Vilket spel vann E3?

Frilansare
Skrivet av Reize:

Hotline Miami 2: Wrong Number (inte säker om detta är den faktiska undertiteln, hemskt i så fall)

Visades för pressen, men känner jag FZ rätt har det helt kringgått er?

Hej!
Hur menade du nu? Att vi inte skrivit om HM? Att vi är usla för att vi inte hunnit berätta om våra intryck av uppföljaren och bara skrivit en nyhet om den? Eller att vi är enkla varelser i allmänhet som bara kör AAA och inte är tillräckligt "indie"? Utveckla gärna och kolla in länken nedan
http://www.fz.se/sok/?q=hotline+miami

Medlem

Tycker att MS obefogade kaxighet o brist på ödmjukhet var nått av det bästa

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Reize:
Skrivet av SID 6.7:

Tom Clancy's The Division.
Länge sedan jag sett ett spel som verkar så överlägset allt annat.
Tappat sugen på mina nuvarande spel som ser ut som gröt i jämförelse.

Fan vad du bygger ett luftslott.

Ja det dras mycket slutsatser från ett noggrant planerat och skriptat videoklipp med syfte att få folk att köpa en produkt. Kommer ihåg ett par gånger i historien då spel inte lever upp till sina tidiga trailers.. ^^

Själv baserar jag detta endast på vad jag såg och inte på vad spelen kan komma att bli. Även om jag inte är ett fan av Ubisoft (tack vare deras inställning till PC ägare den senaste tiden) så kan jag inte förneka att det som Massive visade var väldigt intressant och jag ser fram emot att få reda på mer om spelet. Då Massive har erfarenhet av strategispel som Ground Control och World In Conflict så är ju inte det något negativt för ett spel som bär Tom Clancys "stämpel" (även om spelet inte ser ut att bygga ett skvatt på någon av hans böcker).

Medlem

Första gången jag såg Ryse tänkte jag = Åh no, ett kinectspel. Sen tittade jag vidare och blev ännu mer facepalm för quicktime events som ploppade upp på varenda jäkla fiende.

Medlem

Har det visats något nytt från Dark souls 2?
Har jag missat det??

Tänkte eftersom man kan rösta på det, så antar jag att det visats något ifrån det?

Medlem

Fanns många spännande titlar i år, men min personliga vinnare är utan tvekan FFXV. Sju års väntan som spricker ut i glädje är svårt att förbise.

Var för övrigt ett väldigt bra E3 i år, mycket nöjd!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Reize:

Hotline Miami 2: Wrong Number (inte säker om detta är den faktiska undertiteln, hemskt i så fall)

Visades för pressen, men känner jag FZ rätt har det helt kringgått er?

Hej!
Hur menade du nu? Att vi inte skrivit om HM? Att vi är usla för att vi inte hunnit berätta om våra intryck av uppföljaren och bara skrivit en nyhet om den? Eller att vi är enkla varelser i allmänhet som bara kör AAA och inte är tillräckligt "indie"? Utveckla gärna och kolla in länken nedan
http://www.fz.se/sok/?q=hotline+miami

Vad vill du ha sagt med länken? Den bekräftar ju bara att ni INTE skrivit något om uppföljaren? Jag tycker bara det kunde vara på sin plats att antingen ha uppföljaren med på denna lista eller skriva några rader och säga att en uppföljare officiellt är på väg. Särskilt när det gäller en svensk utvecklare och ett spel som många här faktiskt bryr sig om.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Ballong:

Har det visats något nytt från Dark souls 2?
Har jag missat det??

Tänkte eftersom man kan rösta på det, så antar jag att det visats något ifrån det?

En trailer tror jag. Sitter på iPad så jag orkar inte tricksa fram den dock. Search and ye shalt findeth!


signatur

Imperator

Medlem

Watch dogs och the division är spelen som jag ser absolut mest fram emot. Är nog för taggad på båda spelen så risken finns ju att båda blir jättestora besvikelser

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Det är inte DICE som gör Battlefront. Det är Danger Close, de som har gjort MoH 2010.

Läst lite trollforum möjligen?


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Blev rejält imponerad av The Division!!

Medlem

Payday 2 representerades på E3 och borde finnas med på listan!

Medlem
Frilansare
Skrivet av Reize:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Reize:

Hotline Miami 2: Wrong Number (inte säker om detta är den faktiska undertiteln, hemskt i så fall)

Visades för pressen, men känner jag FZ rätt har det helt kringgått er?

