Quantic Dream stannar hos Sony

Robot
Medlem
Quantic Dream stannar hos Sony

Det var schysst! Längtar till PS4 och dess Spel!


signatur

Niet.

Medlem

Oj, nu ökade plötsligt förtroendet för Sony.

Medlem

De gör sig väldigt svåra att ogilla, det kan vi väl alla erkänna i alla fall?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av krille1986:

Oj, nu ökade plötsligt förtroendet för Sony.

Känner detsamma, kanske lite fanboy-varning på mig i och med jag spelar mer aktivt på ps3an än övriga konsoler hemma. Men det går ju inte förneka att Sony satsar på kvalitè (vilket märks på diverse titlar och spelserier).


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

ZF
Medlem

nu kanske man inte ska överdriva det till nån företagsaltruism, de tjänar naturligtvis på att låta vissa udda utvecklare hållas lite lösare så det blir fler av de där profilspelen som säger att plattformen är bäst.

Inaktiv

Jag hoppas de utvecklar något till Vita också. Hade varit underbart med t ex Heavy Rain i bärbart format och jag tror Vitans kontroll på baksidan av konsolen hade varit mycket användbara

Medlem

Fakk Yes! PS4 in my heart!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av reqwoioixcvwoi:

Welcome to my Taobao shop !

Daily update:

http://al.ly/3JF

The website wholesale for many kinds of

fashion shoes, like the nike,jordan,prada,****, also including the jeans,shirts,bags,hat and the decorations. All the products are free shipping, and the the price is
competitive, and also can accept the paypal payment.,after the payment, can ship within short time.

free shipping, and the the price is

competitive, and also can accept the paypal payment.,after the payment, can ship within short time.

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

http://al.ly/3JF

Tack för infon!

1
Skriv svar