World of Warcraft-filmen får ny regissör – premiär 2015

Inaktiv

Ser ut som att han rökt en holk för mycket på bilden.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Är väl värt att nämna att han vill ha johhny depp i huvudrollen

källa: http://feber.se/film/art/262734/moonregissren_gr_world_of_war...

Medlem
Skrivet av zaxXxen:

Är väl värt att nämna att han vill ha johhny depp i huvudrollen

källa: http://feber.se/film/art/262734/moonregissren_gr_world_of_war...

Och där försvann alla mina förhoppningar ^^

Medlem
Skrivet av Ferren:

Tanke på hur mycket högre budgeten skulle va för filmen i början (100 miljoner dollar?) så har dom gått ner otroligt mycket, antagligen för att Sami försvann och att hypen börjar släppa lite..

100 miljoner dollar är väl circa 636 miljoner kronor? Eller har jag gjort bort mig nu igen?

Medlem

Kan dom inte kalla det för en Warcraft film istället för world of warcraft film? filmen handlar väl om Warcraft universumet inte om spelet world of warcraft, löjligt att anamma det sista spelet i seriens namn när de spel som kom före är mer betydande för storyn..

såg nu i efterhand att Blizzard iaf väljer att kalla den för Warcraft filmen..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Charles LeAvitt. Det saknas ett A (superviktigt).

Medlem

Hur är Duncan Jones in-game, nubbig dwarf eller?

Medlem

Trodde projektet var helt dött, tycker verkligen om warcraft-loren och längtar faktiskt lite fortfarande.

Medlem
Skrivet av papaz1:

Hmm...spelet LOTR (Sagaon om ringen) online är bra mycket sämre än WoW.

Nu kommer WoW få känna på hur det är att vara mycket sämre när deras film släpper och blir jämförd med Sagan om ringen filmerna.

Nåja, lycka till Blizzard. Det kommer ni behöva.

Fortfarande inte en rättvis jämförelse. Vi har ju trots allt Peter Jacksson som regisserade LotR filmerna, svårt att slå vad den mannen gör.

Medlem
Skrivet av papaz1:

Hmm...spelet LOTR (Sagaon om ringen) online är bra mycket sämre än WoW.

Ehm nej, det är det inte. LotrO är ett ruggigt bra spel och är bra mycket bättre än WoW.*

Skrivet av papaz1:

Nu kommer WoW få känna på hur det är att vara mycket sämre när deras film släpper och blir jämförd med Sagan om ringen filmerna.

Nåja, lycka till Blizzard. Det kommer ni behöva.

Nu är det som tidigare nämnts att LotR-filmerna baserades på böckerna skrivna av JRR Tolkien och detsamma gäller för spelet LotrO, medan Wow-filmen baseras på, logiskt nog, Wow som spel.

*Var tvungen att poängtera att du framförde din åsikt som fakta, då jag älskar LotrO själv


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

h2o
Medlem

Moon är en sjukt bra film, en av de bästa Sci-Fi filmerna någonsin... Hoppas bara att detta projekt blir lika lyckat!

Medlem
Skrivet av Sharpblade:
Skrivet av papaz1:

Hmm...spelet LOTR (Sagaon om ringen) online är bra mycket sämre än WoW.

Ehm nej, det är det inte. LotrO är ett ruggigt bra spel och är bra mycket bättre än WoW.*

Skrivet av papaz1:

Nu kommer WoW få känna på hur det är att vara mycket sämre när deras film släpper och blir jämförd med Sagan om ringen filmerna.

Nåja, lycka till Blizzard. Det kommer ni behöva.

Nu är det som tidigare nämnts att LotR-filmerna baserades på böckerna skrivna av JRR Tolkien och detsamma gäller för spelet LotrO, medan Wow-filmen baseras på, logiskt nog, Wow som spel.

*Var tvungen att poängtera att du framförde din åsikt som fakta, då jag älskar LotrO själv

Bra sagt! Förstår inte hur han fått så många upvotes när han skriver sina åsikter som fakta och gör en helt felaktig jämförelse...

Håller med dig om att LotrO är ett grymt bra MMO, som är av helt annan karaktär än WoW. Jag har spelat båda mycket och att jämföra dem med varandra är helt meningslöst. Det är som att jämföra äpplen och apelsiner, det ena faller bättre i smaken än det andra från person till person.

OnT; Source Code var riktigt bra, får se vad det här resulterar i

Medlem

Jag har inte riktigt fattat detta men kommer det att vara en tecknad film eller en film med riktigt folk?


signatur

HP Pavilion ZD8038EA: P4 3,2 GHz, 2 GB RAM, ATI Mobility Radeon X600 256 MB.

12
Skriv svar