vikings-attack


Medlem
Spelen för Playstation Plus i augusti

Ska bli kul att testa Most Wanted.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Hade vait pluskund om inte PS3an varit smetfull med spar & spelfiler sedan länge..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Går alltid att uppgradera din hdd.

Medlem

får väll se dom till ps3. Men vitan blir rolig =).

Medlem

Så va lego lord of the rings till vita -_-

Medlem
Skrivet av slAve:

Går alltid att uppgradera din hdd.

Jag bytte till en 1tb SSHD och alla spel som laddas från disk har mycket kortare laddningstider. Finns en del spel där det knappt är skillnad men i spel med långa laddningstider går det märkbart snabbare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fan ta Sony, jag har inte tillräckligt med utrymme eller tid som jag vill ha - och många spel på köpet med

Nu ska jag sura i spelhörnet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Fan ta Sony, jag har inte tillräckligt med utrymme eller tid som jag vill ha - och många spel på köpet med

Nu ska jag sura i spelhörnet.

You don't say. Uncharted 3 som jag vill spela tar 32 GB.... wtf

Dom bara spyr ut kvalitetstitlar. Ingen med ps plus behöver köpa spel alls längre om det ska fortsätta på det här viset.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Inte illa alls!

Plus är riktigt fantastiskt, varje månad passar jag på att "köpa" alla titlar för noll spänn. Kommer att ha ett redigt spelbibliotek till PS Vita sen när jag köper en.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

De skeppar ju ut så många spel med PS+ att man får ta bort spel man fick för längesen men som man inte hunnit prova för att göra plats åt nya spel som man inte heller kommer hinna spela.

Medlem

Har redan ps3 spelen men det ska bli kul att testa dom nya vita spelen. Jag borde fundera på att skaffa en ny HDD har 320gb nu med 40st nerladdade

Medlem

Most Wanted var kul som dem, fan va gött att det släpps på PSN+ tänkte köpa på rea häromdagen

OK nu till en intressant fråga från en xbox live medlem:
Ponera att jag sen köper en PS4 köper PS+ men inte har någon ps3 eller Vita.

Vad för titlar kommer jag få gratis då när inte ps3 spel går att lira på ps4?

Antar att det tar ett bra tag innan ps4 spel kommer på rea


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

De ska ha ps4 titlar gratis via ps+ också. Men kanske tar ett tag innan det dyker upp större titlar.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

OK nu till en intressant fråga från en xbox live medlem:
Ponera att jag sen köper en PS4 köper PS+ men inte har någon ps3 eller Vita.

Vad för titlar kommer jag få gratis då när inte ps3 spel går att lira på ps4?

Antar att det tar ett bra tag innan ps4 spel kommer på rea

Rabatter på nya digitala spel är väl ingen omöjlighet då det rätt ofta förekommer med helt nya PS3- och Vita-spel.

Till en början så kommer du få tillgång till ett nytt PS4-spel varje månad. De som utannonserats är en bantad version av Drive Club och tre indie-spel.

Så småningom så kommer det väl att börja dyka upp fullprisspel som är 6-12 månader gamla och tjänsten kan börja närma sig mer som det ser ut till PS3 idag.

Du kan även "checka ut" spelen till PS3 och Vita så har du redan ett spelbibliotek om du skulle få tillgång till någon av dessa i framtiden.

Inaktiv

Hur stor hårddisk kan man sätta in i ps3an ?
För 2 tb stora hd's är väl inte så rackarns dyra.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

The line(har kört demot) skulle jag aldrig ha spelat utan ps+ tackar och bockar! Har länge tänkt köpa lego spelet till vitan!!

Medlem

Ps har redan kollat upp dom här spelen och dom tar inte upp så många gig den här månaden

Medlem

Göttmos! Slipper man köpa Most Wanted som jag redan tänkt )

Avstängd

Härligt med Most Wanted! Var nära på att köpa det för "riktiga" pengar förut, knasigt va?

Skrivet av Margy:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

OK nu till en intressant fråga från en xbox live medlem:
Ponera att jag sen köper en PS4 köper PS+ men inte har någon ps3 eller Vita.

Vad för titlar kommer jag få gratis då när inte ps3 spel går att lira på ps4?

Antar att det tar ett bra tag innan ps4 spel kommer på rea

Rabatter på nya digitala spel är väl ingen omöjlighet då det rätt ofta förekommer med helt nya PS3- och Vita-spel.

Till en början så kommer du få tillgång till ett nytt PS4-spel varje månad. De som utannonserats är en bantad version av Drive Club och tre indie-spel.

Så småningom så kommer det väl att börja dyka upp fullprisspel som är 6-12 månader gamla och tjänsten kan börja närma sig mer som det ser ut till PS3 idag.

Du kan även "checka ut" spelen till PS3 och Vita så har du redan ett spelbibliotek om du skulle få tillgång till någon av dessa i framtiden.

Låter kalas


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det enda som lockar är lego-spelet. Men det lockar ju dessutom riktigt mycket. Alla månader kan ju inte vara toppmånader även om Battlefield och sånt skräp förstörde förra. Men jag klagar inte för 45kr/månaden=)

Medlem

Trista spel till Vitan :S

Medlem
Skrivet av Pålis:

Hur stor hårddisk kan man sätta in i ps3an ?
För 2 tb stora hd's är väl inte så rackarns dyra.

Mja, är hårddiskarna av fysisk storlek 2.5" så visst men försök inte använda standard 3.5"


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Känns inte som att jag nånsin kommer behöva köpa ett VITA-spel ... Ser verkligen fram emot LEGO-spelet, perfekt tidsfördriv!

When Vikings Attacks verkar däremot inte så bra, men skulle ändå vara kul om man får det till både Vita och PS3 eftersom det är crossplay ..

Inaktiv

Kan någon lämna ett förslag på en extern hårddisk för runt 500-1000kr? Hastighet>tysthet>storlek

Medlem

Lite off-topic?

Skrivet av YourNinja:

Kan någon lämna ett förslag på en extern hårddisk för runt 500-1000kr? Hastighet>tysthet>storlek

Det viktiga är att den inte är tjockare än 9.5mm, denna 500gb finns på webhallen t.ex: ST9500325AS
När jag bytte min hårddisk tog det aslång tid att kopiera över alla savegames osv, så ett tips skulle kunna vara att först kopiera dem till psn-molnet för att sen ladda ned den därifrån istället.

1
Skriv svar