Hej!
Hur menade du nu? Att vi inte skrivit om HM? Att vi är usla för att vi inte hunnit berätta om våra intryck av uppföljaren och bara skrivit en nyhet om den? Eller att vi är enkla varelser i allmänhet som bara kör AAA och inte är tillräckligt "indie"? Utveckla gärna och kolla in länken nedan
http://www.fz.se/sok/?q=hotline+miami

Vad vill du ha sagt med länken? Den bekräftar ju bara att ni INTE skrivit något om uppföljaren? Jag tycker bara det kunde vara på sin plats att antingen ha uppföljaren med på denna lista eller skriva några rader och säga att en uppföljare officiellt är på väg. Särskilt när det gäller en svensk utvecklare och ett spel som många här faktiskt bryr sig om.

Du är så hetsig, stanna upp ett slag.
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130331/uppfoljaren-till-h...

Att sedan spelet inte är med på listan eller att vi inte hunnit skriva om det direkt från mässgolvet, kan väl knappast föranleda ett inlägg med tonen: Ja det är väl vad man kan förvänta sig av FZ, att inte ha koll på indiespel. Eller har jag helt missuppfattat dig?

Frilansare

För att svara på frågan: The Witcher 3, The Division och South Park. Klart mest lovande på mässan.

Medlem

Battlefield 4, Dragon Age och så missade ni Rain som Sony visa upp.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Dying light känns som det spelet jag är mest sugen på, av vad jag läst om spelet. Men är det nån som hittat nå gameplay video?

Medlem

Det blev en trio från Dice eftersom man bara fick välja tre. Battlefield 4, Mirror's Edge 2 och Starwars: Battlefront.

Heja Sverige

Medlem

De mest intressanta titlarna i min mening var Battlefield 4 och sen den stora överaskningen, för mig i alla fall, The Division. Dem två ser jag fram emot. Dock tycker jag ni har missat en hyfsat stor titel som jag imponerades av... Rome 2. Där tror jag vi har detta årets mest intressanta strategi titel, en imponerande kampanj karta med mycket lovande inslag.


signatur

Balthazar

Frilansare
Skrivet av Balthazar:

De mest intressanta titlarna i min mening var Battlefield 4 och sen den stora överaskningen, för mig i alla fall, The Division. Dem två ser jag fram emot. Dock tycker jag ni har missat en hyfsat stor titel som jag imponerades av... Rome 2. Där tror jag vi har detta årets mest intressanta strategi titel, en imponerande kampanj karta med mycket lovande inslag.

Håller med! Vi pratade idag på redaktionen hur de som håller presskonferenser stjäl all thunder, och att vi ska göra en Best of PC E3 2013. Så håll ut, Rome 2 kommer helt klart vara med där. Skäms för att jag inte satte det på min lista ovan.

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av SID 6.7:

Tom Clancy's The Division.
Länge sedan jag sett ett spel som verkar så överlägset allt annat.
Tappat sugen på mina nuvarande spel som ser ut som gröt i jämförelse.

Fan vad du bygger ett luftslott.

Jupp, förr byggde jag luftvillor, men slott har mera rum för fantasin.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

DICE gjorde en grand slam tycker jag. Men jag väntar med mina stående ovationer tills jag har sett mer av spelen.

Medlem

Av dom spelen som visades upp så ser jag mest fram emot MGS: V och Witcher 3. Om man ser till själva presentationen så är ju Dice solklart kungarna.

Medlem

Hur fan kan BF4 ligga 2:a, före spel som Battlefront, Mirror's Edge 2, The Order, Watch Dogs och många andra spel? BF4 var en av E3's största besvikelser. Till och med en kompis som är kär i BF3 och har spelat hundratals timmar blev besviken.

Medlem

"Total War - Rome II" inte med på listan? Fy skäms.

Medlem

Battlefield 4 är katastrof enligt mig, minikartan och alla andra små finesser är likadana som Battlefield 3, hela spelet ser ut som Battlefield 3 förutom polygonerna. Lägger hellre det dubbla priset för the division eller watch dogs.

Medlem

Inget Half-Life 3 alltså?!

Medlem
Skrivet av GlueHead:

Inget Half-Life 3 alltså?!

Jag var absolut helt säker förra året på att HL3 skulle visas detta året, nu har jag fan ingen aning om vad Valve håller på med.

Inaktiv
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Xerious:

Star Wars: Battlefront såklart!
Jag har väntat på detta sedan tvåan kom ut. Minns att jag flera gånger suttit och drömt om hur fantastiskt det skulle kunna bli om DICE gjorde trean. Bara att få veta att ett nytt Battlefront var på gång skulle ha gjort mig överlycklig - att få veta att just DICE gör det känns helt overkligt! Hoppas de gör det bra!

Det är inte DICE som gör Battlefront. Det är Danger Close, de som har gjort MoH 2010.

OnT: Peggle 2 vann.

Få din fakta rätt, det ser så dumt ut annars.

http://www.ea.charlieintel.com/danger-close-games-has-been-cl...

Medlem

Witcher III
Dark Souls II
Mario Kart 8

123
Skriv svar