FZ-läsarna har sagt sitt – detta är E3:s hetaste spel!

Medlem

Stort GRATTIS till svenska Massive! En värdig vinnare tack vare innovation och kvalitet som lyser igenom redan nu. Som jag längtar! Också plåster på såren och kudos till DICE som trots allt mjölkande av battlefield serien bevisat att de vågar satsa på andra titlar som Mirrors Edge och Star Wars: Battlefront. Om ni gör Battleftont rätt DICE hamnar ni på min plus lista igen, kanske till och med på toppen med Massive Entertaiment. Har höga förhoppningar på er nu!

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Ni borde ha en röstning om bästa trailer. Mirrors edge 2 tar det priset, enligt mig.

Hade röstat för The Division där med, tyckte den var riktigt skarp!

Medlem

Vad är det för 4 svenska spel som är i topp tio? Bf4, The division, ME2 och?... Inte Battlefront, för det görs av den nya DICE studion, den som är i Los Angeles tror jag.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hur fan kan ni rösta BF4 över Watch dogs??

Det måste vara en bug FZ.

Inte så konstigt egentligen, folk har längtat efter en värdig uppföljare till bf2 och 2142 väldigt länge nu, klock-hundarna är en ny aktör. Sen vilket som faktiskt är bäst, vem vet.

Medlem

Rheinfeldt: Battlefront


signatur

dark plockepinn master

Medlem

Battlefield 4 som tvåa? Vad var det för intressant med det? Ingen innovation öht.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Battlefield 4 som tvåa? Vad var det för intressant med det? Ingen innovation öht.

Många tycker BF är en rolig spelserie. BF4 ser lika roligt ut som BF3 med en väldigt trevlig bandesign

Vad gillar du för spel?.. vad hade du velat sett?

Medlem

ja... för mig gäller det bara att köpa bra ps4 exklusiva titlar. annars PC all the way.

Medlem

Thief IV och ny Batman blir det för mig...resten är nog inte särkilt intressant..

dzl
Medlem

The Devisions gameplay påminner väldigt mycket om dayz. Open world är man kan stöta på spelare lite random sådär. Ser jävligt bra ut iaf!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Fargo:

Battlefield 4 som tvåa? Vad var det för intressant med det? Ingen innovation öht.

Många tycker BF är en rolig spelserie. BF4 ser lika roligt ut som BF3 med en väldigt trevlig bandesign

Vad gillar du för spel?.. vad hade du velat sett?

Jag har spelat Battlefield ända sedan Battlefield 1942 kom ut (många år sen nu) och jag saknar helt enkelt innovation. Det är samma spel, varje år. Bara lite annorlunda grafik. Men samma spelmekanik. Jag blir bara less.

Jag vill ha spel som utmanar min intelligens, som ger mig omväxling, som ger mig mer.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Fargo:

Battlefield 4 som tvåa? Vad var det för intressant med det? Ingen innovation öht.

Många tycker BF är en rolig spelserie. BF4 ser lika roligt ut som BF3 med en väldigt trevlig bandesign

Vad gillar du för spel?.. vad hade du velat sett?

Jag har spelat Battlefield ända sedan Battlefield 1942 kom ut (många år sen nu) och jag saknar helt enkelt innovation. Det är samma spel, varje år. Bara lite annorlunda grafik. Men samma spelmekanik. Jag blir bara less.

Jag vill ha spel som utmanar min intelligens, som ger mig omväxling, som ger mig mer.

Tyvärr finns det inte mycket innovation i AAA titlar längre. Att satsa flera miljoner på en titel som är osäker gör aktieägare mycket missnöjda. Du får helt enkelt gå på indie-titlar och små bolag som gör väldigt innovativa.
Är själv uppvuxen med Resident Evil så jag vet vad du menar

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Fargo:

Battlefield 4 som tvåa? Vad var det för intressant med det? Ingen innovation öht.

Många tycker BF är en rolig spelserie. BF4 ser lika roligt ut som BF3 med en väldigt trevlig bandesign

Vad gillar du för spel?.. vad hade du velat sett?

Jag har spelat Battlefield ända sedan Battlefield 1942 kom ut (många år sen nu) och jag saknar helt enkelt innovation. Det är samma spel, varje år. Bara lite annorlunda grafik. Men samma spelmekanik. Jag blir bara less.

Jag vill ha spel som utmanar min intelligens, som ger mig omväxling, som ger mig mer.

Tyvärr finns det inte mycket innovation i AAA titlar längre. Att satsa flera miljoner på en titel som är osäker gör aktieägare mycket missnöjda. Du får helt enkelt gå på indie-titlar och små bolag som gör väldigt innovativa.
Är själv uppvuxen med Resident Evil så jag vet vad du menar

Komiskt att du säger det, jag spelar ju rätt mycket indie-titlar. Men Last Of Us gillar jag skarpt, det är mer såna spel som jag tycker ger mig underhållning för pengarna.

Medlem

Jag hade faktiskt ingen som helst aning vad The Division var för någe innan jag läste denna nyheten.

Själv röstade jag endast på Mario Kart 8

Inaktiv

BF4 är ju oerhört ointressant.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

12
Skriv svar