Tracy Hickman bakom Shroud of the Avatar-storyn

Robot
Tracy Hickman bakom Shroud of the Avatar-storyn

Lord British kommande "Ultima-uppföljare" har fått författartillskott i form av Dragonlance-författaren.

#shroud-of-the-avatar-forgotten-virtues


Tracy Hickman bakom Shroud of the Avatar-storyn

Bra eller dåligt? i alla fall så är det väldigt spännande med nytt från "brittish" .


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tracy Hickman är bra - har de flesta av Dragonlance/Forgotten Realms böckerna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Hon har även varit med och skrivit The Death Gate Cycle (Dödens port-serien) som var bra, intressant och spännande. Fast historien med kända författare och spel har ju inte precis rosat marknaden, men det för ödet utmäta. Det kan dock bli spännande och se vad det blir av det.

Medlem
Skrivet av carai_caldazar:

Hon har även varit med och skrivit The Death Gate Cycle (Dödens port-serien) som var bra, intressant och spännande.

Heuheuheu.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Moderator | Testpilot

En länk till kickstartern hade ju varit bra, HAMPUS!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av carai_caldazar:

Hon har även varit med och skrivit The Death Gate Cycle (Dödens port-serien) som var bra, intressant och spännande. Fast historien med kända författare och spel har ju inte precis rosat marknaden, men det för ödet utmäta. Det kan dock bli spännande och se vad det blir av det.

Hoppar över det uppenbara felet

Death Gate Cycle blev även ett spel. Har det någonstans bland alla lådor. Har tyckt om det flesta av Weis & Hickmans böcker, det var dock en massa år sen jag läste något av dem.

Blir intressant att se vart detta kan leda

Medlem
Skrivet av carai_caldazar:

Hon har .......

Jag tänker också alltid på Tracy Hickman som kvinna.. Underligt.

Vad man skulle kunna säga är väl att om man tycker ytan på spel har uppdaterats men gameplay är detsamma som för 30 år sedan, kanske man skulle säga att man har en ny lamborginikaross med en gammal plymoth motor i. Att säga att man har en lamborginimotor med en plymothkaross är ju som att säga att spelen ser ut som för 30 år sedan men med assupergrymm gameplay.. eller?


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

En länk till kickstartern hade ju varit bra, HAMPUS!

Tjohej!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Harpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:

En länk till kickstartern hade ju varit bra, HAMPUS!

Tjohej!

Sådärja


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Inte tvivlat på att den här skulle klara målet (vilket den ju ser ut att göra utan problem) och detta visar ju att Kickstarter är för alla såväl rik som fattig. Det enda som är av betydelse, för mig iaf, är att de som försöker få finansiering för sina projekt på Kickstarter är ärliga är de inte det så har de inte på Kickstarter att göra anser jag.

Ultima serien har jag bara läst om men att den varit populär det råder det ingen tvekan om. Kanske blir ett köp när det släpps om det blir ett bra spel.

Medlem

Redan pledgat 33 dollar. Pioneer!

1
Skriv svar