Robot
Crysis 3

Profeten i futuristisk pyjamas av åtsmitande kroppspansar är tillbaka för att jaga utomjordiska bläckfiskar - den här gången med pil och båge.

#crytek, #far-cry, #crysis-3, #free-radical, #timesplitters, #haze


Medlem
Crysis 3

Se där. Möjligen blir det att lägga på födelsedagslistan eller dylikt.

Medlem

Ah, spelet med reklamen som var rolig första gången men som blev skitjobbig femtielfte...

Medlem

Jag tycker efter några timmars game play att både grafiken och handlingen bär spelet. Men så gillar jag god SF.


signatur

Det var detta...

Medlem

Det här har säkert besvarats förut, men hur kommer det sig att FZ:s recensioner ofta dröjer så länge? Vad jag vet gick embargot ut i måndags och då hade även de flesta tidningar lagt upp sin recension

Medlem

"som en backstabbande gädda" och därmed var veckans citat funnet... Recensionslyrik på hög nivå!

Medlem
Skrivet av Stubben:

Det här har säkert besvarats förut, men hur kommer det sig att FZ:s recensioner ofta dröjer så länge? Vad jag vet gick embargot ut i måndags och då hade även de flesta tidningar lagt upp sin recension

Kan vara att de fick sin kopia senare än andra eller att de kände för att spendera extra tid på den

Medlem

hmm kanske get crysis3 en chans, gillade ej 1 :2an, men trean har jag börjat gilla mer och mera allt man hört och läst! får se om det blir månadens spel i mars!:)
bra rescension för övrigt!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Stubben:

Det här har säkert besvarats förut, men hur kommer det sig att FZ:s recensioner ofta dröjer så länge? Vad jag vet gick embargot ut i måndags och då hade även de flesta tidningar lagt upp sin recension

Vi har varit sena med ett par texter senaste tiden, men jag skulle inte säga att det "är så". Anledningen till att vi var sena med Crysis 3 i jämförelse med många andra var att vi inte blev bjudna på den recensionsresa som var, och att det ex vi fick inte gick att låsa upp förrän det hade släppts på Origin.

Är vi sena med en text så beror det nästan alltid på att vi inte fått koden i tid. Men i 95% av recensionsfallen publicerar vi på embargotiden.


signatur
Medlem

synd att man har ett 5850 ännu.

Medlem

Nu ska vi se.

Prophet tar av sig dräkten och dör, för att dräkten binder ihop med människan den sitter på en slags symbios.

Psycho blir av med sin dräkt och lever, hur då?

Nej tack, Crysis gick i grunden när tvåan kom.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Stubben:

Det här har säkert besvarats förut, men hur kommer det sig att FZ:s recensioner ofta dröjer så länge? Vad jag vet gick embargot ut i måndags och då hade även de flesta tidningar lagt upp sin recension

Vi har varit sena med ett par texter senaste tiden, men jag skulle inte säga att det "är så". Anledningen till att vi var sena med Crysis 3 i jämförelse med många andra var att vi inte blev bjudna på den recensionsresa som var, och att det ex vi fick inte gick att låsa upp förrän det hade släppts på Origin.

Är vi sena med en text så beror det nästan alltid på att vi inte fått koden i tid. Men i 95% av recensionsfallen publicerar vi på embargotiden.

Allright. Då vet jag!

Medlem

Riktigt bra recension! Bra inledning, informativ och underhållande läsning, keep up the good work FZ!

Medlem

Har inga höga förhoppningar på spelet, det ser egentligen bara bra ut.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

ingenting om kampanjen är väldigt kort som alla verkar såga det på? annars ett bra betyg.

Medlem

Väldigt trevlig recension! Blir kanske ett köp av detta!

Medlem

fungerade ju ganska bra på mitt 580 dock måste man ställa ner shadows samt FSAA och AF kör på typ very high på ganska mkt iaf

Inaktiv

Leijonhufvud vet hur man ROOAAAR folk med sina betygsättningar.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Stubben:

Det här har säkert besvarats förut, men hur kommer det sig att FZ:s recensioner ofta dröjer så länge? Vad jag vet gick embargot ut i måndags och då hade även de flesta tidningar lagt upp sin recension

Vi har varit sena med ett par texter senaste tiden, men jag skulle inte säga att det "är så". Anledningen till att vi var sena med Crysis 3 i jämförelse med många andra var att vi inte blev bjudna på den recensionsresa som var, och att det ex vi fick inte gick att låsa upp förrän det hade släppts på Origin.

