Mest värdelösa spelet ni har!

Medlem

Pc:Far Cry 2:CE
PS2: Sonic Riders

Båda Obeskrivligt dåliga.


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

En mycket bra fråga 8)

Gameboy: Gamboy Camera helt klart, vet inte om man riktigt kan kalla den för ett spel men ändå Att ta svartvita bilder på sina kompisar eller sig själv, och sedan lägga in dom i spelvärldens tråkigaste småspel eller printa ut världens minsta bilder med Gamboy Printer gör det inte skoj. Dock fanns det ännu inte billiga digitalkameror när denna appart dök upp så jag antar att den var lite speciell

Nintendo 64: Extreme G. Spelade någon timme sedan bytte jag bort det direkt.

Playstation: VIP, trodde det var version 1, men det visade sig vara version 2 Calicoversion, det måste vara ett av de sämsta spelen som existerar till PSX

Playstation 2: Valet står mellan Breath of Fire 5, Samurai Seven XX och Twisted Metal: Black Online. Tja när jag tänker efter på Twisted Metal så fy tusan, det är helt klart det mest värdelösa spelet.

PC: Spore när man började i rymden, skoj innan, sedan att det kostade 579 spänn och jag enbart kan installera det 2 gånger till gör det inte bättre.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Jag har så många spel så det är svårt erinra men kanske Civilization 4.

Hur kan man inte gilla Civilization 4? :crazy:

Obegripligt.

Själv tycker jag nog att det sämsta spel jag har är Morrowind till PC. Installerade spelet, tankade och installerade lite patchar och så. Startade spelet en gång och spelade någon timme. Har sedan aldrig startat spelet igen.

Bör för rättvisans skull kanske tillägga att mitt första Elder scrolls spel var Oblivion till PS3, så det spelet satte ribban, och Morrowind höll helt enkelt inte måttet. Jag kunde köpa att grafiken i Morrowind var sämre, det hade jag ju faktiskt räknat med, men att användargränssnittet i Morrowind var så kopiöst dåligt, kunde jag inte förlåta. (Ja, jag upprepar titeln med flit för att undvika förvirring.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Tveklöst Iron Storm. Förstår fortfarande inte varför en enda krona lades ut på det spelet...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Damnation.... Totalt värdelöst... suck

Medlem

Mass Effect, HL2 och Grand Theft Auto IV hör till de sämre inköpen jag har gjort.

Fy faaan.

Medlem

Helt klart Sentinel Returns till PS1. Det finns absolut ingenting att göra i skiten.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Mass Effect, HL2 och Grand Theft Auto IV hör till de sämre inköpen jag har gjort.

Fy faaan.

Denna man är sannerligen, konstig. Alla de spelen är ju toppenspel!


signatur

Rawr

Medlem

need for speed :undercover till psp, nått i stil med djävulens avkomma


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Ja Half-Life 2 var ju inget höjdarköp direkt. 450 kr för ett överhypat tech-demo. Allt som gjorde 1:an roligt var som bortblåst. Att modifikations-scenen fortfarande till denna dag är stendöd gjorde ju inte saken bättre.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Mass Effect, HL2 och Grand Theft Auto IV hör till de sämre inköpen jag har gjort.

Fy faaan.

VAAH?

Mass Effect,Half-Life 2 och GTA IV tillhör de bästa spelen som funnits svårt att hitta bättre!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:
Skrivet av Geetcher:

Mass Effect, HL2 och Grand Theft Auto IV hör till de sämre inköpen jag har gjort.

Fy faaan.

VAAH?

Mass Effect,Half-Life 2 och GTA IV tillhör de bästa spelen som funnits svårt att hitta bättre!

Okej.

Citat:

Denna man är sannerligen, konstig. Alla de spelen är ju toppenspel!

Min spelsamling verkar hålla med dig.

Medlem

Har du just dragit ett väldigt dåligt skämt?


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Har du just dragit ett väldigt dåligt skämt?

Dåligt vet jag inte. :>

Medlem

Gamecube: Luigis Mansion, SuperMario Sunshine.

PS1: Minns ej titel men det var typ en FPS där man var nån form av kanin och miljöerna bestog utav massa platåer i psykedeliska färger.

Xbox: Shrek

360: Lego star wars, Sudeki.

PC: Spel som liknade Myst där Steven Tyler lånade ut sin röst till en katt & samt ett Julkalender-spel med slott-tema av nåt slag (90tal).

N64: Diddy Kong Racing, Turok.

Mer kan jag ej minnas för närvarande.

Medlem
Skrivet av bapelsin:

PC: Spel som liknade Myst där Steven Tyler lånade ut sin röst till en katt & samt ett Julkalender-spel med slott-tema av nåt slag (90tal

Mysteriet på Greveholm?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Pc måste väll vara Z har alldrig kommit förbi andra banan efter 10 års spelande.
(Rekomenderas för den som vill ha utmaning i spelet)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Counter Strike - Condition Zero till PC och Goldeneye Rogue Agent till PS2...

