Left 4 Dead 2 <3 Resident Evil 6

Robot
Left 4 Dead 2 <3 Resident Evil 6

En kommande pc-uppdatering till Resident Evil 6 erbjuder Left 4 Dead 2-karaktärerna i Mercenary-läget, medan nivåer till Left 4 Dead 2 är på väg där Resi-fiender infinner sig.

#resident-evil-6, #capcom, #valve, #left-4-dead-2


Medlem
Left 4 Dead 2 <3 Resident Evil 6

Gratis är gott.

Medlem

Awesome, får väl sätta sig ner och köra lite L4D2 igen med polarna ^^

Inaktiv

Skönt.

Men hur blev RE6 som spel då?

Medlem
Skrivet av Aresz:

Skönt.

Men hur blev RE6 som spel då?

Det blev skit vad jag har hört.

Medlem

YEEEEEEES!

RE6 var helt okej. Ingen själ i spelet. Biljakter, flygplan, helikopter, motorcykel. En jävla massa proppat i spelet men ingen känsla eller själ.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Aresz:

Skönt.

Men hur blev RE6 som spel då?

Inte okej som ett Resident Evil spel. Annars ett roligt actionspel imo.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Skönt.

Men hur blev RE6 som spel då?

Det är riktigt bra. Ett kul co-op action-spel som går att spela själv dessutom. Det är ingen Survival Horror, men det är ändå väldigt Resident Evil med monster-designen och storyn typ. Left4Dead var faktiskt en grej av sakerna jag tänkte på när jag lira Leons kampanj, så de passar bra ihop.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Aresz:

Skönt.

Men hur blev RE6 som spel då?

Det är riktigt bra. Ett kul co-op action-spel som går att spela själv dessutom. Det är ingen Survival Horror, men det är ändå väldigt Resident Evil med monster-designen och storyn typ. Left4Dead var faktiskt en grej av sakerna jag tänkte på när jag lira Leons kampanj, så de passar bra ihop.

Resident evil var bra fram till trean, efter det har det bara blivit sämre och sämre.

Medlem

På tal om left 4 dead så kan dom gärna få göra en trea nu på det. Varför inte göra en trea på dessa 4 styckna gubbar man kan se på carnival banan eller vilken bana det var på en poster? Tänk er att vara fyra feta skäggiga karlar som köttar zombies? Epic win! Och ja det skulle funka. Den mrkhyade snubben är fet så fyra feta män funkar också, man behöver inte alltid kvinnor heller som karaktärer i ett spel.

Medlem
Skrivet av Zlither:

På tal om left 4 dead så kan dom gärna få göra en trea nu på det. Varför inte göra en trea på dessa 4 styckna gubbar man kan se på carnival banan eller vilken bana det var på en poster? Tänk er att vara fyra feta skäggiga karlar som köttar zombies? Epic win! Och ja det skulle funka. Den mrkhyade snubben är fet så fyra feta män funkar också, man behöver inte alltid kvinnor heller som karaktärer i ett spel.

Du syftar nog på "the midnight riders" och aa det är dark carnival man ser deras posters, rockkonserten är map finale
Vill du ha lite variation och nya survivors så rekommenderar jag dig att gå om på Steamworkshop->L4D2. Där har du massor av custom skins till ALLT! Själv har jag bytt alla survivors till mer intressanta figurer! ^^

Medlem

Jag vill att de 4 skall vara Staffan & Bengt samt Albert & Herbert..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Fiskbilen:
Skrivet av Zlither:

På tal om left 4 dead så kan dom gärna få göra en trea nu på det. Varför inte göra en trea på dessa 4 styckna gubbar man kan se på carnival banan eller vilken bana det var på en poster? Tänk er att vara fyra feta skäggiga karlar som köttar zombies? Epic win! Och ja det skulle funka. Den mrkhyade snubben är fet så fyra feta män funkar också, man behöver inte alltid kvinnor heller som karaktärer i ett spel.

Du syftar nog på "the midnight riders" och aa det är dark carnival man ser deras posters, rockkonserten är map finale
Vill du ha lite variation och nya survivors så rekommenderar jag dig att gå om på Steamworkshop->L4D2. Där har du massor av custom skins till ALLT! Själv har jag bytt alla survivors till mer intressanta figurer! ^^

the midnight riders får det gärna vara ifall ett l4d3 kommer skulle vara riktigt awesome med dessa fyra gubbar springades runt :P.
Nja känner som ingen skillnad ifall man ändrar skinsen bara, vill ha ett nytt left 4 dead

Medlem
1
Skriv svar