Aftonbladets recension

Medlem
Aftonbladets recension

[http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensioner/spel/article28...]

Fårstår inte hur Aftonbladet lyckas hela tiden, vad dom än ger ett spel för betyg så kommer det att få raka motsatsen i betyg av läsarnas röster. Själva recensionen i sig tyckte jag var värdelös men det var i alla fall ett rättvisst betyg.
Eller?

Medlem

Jadu dude, vem fan kommer gå och kolla efter rescensioner efter man lirat spelet? Jo dom som misstycker, hur jävla många som helst är pissed, betyder det att spelet är piss? Det behöver det inte göra.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Jadu dude, vem fan kommer gå och kolla efter rescensioner efter man lirat spelet? Jo dom som misstycker, hur jävla många som helst är pissed, betyder det att spelet är piss? Det behöver det inte göra.

I det här fallet så betyder det att spelet är piss. Stör mig som fan på det fått så bra recensionerna, hade recensenterna kört till lvl 40 eller mer hade de inte fått mer än 3/10 som mest.

Inaktiv

Bra sagt Cane. Du kan det där..

Medlem

Alldeles för dåligt optimerat för mitt tycke och beta känslan finns där hela tiden tyvärr.
Det är vackert men ett spel ska inte pendla mellan 100fps ner till 25 fps med samma grafiska inställning. Det är way to much:down:

Dom har mycket att fixa om jag ska börja spela detta igen tyvärr.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Man tröttnade snabbt, stridssystemet är klart överhypat och betydligt sämre än i de flesta singel-RPG's. Spelet känns sterilt och tråkigt, finns ingen känsla förutom i början av spelet där den ibland infinner sig på ett bra sätt. Bortkastade pengar/tid precis som LOTRO som var lika dåligt om inte sämre.

"Läsarnas betyg: 1,25" bra att något stämmer iaf.


signatur
Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av sno0zer:

Jadu dude, vem fan kommer gå och kolla efter rescensioner efter man lirat spelet? Jo dom som misstycker, hur jävla många som helst är pissed, betyder det att spelet är piss? Det behöver det inte göra.

I det här fallet så betyder det att spelet är piss. Stör mig som fan på det fått så bra recensionerna, hade recensenterna kört till lvl 40 eller mer hade de inte fått mer än 3/10 som mest.

jag tycker recensionen stämmer upp till lv40 men utöver det är det inte mycket att hänga i snaran


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av MKultra:

Man tröttnade snabbt, stridssystemet är klart överhypat och betydligt sämre än i de flesta singel-RPG's. Spelet känns sterilt och tråkigt, finns ingen känsla förutom i början av spelet där den ibland infinner sig på ett bra sätt. Bortkastade pengar/tid precis som LOTRO som var lika dåligt om inte sämre.

"Läsarnas betyg: 1,25" bra att något stämmer iaf.

Mannen som spelat det första levlarna...kom upp till lvl 80 och känn på stridsystemet där. Är fan i mej revolutionerande.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Jadu dude, vem fan kommer gå och kolla efter rescensioner efter man lirat spelet? Jo dom som misstycker, hur jävla många som helst är pissed, betyder det att spelet är piss? Det behöver det inte göra.

rent generellt så betyder det att spelet är piss, ja

1
Skriv svar