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av bapelsin:

PC: Spel som liknade Myst där Steven Tyler lånade ut sin röst till en katt & samt ett Julkalender-spel med slott-tema av nåt slag (90tal

Mysteriet på Greveholm?

Precis. Here's a cookie.

Medlem
inK
Medlem

PS3: Alone in the dark - Spelet är dåligt, finns inget mer att säga.
PS2: Beverly hills cop - Roliga filmer, värdelöst spel. Nollbudget.
Wii: Prince of Persia: Rival Swords - Köpte det till nypris utan att vara insatt i serien, fail.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

PC:
GTA IV - Stor besvikelse, San Andreas var mycket bättre.
Far Cry 2 - Över Hypat!
American Conquest - What?
Civilization 4 - För flummigt! Civ3 lever än!
The Guild 2 - You said what now?
Battleifled 2142 - BF Fanboy was here, though he also died here.
Cossacks 2 - Uhm...
Hearts of Iron - Krävs för mycket tålamod.
Microsoft Golf - Säger sig själv?
Assassin's Creed - Roligt ett tag.
Call of Juarez Bound in Blood - Kul en vecka.
The Movies - *Kommer inte på kommentar*
Age of Empires - *Kommer inte på kommentar*
Colin Mcrae Dirt - Som att styre en full åsna.
The Sims 2 - Men snälla...
Ghost Recon - Oh my god, polygonerna anfaller!
Hotel Giant - Det var 3 för 1, ok?
Capitalism - Det var 3 för 1, ok?

Huhm, ok ursäkta. Jag behövde bara avreagera mig när jag tänkte på alla pengar jag slösat bort. Kunda ha haft en ny gitarr istället!

P.S Off topic, Yay 100 inlägg!! D.S

Medlem

PC:
Drakar & Demoner: Själarnas Brunn (tror jag att det hette). Den enda behållningen var de svenska rösterna.
Unreal, tyckte jag var ofattbart uselt också (förutom första banan).
Jäklar vilket minne jag har ändå...

Medlem
Skrivet av bapelsin:

PS1: Minns ej titel men det var typ en FPS där man var nån form av kanin och miljöerna bestog utav massa platåer i psykedeliska färger.

Det spelet heter Jumping Flash och det var ju kul! (på den tiden)

Sämsta köp är:

360: GTA IV (tröttnade precis som jag gör med alla gta, San Andreas var roligast), Assasins Creed (Enformigt, segt och totalt dött, blir EJ del 2 i min hylla)

Medlem

Army of Two. Utan tvekan det sämsta spel jag någonsin lirat.

Medlem

Land of the Dead: Road to Fiddlers Green... Finns det något mer spel som är så storytorrt och enformigt/repetivt som det här? Skulle inte tro det va?:D haha


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av Geetcher:

Mass Effect, HL2 och Grand Theft Auto IV hör till de sämre inköpen jag har gjort.

Fy faaan.

Denna man är sannerligen, konstig. Alla de spelen är ju toppenspel!

Mass Effect har jag aldrig petat på, HL2 orkade jag inte spela igenom och Grand Theft Auto IV orkade jag inte heller spela igenom. Men the Ballad of Gay Tony ska nog få mig att försonas med sistnämnda spelet.

HL2 har mods så, well...

Ont:
Battlefield 1943 - spelade i 7-8 dagar. Första Battlefieldspelet jag plockade upp på år, när jag insåg att jag topfraggade mig igenom rundorna så tappade hela spelet charmen.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av bapelsin:

PS1: Minns ej titel men det var typ en FPS där man var nån form av kanin och miljöerna bestog utav massa platåer i psykedeliska färger.

Vib ribbon?

Inte FPS men det låter lite som det. Minns att spelet blev ganska hypat då man kunde dra in vilken musik som helst i spelet och så bildades banan utefter låten.


signatur

Videomupp

Medlem

Ps3:
Marvel Ultimate Alliance: Dåligt optimerat skitspel.

Xbox360:
Sege Superstars Tennis: Fick det med konsollen, spelade 2min, kommer aldig starta det igen

Wii:
Red Steel: Verkade hur grymt som helst på trailers mm. Men när det väl kom till kritan, så var det riktigt tråkigt.


signatur

Tack för visat intresse!

Inaktiv

Metroid Prime corruption 3
Det är ju egentligen inte ett värdelöst spel, det vara bara att jag blev väldigt besviken på det.

The Simpson Game.
Dålig kamera, kontroll, grafik. roliga skämt men fortfarande...dåligt.

123
Skriv svar