Vart kan man köpa State of Decay i sverige?

Medlem
Vart kan man köpa State of Decay i sverige?

Ja som sagt jag letar efter SoD att köpa här i sverige om det finns? någon som vet om typ gamestop säljer det?


signatur

Gradixio!

Medlem

Jag märkte nu att de inte hade släppt PC versionen ännu, vilket var ju ett riktigt dåligt drag enligt mig.


signatur

Gradixio!

Jag köpte det till krysslådan eftersom jag inte kunde vänta, riktigt mysigt spel. Hoppas att de fixar coop innan de släpper det på PC dock.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Sökte högt och lågt efter det. Efterblivna IGN som lästes av en ännu mer efterbliven melachi. Dom listade recensionen under PC och undrade vart fan man fick tag på det.

Har en 360 slim som sitter och samlar damm. Orkar ej, har ju uppgraderat datorn precis, känns som att sitta med voodoo g-kort när man startar den burken.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Köpte det till xboxen med, riktigt trevligt lir faktiskt. Fixar de coop eller nåt till pc blir det ett köp där med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Köpte det till xboxen med, riktigt trevligt lir faktiskt. Fixar de coop eller nåt till pc blir det ett köp där med.

Jag tror de skall uppdatera det med Co-op och sen släppa det till PC


signatur

Gradixio!

1
Skriv svar