Ingame Support är inte den bästa

Inaktiv
Ingame Support är inte den bästa

Har en lvl 50 Aquilonian Ranger på Twilight och jag tycker Ingame Support är inte den bästa man har sett. Hela tiden när man frågar om hjälp så får man ett väldigt dåligt svar och man kan inte heller ställa frågor. Gjorde mitt lvl 50 destiny quest nyss utan att tänka. Körde attack rating en gång till i recover-memory-delen av spelet och har nu fått en cap på attack rating som inte ens sjunker när om man går helt naken Frågade om dom kunde fixa det på nåt sett och svaret jag fick var "not at this time, have a nice day". Liknande svar fick man när man frågade om ett buggat quest och när det skall fixas

Inaktiv

Men fy vad konstigt. Skyll dig själv för att du inte visste vad du gjorde?

Dom kan inte precis dra tillbaka dina stats och lägga dit andra.

Dom har säkert lite annat att fokusera på än att se till att folk vet vad attack rating gör för skillnad, tyvärr.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem

jo deras support suger... en av andledningarna till att jag la ner det

Medlem
Skrivet av karbon:

jo deras support suger... en av andledningarna till att jag la ner det

Word, vänta 72 timmar och komma fram 2 av 7 platser i petition line fick mig att dra.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jag lade en petition senast igår, det tog kanske 2 timmar för dom att kontakta mig med 24 pers före i kön.

Dom prioriterar dock olika saker olika högt såklart.
Men oj vad mycket bättre den har blivit, kanske kan vara för att alla hejjagvägrarattgefuncomtidattfixanågot-snubbar slutat använda systemet.

Medlem

Jag har inte fått intryck av att man får hjälp med buggade quests dvs att mobsen ska spawna igen eller att få reward/exp när man ska ha klarat skiten, när det gäller cappade grejer så har GMarna kanske ingen vidare koll och det är verkligen inte bästa stället att fråga det. Kolla forumen men OI där står det inte heller för responsen från devsen är apbajs, whatever. Jag vet bara att det har kukat ur ett par gånger för mig och jag har aldrig hunnit få hjälp. Iofs har det varit saker som när att inte kunna komma ur instanser som hjälpte när jag loggade in och ut. Ja man blir bra dum efter ett femtimmars pass AoC.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Stå i kö i 5h, logga ur och sova. Logga in på morgonen igen och ser att man fått ett PM kl 04:55 "You weren't online when we tried to conntact you."
Suuuuuuuuuuuuuuck.

Inaktiv

Supporten verkar vara lite random, ibland får man vänta en dag på svar... och ibland någon minut.

Fråga om quests tog det så lång tid att jag var tvungen att logga för att jag inte egentligen har tid att sitta och lira i 8+ timmar.
Rapportera namn mot namn policyn på en RP server, tog 10 minuter.
Rapportera snubbe som exploita tog bara 2-3 minuter innan jag fick ett svar.

Hjälp med buggade quests borde väl ha högre prio än felaktiga namn?

Medlem

spelar dock inte onlien spel pga av deras online support.
rapprtera folk om deras namn? lill-polisen in town?

Inaktiv

Ja, raportera namn går svinigt fort. Tycker dock att alla petitions går fort nu för tiden.

Medlem

robineng, skälet till att dom inte prioar att hjälpa med quests är två saker verkar det som:

1. Dom är buggade, vafan ska en dev göra för att lösa skiten? Det enda han kan säga om det inte funkar är.... det funkar inte, kan jag hjälpa med något mer?

2. De får inte spoila så även om det går att klara questen så får de inte hjälpa en på något sätt. Jag pillade med "The Thief" questet och kunde inte komma vidare då jag inte visste att man skulle klättra, eller snarare fick upp meddelandet men fick ingen ikon så jag trodde allt var kukat. Hur som helst så petitionar jag och får svaret att dom kan inte hjälpa men att det går att klättra någon stans.

Jag blir så sjukt irriterad när de svara "Is there something else I can help you with" när de har svarat att det finns inget de kan göra eller ber en göra nått puckat i stil med "restart your PC". Så satans nedvärderande


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar