Konceptbilder visar Dark Souls II:s prakt

Robot
Konceptbilder visar Dark Souls II:s prakt

Nyfiken på hur monster och miljöer kommer se ut i Dark Souls II? Sluta undra och kolla in tolv färska konceptbilder.

#from-software, #dark-souls-ii, #dead-space


Medlem
Konceptbilder visar Dark Souls II:s prakt

Hatar dom redan, fast på ett bra sätt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

OMG!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Jag är en tvivlare! men fortsätt gärna att få mig att glömma det ^^

Medlem

Skön design! Släpps för många spel med gullig grafik i dagsläget.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Uppgradera hårdvaran till datorn innan detta släpps?

Medlem

Den som påminde er om något från Deadspace påminde inte mig om det särskilt mycket.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Uppgradera hårdvaran till datorn innan detta släpps?

Jajamen. Jag började med helrenovering av gamla burken igår. Nya 1000 W-agget på plats och funkar toppen. Perfekt, det kommer att behövas för att driva allt annat som ska in.

Inaktiv

Tomte med en jävla klocka på huvudet, underbart läckert.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Får väl hoppas att det inte blir så som det verkar bli.

Medlem

Kommer de köra Dark Souls II på samma motor? Hatar fysiken i Demon's och Dark Souls, kroppar som flög åt fanders när man sprang över dem.

Medlem

undrar mäste varför det geter dark souls 2 i stället för nått annat souls som det var mellan demon och dark souls.
eller har jag missat nått om att det skall vara en uppföljare mer en demon & dark souls?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

undrar mäste varför det geter dark souls 2 i stället för nått annat souls som det var mellan demon och dark souls.
eller har jag missat nått om att det skall vara en uppföljare mer en demon & dark souls?

Demons souls ägs av en annan utgivare och då bytte de namn till dark souls. Heroes of world war ii fick göra likadant numera heter spelen Men of war

Medlem
Skrivet av Arizato:

Kommer de köra Dark Souls II på samma motor? Hatar fysiken i Demon's och Dark Souls, kroppar som flög åt fanders när man sprang över dem.

Det var ju underbart roligt hur kropparna flög helt åt fanders


signatur

Rawr

Medlem

"dark souls II: DIE even more then dark souls I edition O_O!"

Medlem

Till PC från dag ett alltså? Det gläder mitt hjärta :heart:


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Äntligen någon som förstått hur det ska se ut. Mycket bra förutom dvärgens yxa som är LÖJLIGT överdimensionerad.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar