Slutexpanderat – The Sims 4 är officiellt!

Robot
Slutexpanderat – The Sims 4 är officiellt!

Electronic Arts och Maxis meddelade idag att det är slut på expansionerna och dags för ett nytt The Sims.

#the-sims-3, #electronic-arts, #maxis, #the-sims


Slutexpanderat – The Sims 4 är officiellt!

Äntligen!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Då fortsätter vi till nästa kossa!

Medlem

Kommer allt som finns i The Sims 3 att finnas med i The Sims 4 nu då? Eller ska vi skapa expansioner igen som kom till i expansionerna i tidigare spelen?

Medlem
Skrivet av Preath:

Kommer allt som finns i The Sims 3 att finnas med i The Sims 4 nu då? Eller ska vi skapa expansioner igen som kom till i expansionerna i tidigare spelen?

Hahaha, oj oj oj sicken fråga! Den vil jag se FZ ställa under första förhandstitten/hands-on

FM-guru
F.d. Sisyr

Tycker att de har riktigt bra nyheter för varje nytt grundspel. Tyvärr lär dem väl, som Ziljun säger, mjölka sönder även nästa del.

Medlem

oj då, så börjar _allt_ om EN gång till


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jippie.....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det som var kul med sims var ju att man kunde spela flera pers i samma stad. Så bah tog dem bort den funktionaliteten i 3an. Kanske görs rätt nu då

Medlem

Så Universitetsliv var den sista expansionen till TS3?

Medlem

Coop vore som Oskmos säger skitkul. Att kunna bo granne med sina kompisar, och se hur de bygger upp sitt hus etc vore underbart!

@Preath; att förvänta sig att uppföljare ska innehålla allt som fanns i det tidigare spelet är lite snett.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Preath:

Kommer allt som finns i The Sims 3 att finnas med i The Sims 4 nu då? Eller ska vi skapa expansioner igen som kom till i expansionerna i tidigare spelen?

Jag tror inte du behöver ställa den frågan, dessvärre.

Medlem
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Preath:

Kommer allt som finns i The Sims 3 att finnas med i The Sims 4 nu då? Eller ska vi skapa expansioner igen som kom till i expansionerna i tidigare spelen?

Hahaha, oj oj oj sicken fråga! Den vil jag se FZ ställa under första förhandstitten/hands-on

mm, det vore kul att se hur dem recenserar spelet, inom detta ämne.

Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Preath:

Kommer allt som finns i The Sims 3 att finnas med i The Sims 4 nu då? Eller ska vi skapa expansioner igen som kom till i expansionerna i tidigare spelen?

Jag tror inte du behöver ställa den frågan, dessvärre.

Haha, nää det är sant, det är dumt att försöka tro något annat.

Medlem

AWESOME, Tröttnade på Sims 3 MEN ser fram emot detta, Skulle vara kul med en option för "Over the shoulder perspective" eftersom det skulle göra vissa aktiviteter roligare t.ex gå till affärer.

Skrivet av Stag:

Coop vore som Oskmos säger skitkul. Att kunna bo granne med sina kompisar, och se hur de bygger upp sitt hus etc vore underbart!

@Preath; att förvänta sig att uppföljare ska innehålla allt som fanns i det tidigare spelet är lite snett.

Jag hoppas iallafall att dom har årstider från början, man ska f*n inte betala för att det ska bli vinter,vår,höst,sommar i en SIMULATOR, sen borde man kunna ha husdjur i bas spelet, eftersom det är en LIVSSIMULATOR

Medlem
Medlem

Vad kan vi vänta oss? Uppkopplingskrav och Facebookintegration känns självklart.


signatur

Have a good time!

Medlem

Haha, slutexpanderat? No, Johan my friend, it's just another beginning.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag tror vi kommer se Sims 4 till nästa generations konsoller också.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skribent
Skrivet av Harpa:

Haha, slutexpanderat? No, Johan my friend, it's just another beginning.

Men Hampus! Jag menade slut på expansioner till trean och istället en riktig fyra. Men jag är säker på att det inte kommer fler än 20 expansioner iaf.

Skrivet av Brain:

Vad kan vi vänta oss? Uppkopplingskrav och Facebookintegration känns självklart.

DU KOMMER INTE TRO MIG! Det kräver faktiskt inte konstant uppkoppling: http://www.vg247.com/2013/05/06/the-sims-4-announced/


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Harpa:

Haha, slutexpanderat? No, Johan my friend, it's just another beginning.

Men Hampus! Jag menade slut på expansioner till trean och istället en riktig fyra. Men jag är säker på att det inte kommer fler än 20 expansioner iaf.

Skrivet av Brain:

Vad kan vi vänta oss? Uppkopplingskrav och Facebookintegration känns självklart.

DU KOMMER INTE TRO MIG! Det kräver faktiskt inte konstant uppkoppling: http://www.vg247.com/2013/05/06/the-sims-4-announced/

Lovade de inte samma sak med SimCity? Maxis/EA´s ord är vatten värda numera men jag antar att de inser att det är en sak att "jävlas" med de som gillar SimCity och en helt annan att göra det med de som gillar The Sims. Ordet jag osökt kommer att tänka på är kappvändare.

Medlem

Ha så kul med att köpa allt en gång till.

Medlem

Ska dom lägga till en decimal eller två på antalet expansioner även denna gång, månne?

Inaktiv

Det jag verkligen väntar på att få läsa om spelet, är om det kommer att finnas multiplayer eller inte!

Medlem

Ett pruttflödes-diagram för att följa dina simars matsmältningscykel hela vägen genom Sim City!


signatur

Nämen!

Medlem

någon som vet hur många expansioner the sims 3 har?

Medlem
Skrivet av starbuckxks:

någon som vet hur många expansioner the sims 3 har?

Ungefär lika många som det finns siffror i Pi

Medlem

Slutexpanderat my ass, bara en ny början.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Slutexpanderat my ass, bara en ny början.

Ja, det är väl som med Mayaindianernas kalender och 2012... slutet på en cykel och början på nästa.

Medlem
Skrivet av starbuckxks:

någon som vet hur många expansioner the sims 3 har?

The Sims 3: 10 Expansionspaket + 8 Prylpaket.
The Sims 2: 8 Expansionspaket + 10 Prylpaket
The Sims 1: 7 Expansionspaket.

Går bara uppåt med åren.. kommer The Sims 4 att få 11-12 Expansionspaket då + 10 pryl eller?

Medlem
Skrivet av Preath:

Kommer allt som finns i The Sims 3 att finnas med i The Sims 4 nu då? Eller ska vi skapa expansioner igen som kom till i expansionerna i tidigare spelen?

Gissa...

12
Skriv svar