Är vi sena med en text så beror det nästan alltid på att vi inte fått koden i tid. Men i 95% av recensionsfallen publicerar vi på embargotiden.

Gött att veta att inte ens tillstymmelse till bolagsmjölkning ligger bakom denna recension. Nu tror jag inte att Victor skulle påverkas ändå eftersom han hållit på enormt länge med att skriva/prata om spel men nu är alla tvivel röjda.


signatur

Det var detta...

Medlem

Är intressant att ett spel vars största egenskap är att, ursäkta språket, knu**a datorn, har blivit så pupulärt... Måste väl finnas bättre spel?


signatur

Här skulle det vara skrivet något vettigt, men jag har egentligen inget vettigt att säga, så det blev ingenting...

Medlem

Men hur kan ni på fullt allvar säga att det där är "snyggt"? Visst ser det bra ut, inga tvivel, men att det skulle se bättre ut än något annat spel som släppts dom senaste 5 åren stämmer ju inte.

Spelet är ju gjort för den gamla konsollgenerationen.

Testpilot

Positivt överraskad över FZ recensionen , de flesta andra har sågat spelet och tycker de andra spelen är bättre än just 3an.

Längtar tills jag hinner sätta mig ner med mitt ex , så många spel , så lite tid!!

Inaktiv
Skrivet av Securion:

Men hur kan ni på fullt allvar säga att det där är "snyggt"? Visst ser det bra ut, inga tvivel, men att det skulle se bättre ut än något annat spel som släppts dom senaste 5 åren stämmer ju inte.

Spelet är ju gjort för den gamla konsollgenerationen.

Kan inte göra annat än skratta åt ett så inskränkt inlägg.

Medlem

Bra recension!

En liten kommentar, dock - utomjordingarna kallas Ceph (från cephalopods), inte Ceth

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Stubben:

Det här har säkert besvarats förut, men hur kommer det sig att FZ:s recensioner ofta dröjer så länge? Vad jag vet gick embargot ut i måndags och då hade även de flesta tidningar lagt upp sin recension

Vi har varit sena med ett par texter senaste tiden, men jag skulle inte säga att det "är så". Anledningen till att vi var sena med Crysis 3 i jämförelse med många andra var att vi inte blev bjudna på den recensionsresa som var, och att det ex vi fick inte gick att låsa upp förrän det hade släppts på Origin.

Är vi sena med en text så beror det nästan alltid på att vi inte fått koden i tid. Men i 95% av recensionsfallen publicerar vi på embargotiden.

Asch, man tycker att de ansvariga ska ge er "bättre" koder så ni kan publicera recensionerna tidigare :/


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Det är sådant här som jag vill läsa på en spelsida. Bra.

Medlem

Crysis 3 verkar vara väldigt lovande av det jag har spelat hittills i kampanjen Grafiken är bara så jävla bra så det inte är sant, man brukar ju säga att grafik är inte allt, men i det här spelet så skulle jag kunna spela det nästan enbart för det!! Och jag kan inte ens maxa det (provade men fick drygt 15 fps haha). Men det är inte det enda positiva med spelet så klart.

Medlem

tycker det är sorgligt hur illa PC-spelarna blir behandlade av Crytek. Input lag så det sjunger om det, oavsett all cvar konfigurering, detta på en i7 3770k, GTX 680, 16 GB CL8 Dominator RAM. Singleplayer kampanjen lider inte av det men fysjutton i MP. Fanns i betan, finns i release-versionen. Bara att ta en titt på mycrysis forumet. Dock så är spelet jävligt snyggt, det ska de ha cred för.Finns en av utv i teamet CrytekBaldur som iaf försöker hjälpa folk. Hoppas innerligt på en Patch annars blir det sista spelet jag köper till PC-plattformen från Crytek.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

är faktiskt riktigt nöjd med spelet i helhet. Har spelat nästan 6 timmar och är i kamp med vad jag tror är slutbossen så det verkar rätt kort, men gillar för övrigt det mesta. Påminner ganska mycket om 2:an i gameplay men storyn känns bättre på något sätt. Återkopplar till både ettan och tvåan i serien. Snyggt som fan är det iaf, och jag kommer garanterat spela om det.

Medlem

Alla recensenter som refererar till rovdjuret (världens bästa film någonsin) är värde en eloge.
Spelet verkar faktiskt rätt bra, gillade 1:an mycket, får bli ett inköp vad det lider.

123
Skriv svar